T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 19 kwietnia 2024, 11:56

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 lutego 2021, 20:27 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2314
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 97 razy
Wracając do domu miałem korek , silnik przestał działać . Myślałem ,że zbyt duża mieszanka paliwa z gazem przy ciepłym silniku i problem z odpaleniem - juz nie pierwszy raz takie zachowanie. Jako ,że mnie z holowali na parking to starałem się odpalić na biegu ,ale nic z tego.
Padła jedynie cewka i została zmieniona na drugą.
Silnik odpalił i wróciłem do domu. Podczas jazdy nie miał za bardzo siły ,więc jeszcze dolałem paliwa ( bo może jakaś mieszanka czy coś ) ,ale jakoś nie chciał jechać .
Dziś pojechałem aby dolać gazu do pełna na poniedziałek i wracając ze stacji , przy prędkości 30-40 po prostu zgasł.
Myślałem ,że to wina cewki ,bo firma krzak . Zmieniłem na inne ,ale silnik nie odpala .
Po zaczepieniu liny próbowałem go delikatnie uruchomić na biegu ,ale coś dzwoni. Pierwsza myśl,że rozrusznik. Teraz po wyjęciu sprawdziłem i wszystko z nim w porządku. Klucz 27 i kilka obrotów silnikiem w zupełnej ciszy. W silniku cisza a koło zamachowe kręci się bez problemu wraz obracaniem wału.
Gdzie może być problem ? Czy pasek na rozrządzie mógł tak mocno przeskoczyć ,że nie odpala ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 15 lutego 2021, 01:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 3 lipca 2015, 18:57
Posty: 61
model: multivan
silnik: 2,5 kat

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
zobacz czy paliwo nie zalało komputera

otwórz maskę i patrząc na silnik
po prawej stronie ślinka jest taki zaworek

https://allegro.pl/oferta/regulator-pal ... YMQAvD_BwE

od niego idzie wężyk do komputera
jak przepuszcza to będzie mokry
u mnie tak zdechł komputer

co do rozrządu
kiedyś mi przeskoczył
gruzu nie było ale auto nie odpalało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 15 lutego 2021, 12:28 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 754
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
zipo17 napisał(a):
zobacz czy paliwo nie zalało komputera
od niego idzie wężyk do komputera
jak przepuszcza to będzie mokry
u mnie tak zdechł komputer

wtedy bedzie śmierdziało benzyną w podcisnieniach, u mnie tak było, pow wymianie regulatora ciśnienia auto odżyło a komputer nie padł,
pomijam fakt przestawienia rozrządu, ale jesli na gazie też nie pali to na szybko do sprawdzenia, bezpiecznik elektroniki silnika, czujnik halla
podpięcie pod VAGa wskazane


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 21 lutego 2021, 19:54 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2314
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 97 razy
Słońce wyszło , więc można było wyjść na zewnątrz do aut.
Zdjąłem wężyk od komputera i zaśmierdziało spalenizną.
Po wyjęciu i otwarciu wiem już więcej :(


Komputer wyjęty ma symbol 023 906 024R . Czy z końcówką 022 będzie także pasował ( ten sam silnik) ?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 lutego 2021, 20:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 10 października 2017, 19:57
Posty: 56
Lokalizacja: Konstancin Jeziorna
model: T4 Multivan '95
silnik: 2,5 B + LPG

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 2 razy
Nie wiem jak z kompem końcówka 022, mój ACU ma końcówkę 024Q. Pytanie mam: gdzie jest u Ciebie cewka? Na T4-wiki jest zdjęcie że gdzieś obok akumulatora, a u mnie kabel WN idzie gdzieś jakby pod akumulator. Może moją ktoś (gaziarz?) przełożył w inne miejsce?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 lutego 2021, 21:42 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2314
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 97 razy
U mnie jest zaraz pod lampą. Czekam na kompa z tego samego silnika,ale 022. Mam nadzieję, że będzie dobrze.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 lutego 2021, 22:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 10 października 2017, 19:57
Posty: 56
Lokalizacja: Konstancin Jeziorna
model: T4 Multivan '95
silnik: 2,5 B + LPG

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 2 razy
Co mówi etka? Są zamienne? O ile 024 R czy Q różnią się chyba tylko firmware na epromie, to 022 od 024 może się różnić sporo. Te sterowniki się naprawia, może spróbuj wygooglac kto to może zrobić?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 lutego 2021, 19:32 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2314
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 97 razy
U Niemca to raczej nie bawią się w takie rzeczy. Jak będę w Pl to na pewno komuś dam do zrobienia.
Czekam na kompa z 022 i pochodzi z Acu. Poprzedni silnik na tym chodził.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB