T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 10:43

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 kwietnia 2011, 21:25 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
kupić drugi


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 kwietnia 2011, 22:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 22 kwietnia 2011, 17:27
Posty: 15
model: T4 2000
silnik: 2.5i

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
jutro wiozę busa do gościa, który to podobno może naprawić za 100zł. A cały problem prawdopodobnie spowodowało odłączenie akumulatora...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 kwietnia 2011, 22:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
karoltom napisał(a):
jutro wiozę busa do gościa, który to podobno może naprawić za 100zł. A cały problem prawdopodobnie spowodowało odłączenie akumulatora...



raczej nie jezeli jusz to spawanie przy wpietym aku ale napewno nie przez odpięcie aku

karoltom napisał(a):
może naprawić za 100zł. ...



http://allegro.pl/immobiliser-petla-ind ... 28461.html


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 kwietnia 2011, 00:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 22 kwietnia 2011, 17:27
Posty: 15
model: T4 2000
silnik: 2.5i

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
hehe... właśnie od tego samego gościa z allegro wczoraj kupiłem części :) Ale o ile się nie mylę, to i tak trzeba by przeprogramować kluczyk, żeby działał z tym immobiliserem, więc kolejne koszta... to na razie się z tym wstrzymam. zobaczymy co jutro mi powie cwaniak od tego programowania.. Może on coś poradzi na to odpalanie.. ;)

A co do odpinania aku, to pisze w instrukcji, ze podczas zmiany akumulatora, musi mieć komputer zapewnione inne źródło energii, czyli prostownik, albo drugi akumulator przypięty kablami do klem. Mój sąsiad miał T4 z komputerem i jak miał słaby akumulator, to za każdym razem, jak mu się on rozładował, to musiał jechać na kodowanie tego immobilisera czy tam komputera. Nie wiem dokładnie co tam się psuło, ale wiem, ze mu tez nie odpalał.. Podobną sytuację ze zmienianiem akumulatora miał też znajomy w tirze, więc coś takiego istnieje. To chyba najbardziej idiotyczne "zabezpieczenie" z jakim się spotkałem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 kwietnia 2011, 06:29 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
Nie wiem jak w nowszych t4 ale w moim znacznie starszym,od trzech tyg wlasciwie codziennie odpinam akumulator i jak narazie nic sie z komputerem nie stalo.
Dlugotrwale odpiecie aku powoduje podobno tylko zresetowanie map ktore i tak przy jezdzie komp sobie zrobi nowe.
U brata w znacznie bardziej wyczesanym pojezdzie tez odpiecie akumulatora nie powoduje zadnych nieprzyjemnych nastepstw.


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 29 kwietnia 2011, 21:03 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 22 kwietnia 2011, 17:27
Posty: 15
model: T4 2000
silnik: 2.5i

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
no i problem rozwiązany. Okazało się że czujnik Halla, czy jak mu tam był uszkodzony, do tego jakaś kostka przy bezpiecznikach i jeszcze parę błędów w vagu..
Dzięki wszystkim za pomoc oraz za chęć pomocy ;)

Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB