T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 10:31

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 czerwca 2021, 19:43 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 27 stycznia 2020, 14:59
Posty: 12
model: multivan
silnik: 2.4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Cześć,

Gdzie podłączyć wężyk czujnika podciśnienia od sterownika digifant. Jak zdiagnozować poprawność działania tego czujnika? Silnik 2.5b aaf.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 czerwca 2021, 20:56 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Na kolektorze ssacym pod zbiorniczkiem wyrownawczym masz wyjscie podcisnienia.
Poprzez trojnik idzie na regulator cisnienia paliwa i do sterownika.
W programie elsa masz podane jakie napiecia ma podawac czujnik w zaleznosci od podcisnienia,ale zeby to sprawdzic trzeba chyba rozebrac sterownik.
Pod vag'iem tego nie widzialem albo slabo szukalem.


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 czerwca 2021, 19:14 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 27 stycznia 2020, 14:59
Posty: 12
model: multivan
silnik: 2.4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
kurol napisał(a):
Na kolektorze ssacym pod zbiorniczkiem wyrownawczym masz wyjscie podcisnienia.
Poprzez trojnik idzie na regulator cisnienia paliwa i do sterownika.
W programie elsa masz podane jakie napiecia ma podawac czujnik w zaleznosci od podcisnienia,ale zeby to sprawdzic trzeba chyba rozebrac sterownik.
Pod vag'iem tego nie widzialem albo slabo szukalem.



Podłączyłem rurkę do podciśnienia kolektora ale silnik nie pracował tak jak powinien. Na próbę podłączyłem do mosiężnej końcówki znajdującej sie w przepustnicy, pracuje jakby lepiej, ale nie wiem czy podłączone jest prawidłowo.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 czerwca 2021, 21:13 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Po co cytujesz moj post ?
Przeciez nikt wiecej tu nie pisze,zle sie to potem czyta i przewijac niepotrzebnie trzeba.
Przy przepustnicy u mnie jest podlaczona klapka cieplego lub zimnego powietrza zasysanego do filtra,akumulator podcisnienia i klapy klimatyzacji.
Nie pamietam na 100% ale gdzies kiedys widzialem rysunek i niby tak jest prawidlowo.
W etce pewnie znajdziesz schemat albo na wiki.


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 7 lipca 2021, 11:18 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 752
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
wąż od ecu idzie do kolektora ssącego a po drodze podłaczony do niego jest jeszcze regulator ciśnienia paliwa


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 12 lipca 2021, 16:08 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 27 stycznia 2020, 14:59
Posty: 12
model: multivan
silnik: 2.4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Czy na wężu od ECU znajduje się zaworek zwrotny, w jakim kierunku powinien działać?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 12 lipca 2021, 17:05 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Nie


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB