T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 06:14

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 kwietnia 2011, 22:39 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2011, 19:49
Posty: 428
Lokalizacja: Chełmno
opis: Niestety już nie t4.
model: Highline 4Motion
silnik: 2.0 TSI

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 7 razy
No jeżeli fabryka 16 to nie mam się czym martwić:)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 kwietnia 2011, 22:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
olek napisał(a):
No jeżeli fabryka 16 to nie mam się czym martwić:)


zaraz to jeszcze sprawdzę dokładnie ale jezeli faktycznie masz takie jak podałeś to tym bym sie nie przejmował ponizej 10 to juz tak

no nie chce mi się wiezyć ze nie ma kompa

moze foto byś zrobił silnika i kmory aku tak zeby błotnik było troszkę widac


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 kwietnia 2011, 23:22 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 452
Lokalizacja: Polska
model: Westfalia/mixt L/+1
silnik: ACV, AJT, ABL

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 29 razy
a może to czujnik położenia wału? Bo rozumiem, ze zapłon ustawiony na tip top? a iskra jest na każdej świecy?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 kwietnia 2011, 23:32 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2011, 19:49
Posty: 428
Lokalizacja: Chełmno
opis: Niestety już nie t4.
model: Highline 4Motion
silnik: 2.0 TSI

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 7 razy
Jutro zrobię fotkę i wkleję, iskry piękne na wszystkich świeczkach, zapłon ok. Zastanawiam się nad tym czujnikiem położenia ale wydaje mi się że gdyby to czujnik to objawy byłyby takie same bez względu czy obroty wolne czy w trakcie jazdy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 kwietnia 2011, 23:51 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
olek napisał(a):
Jutro zrobię fotkę i wkleję, iskry piękne na wszystkich świeczkach, zapłon ok. Zastanawiam się nad tym czujnikiem położenia ale wydaje mi się że gdyby to czujnik to objawy byłyby takie same bez względu czy obroty wolne czy w trakcie jazdy.


odnośnie zapłonu

masz go ustawiony na )0( czy z jakimś wyprzedzeniem-opóznieniem

co do kompa jak niemasz jak na focie jest no chyba ze nie
Załącznik:
komputer.jpg


zrób fotke tego co tam masz


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 kwietnia 2011, 00:09 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2011, 19:49
Posty: 428
Lokalizacja: Chełmno
opis: Niestety już nie t4.
model: Highline 4Motion
silnik: 2.0 TSI

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 7 razy
No właśnie tam szukałem i nic nie ma, jedyne co w tej części jest to cewka i sterowanie wentylatorów, jutro zrobię dokładniejsze zdjęcie.
A zapłon początkowo był na zero ale już kombinowałem na różne sposoby.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 kwietnia 2011, 09:36 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 17:58
Posty: 706
Lokalizacja: Gdynia
model: T4 & ASB
silnik: APL+LPG

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 37 razy
Stawiam na Tolka Banana (sprzedającego) <02> ciekawi mnie jaki uzdatniacz poszedł do silnika przed sprzedażą, chyba marny skoro auto przejechało 50 km, no i gdzie jest schowany komp :P , podejrzewam jakiegos garażowego swapa, sprawdź tak z czystej ciekawości jak wyglądają nr silnika. Jak juz wszystko sprawdzisz to znajdź kontakt z byłym właścicielem, może z łaski swojej opowie coś o tym aucie. Mam nadzieje, że okaże się to tylko jakiś duperel i nie będziesz płynął w koszta. Wymieniałeś olej? Jeżeli tak to jaki i jak wygladał ten stary?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 kwietnia 2011, 10:49 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
olek napisał(a):
A kable na 100% są ok, nie dowierzałem znacznikom na kole i organoleptycznie sprawdzałem (tzn, wywalona świeca i sprawdzałem czy na pewno na znacznikach 1 jest na górze i czy palec pokazuje to co ma)


rozumiem ze palec na kopułce skierowany był do dołu


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 kwietnia 2011, 15:12 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
10-13 silnik zdrowy minimum 7,5 bara według danych więc twoje dane dziwnie duże, nawet niemożliwe, Powyżej 15 zaczyna się spalanie stukowe, więc radził bym przestawić zapłon i będzie dobrze


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 kwietnia 2011, 15:26 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
czyli jednak rozrząd :-)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 kwietnia 2011, 17:08 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2011, 19:49
Posty: 428
Lokalizacja: Chełmno
opis: Niestety już nie t4.
model: Highline 4Motion
silnik: 2.0 TSI

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 7 razy
Problem rozwiązany.
No to po kolei Panowie.
Ciśnienie sprawdzane i wyniki takie jak wczoraj - w okolicach 16
Znalazł się komp - prawie tam gdzie miał być, tylko nie przykręcony do boku a leżał sobie przyciśnięty akumulatorem i taką plastykową tacką. Poprawiłem masę - tzn. przykręciłem na śrubę, komp na oryginalnym miejscu i........ problemy zniknęły:):):)
Bardzo chciałbym wszystkim podziękować za nieocenioną pomoc, gdyby nie Wy to pewnie dalej bym szukał wiatru w polu:)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 kwietnia 2011, 17:33 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Jeśli masz takie ciśnienie jak piszesz to albo ktoś bardzo splanował głowicę albo masz walnięty czujnik, nie ma szans żeby ten silnik miał takie sprężanie , na twoim miejscu przestawił bym zapłon i to sporo


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 kwietnia 2011, 20:09 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2011, 19:49
Posty: 428
Lokalizacja: Chełmno
opis: Niestety już nie t4.
model: Highline 4Motion
silnik: 2.0 TSI

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 7 razy
Czujnik odpada, mechanior robił swoim a ja swoim, rozbieżności nie wielkie, więc to nie to. Dla świętego spokoju w poniedziałek podjadę do innego diagnosty i dam mu sprawdzić zapłon. O wynikach powiadomię.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 kwietnia 2011, 21:53 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
olek napisał(a):
Problem rozwiązany.
No to po kolei Panowie.
Ciśnienie sprawdzane i wyniki takie jak wczoraj - w okolicach 16
Znalazł się komp - prawie tam gdzie miał być, tylko nie przykręcony do boku a leżał sobie przyciśnięty akumulatorem i taką plastykową tacką. Poprawiłem masę - tzn. przykręciłem na śrubę, komp na oryginalnym miejscu i........ problemy zniknęły:):):)
Bardzo chciałbym wszystkim podziękować za nieocenioną pomoc, gdyby nie Wy to pewnie dalej bym szukał wiatru w polu:)



ano widzisz dobrze ze uparłem się na tego kompa tez miałem z tym problem i uświadomiono mnie ze masa na kompie to podstawa

wazne ze ok <brawo>

co do ciśnienia poprostu masz dobre spręzanie i jeśli silnik działa (ok) to bym się nie przejmował

to co kolega pisze 10-13 to coś dziwnego ja w 2,0 mam po 13,7 a sporo mam najechane osobiście zrobiłem ponad 200tyś nic nie dotykane w silniku

w CC mam po 15,2 po pełnym remoncie

olek napisał(a):
Czujnik odpada, mechanior robił swoim a ja swoim, rozbieżności nie wielkie, więc to nie to. Dla świętego spokoju w poniedziałek podjadę do innego diagnosty i dam mu sprawdzić zapłon. O wynikach powiadomię.


a co fachowiec na takie ciśnienie ?


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 kwietnia 2011, 23:11 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2011, 19:49
Posty: 428
Lokalizacja: Chełmno
opis: Niestety już nie t4.
model: Highline 4Motion
silnik: 2.0 TSI

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 7 razy
andrewa1 za tego kompa to przy pierwszej lepszej okazji browarek się poleje (może przy okazji tej proponowanej pomocy)
Mechanior powiedział, że mam się przestać czepiać i cieszyć:)
Tak się zastanawiam, że może faktycznie ten silnik był wymieniany (mam w papierach rachunek z hansowni - teoretycznie ten silnik był w 2006 roku kupiony i wymieniany jeszcze w niemczech)
oby tylko się kulał


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 kwietnia 2011, 10:44 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
olek napisał(a):
andrewa1 za tego kompa to przy pierwszej lepszej okazji browarek się poleje


andrewa prerabiał to u siebie, a ja jako pierwszy podałem Tobie taka ewentualnosc w 3cim poscie <30>
spoko <sarkastyk> wypijcie moje zrdowie <victory>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 kwietnia 2011, 18:32 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2011, 19:49
Posty: 428
Lokalizacja: Chełmno
opis: Niestety już nie t4.
model: Highline 4Motion
silnik: 2.0 TSI

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 7 razy
Niom, fo pa, pacark też ma browara przy pierwszej okazji <01>
Ale wtedy to ja jeszcze nie wiedziałem, że go mam <32>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 kwietnia 2011, 21:35 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
olek napisał(a):
andrewa1 za tego kompa to przy pierwszej lepszej okazji browarek się poleje (może przy okazji tej proponowanej pomocy)
Mechanior powiedział, że mam się przestać czepiać i cieszyć:)
Tak się zastanawiam, że może faktycznie ten silnik był wymieniany (mam w papierach rachunek z hansowni - teoretycznie ten silnik był w 2006 roku kupiony i wymieniany jeszcze w niemczech)
oby tylko się kulał



wazne ze sie teraz ładnie kręci pilnuj kilosków czyli wymiany oleju i rozrządu a będzie jeszcze tak długo się kręcił

ps jak masz taki rachunek to pewnie jakieś mody były ....

no i juz się nie czepiaj drobiazgów <32>

bezawaryjności <england>

ps nie zebym sie czepiał ale to jest 3-ci post w tym temacie <england>

pacark napisał(a):
olek napisał(a):
andrewa1 za tego kompa to przy pierwszej lepszej okazji browarek się poleje


andrewa prerabiał to u siebie, a ja jako pierwszy podałem Tobie taka ewentualnosc w 3cim poscie <30>
spoko <sarkastyk> wypijcie moje zrdowie <victory>

<beer> <beer> <beer> <beer> <beer> <beer> <beer> <beer>


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 kwietnia 2011, 23:00 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 15 sierpnia 2010, 18:05
Posty: 232
Lokalizacja: Gniezno
model: TRANSPORTER
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 7 razy
Miałem podobnie okazał się źle ustawiony rozrząd ( takiego kupiłem z uszkodzonym silnikiem ) nie można było doszukać się znaków ,ustawił mi na suwmiarkę i jest dobrze -obyło się bez wymiany silnika


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB