T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 08:29

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 12 lutego 2021, 00:14 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 5 marca 2020, 03:07
Posty: 3
model: VW T4 Multivan AAC
silnik: AAC 2.0 LPG

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Witam wszystkich serdecznie na tym forum.

Mam pytanie, czy istnieje możliwość kontroli poprawności ustawienia rozrządu bez grubszego rozbierania ? Chodzi mi o to by nie ściągać koła prawego i tych wszystkich kół pasowych bo warunki pogodowe teraz trudne a nie dysponuje garażem a mam bardzo pilną potrzebę to sprawdzić, jest duże podejrzenie że pasek przeskoczył.

Oczywiście górną osłonę paska rozrządu mogę ściągnąć, odkręcić świece, ustawić odpowiednio cylindry, odpowiednio koło pasowe rozrządu do głowicy, kopułkę od rozdzielacza zapłonu....

Tylko jak to sprawdzić i poustawiać bez znacznika na wale to niestety nie wiem.

Silnik AAC 2.0B

Pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 12 lutego 2021, 17:28 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Znacznik masz od strony skrzyni biegów na kole zamachowym. https://www.youtube.com/watch?v=Or4fCij7Aek

Tam jest tyle miejsca, że dasz radę klucz wsadzić i pokręcić wałem, jednak wypadałoby chociaż zdjąć osłonę silnika.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: 1heniu (piątek, 12 lutego 2021, 21:01)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 12 lutego 2021, 21:01 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 5 marca 2020, 03:07
Posty: 3
model: VW T4 Multivan AAC
silnik: AAC 2.0 LPG

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Wielkie dzięki !!! Konkretna, bardzo przydatna dla mnie informacja i o taką mi chodziło.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 lutego 2021, 22:49 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Osłony przy tym silniku nie trzeba sciągać, koło w górę , 5bieg i kręcimy , ustawiamy gmp na kole zamachowym i kontrolujemy wałek i aparat zaplonowy nic więcej, czas operacyjny 10min


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB