T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 20:12

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2011, 19:01 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2011, 19:49
Posty: 428
Lokalizacja: Chełmno
opis: Niestety już nie t4.
model: Highline 4Motion
silnik: 2.0 TSI

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 7 razy
Witajcie
Mam mały problem z autkiem. Od kilku dni na PB szarpie i przerywa jakby się dławił, na LPG tego problemu nie ma. Tak czy inaczej trochę już przekopałem i mniej więcej wiem w czym problem. Powrót paliwa za listwą wtryskową - pb jest mocno napowietrzone, masa bąbelków, jak cola po otwarciu. Może ktoś podpowie co może być przyczyną? Wstawiłem kawałek przezroczystego węża za pompą paliwa i tu wszystko jest ok ale za listwą już jest nie fajnie. Czy uszkodzenie któregoś wtrysku może dawać takie objawy? Czy paliwo może się jakoś napowietrzać?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2011, 19:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
To że na powrocie jest powietrze to norma,szukał bym w czymś innym , może ci regulator ciśnienia paliwa padł, albo map sensor no chyba że masz przepływomierz to on może dawać takie objawy


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2011, 19:46 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2011, 19:49
Posty: 428
Lokalizacja: Chełmno
opis: Niestety już nie t4.
model: Highline 4Motion
silnik: 2.0 TSI

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 7 razy
A jak sprawdzić regulator i map sensor? Bo jakoś brak mi pomysłów. Przepływki nie mam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2011, 19:49 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Regulator to trzeba ściągnąć przewód podciśnienia i zobaczyć czy nie ma paliwa w nim, map to muszę poszukać jak go sprawdzić więc to później, ale coś sobie przypomniałem że ty gaz sam montowałeś , więc jest możliwość że musisz chwilkę pojeździć na pb i może się unormować, albo sonda padła


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2011, 20:35 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2011, 19:49
Posty: 428
Lokalizacja: Chełmno
opis: Niestety już nie t4.
model: Highline 4Motion
silnik: 2.0 TSI

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 7 razy
A to z regulatorem sprawdzane, kolega patrzył czy paliwo nie leci, po prostu nie załapałem, że to to - było sucho. Sonda jest ok. Jeszcze mi się jedna sprawa przypomniała, co jakiś czas mam na vagu komunikat o spalaniu stukowym, na różnych cylindrach. A co do gazu to raczej nie to, bo tak też kombinowałem i przemęczyłem się z taką jazdą około 40 km i nic nie pomogło. Dalej czepiam się tego powietrza jak do listwy dochodzi paliwo z powietrzem to raczej będzie kiepsko pracował.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2011, 20:54 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
olek piszesz że na powrocie jest powietrze a jest to normalne, a co do spalania stukowego to znaczy że tak jest i należy to wyeliminować, więc podejrzewam że masz coś z układem zapłonowym


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2011, 21:00 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2011, 19:49
Posty: 428
Lokalizacja: Chełmno
opis: Niestety już nie t4.
model: Highline 4Motion
silnik: 2.0 TSI

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 7 razy
Ok przestaję się czepiać tych bombelków. Natomiast układ zapłonowy nie do końca mi pasuje bo gdyby kwestia była po stronie zapłonu (świece, przewody, kopółka, palec, cewka) to na lpg byłyby te same problemy a na gazie pracuje idealnie:(


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2011, 21:02 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
olek napisał(a):
Ok przestaję się czepiać tych bombelków. Natomiast układ zapłonowy nie do końca mi pasuje bo gdyby kwestia była po stronie zapłonu (świece, przewody, kopółka, palec, cewka) to na lpg byłyby te same problemy a na gazie pracuje idealnie:(

Na gazie nawet gorzej by mogło byc, jeszcze może być jedna kwestia ale to tak mniej obstawiam że pompa paliwa daje za małe ciśnienie tak mam u zony w passacie, i czekam aż padnie


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2011, 21:18 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2011, 19:49
Posty: 428
Lokalizacja: Chełmno
opis: Niestety już nie t4.
model: Highline 4Motion
silnik: 2.0 TSI

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 7 razy
Nie wiem ile powinna mieć <21> ale przy okazji sprawdzania tych bombelków mierzyliśmy czy pompa nie wariuje, trzyma stałe około 3,5
Czyli wynika z tego co piszesz, że raczej problem w układzie zasilania pb.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2011, 21:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
Wedlug ksiazki cisnienie powinno wynosic 0.25 MPa a jesli odlaczymy elastyczny przewod podcisnienia na regulatorze powinno wzrosnac do 0.3 MPa
Wyslalem ci Olek na pw linki do ksiazek mam nadzieje ze jeszcze dzialaja,jesli nie to jakos inaczej ci podesle


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2011, 21:38 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
3,5 to troszku dużo , wychodzi że regulator źle działa i silnik jest zalewany


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 31 sierpnia 2011, 21:15 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2011, 19:49
Posty: 428
Lokalizacja: Chełmno
opis: Niestety już nie t4.
model: Highline 4Motion
silnik: 2.0 TSI

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 7 razy
Problem rozwiązany. Kolektor ssący był pęknięty pomiędzy 1-2 cyl. dostawał lewe powietrze i od tego wszystko się brało.
Dzięki za pomoc chłopaki <england>

Ps. Przy okazji jak kolektor był zdjęty to zrobiłem sobie wkrętki pod wtryski LPG, może w najbliższym czasie się skuszę <01>
Ps. Kurol dzięki za książeczki były bardzo pomocne. <england>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 31 sierpnia 2011, 22:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
olek daj foty jak nawierciłeś kolektor ocenimy pracę, powiem ci że to ciekawy przypadek że kolektor pęknięty


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 31 sierpnia 2011, 22:51 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2011, 19:49
Posty: 428
Lokalizacja: Chełmno
opis: Niestety już nie t4.
model: Highline 4Motion
silnik: 2.0 TSI

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 7 razy
Oj z fotami to będzie problem bo niestety nie robiłem <43>
A do tego, że pękł też mnie dziwiło ale ważne, że 1 elektroda i 10 minut pracy majstra załatwiło sprawę.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 31 sierpnia 2011, 23:15 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
mam nadzieją że nawierciłeś tak jak są wtryski benzynowe czyli w kierunku głowicy i na wysokości wtrysków benzynowych, najlepiej taki kolektor się wierci od strony kanału


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 31 sierpnia 2011, 23:34 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2011, 19:49
Posty: 428
Lokalizacja: Chełmno
opis: Niestety już nie t4.
model: Highline 4Motion
silnik: 2.0 TSI

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 7 razy
Pamiętałem, że nie "pod wiatr" i starałem się mniej więcej pod podobnym kątem co pb a wkrętki dawałem długie.


Ostatnio edytowano czwartek, 1 września 2011, 07:48 przez mariuszgim, łącznie edytowano 1 raz
ort


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 września 2011, 09:44 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
jestem w szoku że popękał Tobie kolektor ssący, miałem to samo ale z wydechowym, coś pierdziało i musiałem spawać ten odprężnik na rurze kolektora od 5cyl
szkoda że nie zrobiłeś zdjęć wkrętek, bo jestem ciekaw czy jak wkręcisz je blisko nie będzie za ciasno z listwą wtrysków od pb


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 września 2011, 21:28 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2011, 19:49
Posty: 428
Lokalizacja: Chełmno
opis: Niestety już nie t4.
model: Highline 4Motion
silnik: 2.0 TSI

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 7 razy
Nie pomyślałem o fotkach trochę mi się spieszyło:)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB