T4-forum.pl
https://www.t4-forum.pl/

2.8 VR6 wymiana łancucha rozrządu
https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=7&t=2586
Strona 2 z 2

Autor:  czarny1x1x [ środa, 28 marca 2012, 16:48 ]
Tytuł:  Re: 2.8 VR6 wymiana łancucha rozrządu

Graty obejrzałem orginalne opakowania z VW ha ha KULCZYK Tradex jak z serwisu każdy element ma orginalny nr vw ja osobiście polecam ,skoro to szajs to taki sam w serwisie kosztuje 200zł drożej w zestawie dostałem uszczelniacz wału z obudową ,,jedyna rzecz nie orginalna erling 804.850 ERL , ale każdy rządzi się własnymi pieniędzmi .i wymiana tylko że sharan lub golfik zasada ta sama http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=7571

Autor:  Rafalsto [ czwartek, 29 marca 2012, 22:19 ]
Tytuł:  Re: 2.8 VR6 wymiana łancucha rozrządu

Maniek S napisał(a):
Witam ponownie. Mam troszeczkę mętlik w głowie co do tych części, a w szczególności jeśli chodzi o orginalność. Prosiłbym, jeśli to możliwe aby kolega Rafalsto wypowiedział się gdzie zamawiał graty bo jak pisał jest już po wymianie (i te zdjęcia z robótki jak obiecał). Kolego czarny1x1x dzięki za podpowieć odnośnie numeru silnika, jutro zadzwonię do serwisu VW w moim mieście. Jeszcze raza dzięki za wszystkie rady.

Jeżeli chodzi o graty to zamawiałem tam gdzie były czyli część w focie , inter carsie i VW ponieważ wszystkiego w jednym miejscu nie można od ręki kupić . Komplet ślizgów wcale nie okazał się kompletem ponieważ główny ślizg występuje oddzielnie i kosztował 300pln . Dlatego proponuję dobrze przeliczyć części i pieniądze. Jeżeli chodzi o SWAG to nawet w autoryzowanych warsztatach korzystają z zamienników i to nie zawsze najlepszych więc nie próbujmy zrobić lepiej niż w oryginalne .
Co do zdjęć to muszę je pozmniejszać bo nie wchodzą. Pozdrawiam

Autor:  czarny1x1x [ czwartek, 29 marca 2012, 23:47 ]
Tytuł:  Re: 2.8 VR6 wymiana łancucha rozrządu

to nie wiem co Rafalsto zakupiłeś mnie wszystko gra oznaczenie silnika i nie może być inaczej to nie Bentley silnik mam AES skrzynie DNE dziś wymieniłem sondę orginał nareszcie ale frajda z jazdy w sobotę rozrząd .łańcuch jest po iedyńczy a jak ktoś Ci dobrał podwójny to słabego do bieracza miałeś .

Autor:  bigos1966 [ poniedziałek, 2 października 2017, 14:41 ]
Tytuł:  Re: 2.8 VR6 wymiana łancucha rozrządu

Odgrzeje bardzo starego kotleta. Jestem w trakcie wyciągania silnika. Żeby wyjechać silnikiem do przodu przeszkadza mi sztywna rurka od klimy. Pytanie czy wymieniać łańcuch i ślizgi bez wyciągania silnika, czy demontować sztywny przewód od klimy i wyciągnąć silnik. A może jest jeszcze inny sposób.

Autor:  Probe041 [ poniedziałek, 2 października 2017, 21:34 ]
Tytuł:  Re: 2.8 VR6 wymiana łancucha rozrządu

Ja jak ostatnio u siebie dłubałem to zawczasu pojechałem na ściągnięcie czynnika z układu, przy okazji przydatne spring lock do rozpinania węży od klimy przy grodzi. Jak już jesteś tak daleko to rozpinaj wszystko i wyjeżdżaj na zewnątrz

Autor:  bigos1966 [ poniedziałek, 2 października 2017, 23:05 ]
Tytuł:  Re: 2.8 VR6 wymiana łancucha rozrządu

Na razie podjąłem decyzję wymiany bez wyciągania silnika, chyba że będą problemy to wywlekę go na zewnątrz. Jeden znajomy mechanik wymieniał mi silnik bez ściągania czynnika, ale jak to zrobił to nie wiem. Ściągnę jeszcze głowicę i zobaczę w jakiej kondycji są cylindry. Jeżeli chodzi o graty to mam łańcuch pojedynczy. Czy one się jeszcze czymś różnią, czy pojedyncze są wszystkie takie same. Czy kupując cały zestaw (łańcuchy pojedyncze, ślizgi ) będą pasowały. Która firma lepsza SWAG czy FEBI.

Autor:  mariusz6426 [ sobota, 11 kwietnia 2020, 20:56 ]
Tytuł:  Re: 2.8 VR6 wymiana łancucha rozrządu

witam,
gdzie na śląsku wymienić rozrząd w T4 2,8 VR6,jakiś sprawdzony warsztat możecie polecić,nie amatorów?
prawdopodobnie przeskoczył rozrząd ,pracuje jak lokomotywa ,nie wiem czy sam dam radę..
ktoś to ustawiał,możecie coś podpowiedzieć?
za wszystkie wskazówki z góry dziękuję

Autor:  stasiu [ poniedziałek, 13 kwietnia 2020, 19:07 ]
Tytuł:  Re: 2.8 VR6 wymiana łancucha rozrządu

Na pewno musisz wyjąć skrzynię biegów , poszukaj na forum sharane , tam samochodów z tym silnikiem jest więcej

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/