T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 12:56

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 marca 2012, 16:48 
Graty obejrzałem orginalne opakowania z VW ha ha KULCZYK Tradex jak z serwisu każdy element ma orginalny nr vw ja osobiście polecam ,skoro to szajs to taki sam w serwisie kosztuje 200zł drożej w zestawie dostałem uszczelniacz wału z obudową ,,jedyna rzecz nie orginalna erling 804.850 ERL , ale każdy rządzi się własnymi pieniędzmi .i wymiana tylko że sharan lub golfik zasada ta sama http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=7571


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 29 marca 2012, 22:19 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 11 września 2010, 22:36
Posty: 61
model: T4 Caravella
silnik: 2,8 VR6

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 0 razy
Maniek S napisał(a):
Witam ponownie. Mam troszeczkę mętlik w głowie co do tych części, a w szczególności jeśli chodzi o orginalność. Prosiłbym, jeśli to możliwe aby kolega Rafalsto wypowiedział się gdzie zamawiał graty bo jak pisał jest już po wymianie (i te zdjęcia z robótki jak obiecał). Kolego czarny1x1x dzięki za podpowieć odnośnie numeru silnika, jutro zadzwonię do serwisu VW w moim mieście. Jeszcze raza dzięki za wszystkie rady.

Jeżeli chodzi o graty to zamawiałem tam gdzie były czyli część w focie , inter carsie i VW ponieważ wszystkiego w jednym miejscu nie można od ręki kupić . Komplet ślizgów wcale nie okazał się kompletem ponieważ główny ślizg występuje oddzielnie i kosztował 300pln . Dlatego proponuję dobrze przeliczyć części i pieniądze. Jeżeli chodzi o SWAG to nawet w autoryzowanych warsztatach korzystają z zamienników i to nie zawsze najlepszych więc nie próbujmy zrobić lepiej niż w oryginalne .
Co do zdjęć to muszę je pozmniejszać bo nie wchodzą. Pozdrawiam


_________________
1. T4 2,0 benz +lpg 1991r - sprzedany
2. T4 2,5 benzyna lpg automat long 1992r - sprzedany
3 .T4 2,8 VR6 benz +lpg automat lift 1997r - aktualny
Nie zrobisz kariery bez T4


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 29 marca 2012, 23:47 
to nie wiem co Rafalsto zakupiłeś mnie wszystko gra oznaczenie silnika i nie może być inaczej to nie Bentley silnik mam AES skrzynie DNE dziś wymieniłem sondę orginał nareszcie ale frajda z jazdy w sobotę rozrząd .łańcuch jest po iedyńczy a jak ktoś Ci dobrał podwójny to słabego do bieracza miałeś .


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 października 2017, 14:41 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Odgrzeje bardzo starego kotleta. Jestem w trakcie wyciągania silnika. Żeby wyjechać silnikiem do przodu przeszkadza mi sztywna rurka od klimy. Pytanie czy wymieniać łańcuch i ślizgi bez wyciągania silnika, czy demontować sztywny przewód od klimy i wyciągnąć silnik. A może jest jeszcze inny sposób.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 października 2017, 21:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Ja jak ostatnio u siebie dłubałem to zawczasu pojechałem na ściągnięcie czynnika z układu, przy okazji przydatne spring lock do rozpinania węży od klimy przy grodzi. Jak już jesteś tak daleko to rozpinaj wszystko i wyjeżdżaj na zewnątrz


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 października 2017, 23:05 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Na razie podjąłem decyzję wymiany bez wyciągania silnika, chyba że będą problemy to wywlekę go na zewnątrz. Jeden znajomy mechanik wymieniał mi silnik bez ściągania czynnika, ale jak to zrobił to nie wiem. Ściągnę jeszcze głowicę i zobaczę w jakiej kondycji są cylindry. Jeżeli chodzi o graty to mam łańcuch pojedynczy. Czy one się jeszcze czymś różnią, czy pojedyncze są wszystkie takie same. Czy kupując cały zestaw (łańcuchy pojedyncze, ślizgi ) będą pasowały. Która firma lepsza SWAG czy FEBI.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 kwietnia 2020, 20:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 31 stycznia 2019, 20:46
Posty: 3
model: Carawella
silnik: 2,8VR6

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam,
gdzie na śląsku wymienić rozrząd w T4 2,8 VR6,jakiś sprawdzony warsztat możecie polecić,nie amatorów?
prawdopodobnie przeskoczył rozrząd ,pracuje jak lokomotywa ,nie wiem czy sam dam radę..
ktoś to ustawiał,możecie coś podpowiedzieć?
za wszystkie wskazówki z góry dziękuję


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 kwietnia 2020, 19:07 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 31 grudnia 2015, 01:35
Posty: 294
Lokalizacja: Katowice
model: MULTIVAN
silnik: 2,8 VR 6

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 32 razy
Na pewno musisz wyjąć skrzynię biegów , poszukaj na forum sharane , tam samochodów z tym silnikiem jest więcej


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB