T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 13:48

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 7 lipca 2021, 21:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 1 września 2012, 23:50
Posty: 134
Lokalizacja: DW
model: t4 2000r
silnik: 2,5 b avt
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 7 razy
Zjawisko obserwuję od miesiąca. Przy starcie na zimnym dławi się i puka w dolot. Jak poczekam, aż pompka dobije zjawisko znacznie łagodnieje. A gdy przy odpalaniu depnę mu do 2 tyś to anomalia jest nieodczuwalna. Ponowny rozruch już bez problemu. Auto czami zamula ale to kilku sekundowe akcje.
Wymieniłem już filtr i regulator ciśnienia paliwa plus wężyki od podciśnienia.
Czytałem, że pompka i jej przekaźnik już może siadać moja najeździła już 300k.

Vcds od początku bez błędów.
Idę szukać dalej.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 lipca 2021, 10:47 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 752
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
w swoim T4 pompe paliwa też wymieniałem cos koło 300kkm, tylko że moja padła na amen
kupiłem najtańszą i do dzis ma nalatane podan 100kkm


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 lipca 2021, 12:11 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
AVT to pełna sekwencja , masz gaz czy nie, takie coś daje objaw wtrysków lub stukówki padniętej,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 lipca 2021, 20:10 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 1 września 2012, 23:50
Posty: 134
Lokalizacja: DW
model: t4 2000r
silnik: 2,5 b avt
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 7 razy
Podłączyłem kompa przed wymiana regulatora wyskoczyło to:
3 Faults Found:
16689 - Cylinder 5: Misfire Detected
P0305 - 35-10 - - - Intermittent
16688 - Cylinder 4: Misfire Detected
P0304 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent

Co ciekawe przed wymianą czegokolwiek błędów nie było.

Po tygodniu jazdy na razie brak błędów. Po wymianie regulatora jak by się poprawiło. Lekko się dławi i nierówno chodzi ale już nie spada z obrotów. Po chwili lub dodaniu gazu już chodzi normalnie.

Znajomy mechanik powiedział, że pompka paliwa lub nieszczelnosć.

Jutro lecą kable, kopuła, palec i swieczki wiec dam znać.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 15 lipca 2021, 20:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 1 września 2012, 23:50
Posty: 134
Lokalizacja: DW
model: t4 2000r
silnik: 2,5 b avt
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 7 razy
Wymieniłem jeszcze palec, kopuła, przewody, świece i dupa. Poleciła też pompa i bez efektu. Pozmieniałem więc czujnik stukowy i nic.
Trochę pomysłów brakuje ... Na innych forach piszą o czujniku temperatury silnika lub komp uwalony.

Może macie jakieś sugestie?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 15 lipca 2021, 21:50 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 17 stycznia 2021, 13:06
Posty: 32
Lokalizacja: ELBLĄG
model: 1997 Multivan
silnik: VR6 AES

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 2 razy
Polecam kanał https://youtu.be/gR6RixCIFc4.
Dopiero zgłębiam temat aby nauczyć się czytać usterki z wykresów.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 sierpnia 2021, 19:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 1 września 2012, 23:50
Posty: 134
Lokalizacja: DW
model: t4 2000r
silnik: 2,5 b avt
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 7 razy
Przepływomierz


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 sierpnia 2021, 08:08 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
sprawdź ciśnienie w cylindrach.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 sierpnia 2021, 08:34 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 30 maja 2021, 21:37
Posty: 13
model: T4
silnik: 1.9TD

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
U kumpla podobne objawy dawał uszkodzony czujnik temperatury paliwa ale czy to była jedyna przyczyna to trudno mi powiedzieć.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 20 sierpnia 2021, 08:01 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 1 września 2012, 23:50
Posty: 134
Lokalizacja: DW
model: t4 2000r
silnik: 2,5 b avt
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 7 razy
Tak jak pisałem w innym temacie winny przepływomierz.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB