T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 21:28

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 sierpnia 2011, 18:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 09:10
Posty: 100
model: Caravelle GL
silnik: 2.0 Pb+LPG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Jak w temacie.
Myłem dzisiaj silnik na myjni i jak zwykle miałem kłopot z odpaleniem ale po jakimś czasie odpalił i normalnie przeszedłem na gaz,poszedłem pozamykać wszystkie klapy i jak chciałem ruszyć to auto zgasło i już nie odpaliło.
Sprawdziłem kopułkę i była zawilgocona więc ją osuszyłem ale dalej nie odpalał.
W końcu wykręciłem świece i były zalane więc przetarłem i pozwoliłem na odparowanie benzyny ale w tym momencie sprawdziłem czy jest iskra i nie było iskry na świecy ani na kablu wysokiego napięcia od cewki.Do cewki wchodzi jedna złączka i w jednym jest prąd a w pozostałych nie ma.Prawy to prąd a lewy to masa a środkowy to nie wiem co i po co ten kabel.
Czy to znaczy,że skoro nie mam iskry to będę miał cewkę walniętą?
Weźmy pod uwagę,że auto odpaliło i po minucie jak chciałem odjechać to zgasło i już nie odpaliło.czekałem bo może woda gdzieś była i co jakiś czas kręciłem i w końcu rozładowałem aku i musiałem wracać taxi razem z akumulatorem :-)
Co to może być za przyczyna?Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki na tablicy bezpiecznikowej i wszystko ok.
Czy są jeszcze gdzieś inne bezpieczniki pod maską,gdzie mogło coś paść lub jakiś inny element?
Potrzebuję pilnie pomocy.
Pozdrawiam
Daniel


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 sierpnia 2011, 18:45 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 452
Lokalizacja: Polska
model: Westfalia/mixt L/+1
silnik: ACV, AJT, ABL

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 29 razy
Powiem tak, tydzien temu mialem cos podobnego, jak zawsze w wakacje jezdze do norwegii i teraz tez jestem, minus jest taki ze jestem w regionie gdzie deszcz jest na porzadku dziennym, a slonce to luksus, wiec wracajac do twojego problemu, po duzej nawalnicy samochod mi normalnie odpalil i jezdzil, zostawilem go na pol dnia i nie chcial odpalic, to zaczelo sie sprawdzanie co jest nie tak, iskra byla, aparat zaplonowy zawilgocony, benzyna dochodzila do silnika itd, powinien odpalic ale nie chcial, wyciagnalem cewke z modulem, bo byla mokra, przesuszylem i na nastepny dzien iskra byla troszke mocniejsza, i silnik gadal na dwa gary, doszedlem do wniosku, ze gdzies znajde modul z cewka na podmiane, znalazlem golfa III podmienilem i wszysko gra i buczy, moim zdaniem u Ciebie jest ten sam problem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 sierpnia 2011, 18:57 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
na 100% padła cewka mycie to tylko zbieg okoliczności

co do przewodów to +,-,i sterowanie impuls z kompa


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 sierpnia 2011, 19:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 09:10
Posty: 100
model: Caravelle GL
silnik: 2.0 Pb+LPG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
andrewa1 napisał(a):
na 100% padła cewka mycie to tylko zbieg okoliczności

co do przewodów to +,-,i sterowanie impuls z kompa


Czyli kupić cewkę?Ile to może kosztować i czy są oryginały i zamienniki?Czy z jakiegoś innego auta podchodzą ze stajni VW?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 sierpnia 2011, 19:41 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
orginał to cena kosmos

około 80 zł są i tańsze z innych firm ale nie polecam

sewki są 3 i 5 pin tym się róznią


FEBI 17194
HANS PRIES 104033756
EPS 1.990.414
BOSCH 0 986 221 000
BREMI 11893

http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-audi- ... 43677.html

to co na 1 montarz

http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-febi- ... 36892.html

tu masz tez rozpiske z jakich modeli będzie pasować

http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-audi- ... 02654.html


ps w zadnym wypadku nie kupuj używki <33>


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 sierpnia 2011, 20:00 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 09:10
Posty: 100
model: Caravelle GL
silnik: 2.0 Pb+LPG

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Ok,dzięki za odpowiedź.
Ta chyba też będzie pasowała?
http://allegro.pl/cewka-modul-skoda-aud ... 57493.html
Chcę odebrać osobiście bo nie mam czasu czekać na wysyłkę.
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 sierpnia 2011, 22:04 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
Daniel176 napisał(a):
Ok,dzięki za odpowiedź.
Ta chyba też będzie pasowała?
http://allegro.pl/cewka-modul-skoda-aud ... 57493.html
Chcę odebrać osobiście bo nie mam czasu czekać na wysyłkę.
Pozdrawiam



powinna tylko ta firma jakoś nie przemawia


ps poproś o fakturę ,paragon i pamiętaj zapytać o gwarancje jest 2lata <england>


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB