T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 23:37

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 2 marca 2023, 07:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 3 lutego 2022, 14:39
Posty: 23
model: t4
silnik: 2,5B

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Szukam lecz nie wiem jak to wygląda tylko z rysunku. Bo bym kupił


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 2 marca 2023, 10:43 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Numer katalogowy 037133843A. Znajdź w necie etkę ale starego typu i tam masz każdą część opisaną.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 5 marca 2023, 18:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 3 lutego 2022, 14:39
Posty: 23
model: t4
silnik: 2,5B

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Też zaworek z wężykami do EGR mam raczej popsuty, bo po jego odłączeniu od EGR silnik chodzi idealnie. Czy koło alternator, następnie napinacz , kolejne powinno być gładkie bez rowków? U mnie tak jest. Jak zdjąć pasek wielorowkowy? Szukałem filmów ale nie znalazłem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 5 marca 2023, 21:12 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Jak masz pasek wieloklinowy, to i koło na alternatorze też musi być wieloklin. Niżej masz instrukcję jak zdjąć pasek wieloklinowy.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 14 marca 2023, 15:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 3 lutego 2022, 14:39
Posty: 23
model: t4
silnik: 2,5B

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Cze możesz mi podpowiedzieć jak sprawdzić czy żaluzje na chłodnicy działają, ostatnio uruchomiły mi się wentylatory a żaluzje były zamknięte. To normalne? Wiem że jest zima .
Mi chodziło o koło które jest za rolka napinacza w stronę koła z wały ( ono u mnie jest gładkie). Czy można usunąć rurę między filtrem powietrza a ta dmuchawa na dole? I tak to nie działa. Dzięki za info


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 14 marca 2023, 16:28 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 11 czerwca 2022, 14:17
Posty: 34
Lokalizacja: Wroclaw
model: vw t4 california
silnik: 2.4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 3 razy
Witam !
Ja sprawdzilem silnik 2.4 D, ,mysle ze w innych jest tak samo w ten sposob ,ze wymontowalem ten silowniczek ( dwie sruby M6) i wlozylem do wrzacej wody . Wtedy on zaczal sie wysuwac, wiec stwierdzilem ze jest dobry, bo poprzedni wlasciciel otworzyl zaluzje na max i zablokowal trytkami.

Pozdrawiam
Marek.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 14 marca 2023, 21:39 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
W VR6 nie powinno być żaluzji, ktoś przerabiał. Jeżeli chodzi o system powietrza wtórnego , to musisz po zaślepiać przewody podciśnieniowe a także otwór w korpusie silnika. Niżej masz schemat tego układu.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 15 marca 2023, 16:03 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 3 lutego 2022, 14:39
Posty: 23
model: t4
silnik: 2,5B

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Niestety ale obudowę chłodnic ktoś zamienił, szukam jak ma wyglądać oryginalnał, lub czy po prostu usunąć żaluzję , otwór w korpusie już ktoś zaślepił ale została nowa pompa i zbędne przewody, dlatego zastanawiam się nad demontażem całości przy najbliższej okazji.
Pasek klinowy udało mi się ruszyć bez problemu zgodnie z instrukcja ugięcia napinacza lecz najlepiej po zdjęciu lampy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB