T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 21:16

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 22 czerwca 2020, 13:13 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 6 sierpnia 2019, 10:46
Posty: 7
Lokalizacja: Hamburg
model: t4
silnik: aac

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Witam
Ponowne problemy z "dziadkiem" T4 AAC 2.0 ur.1996 przelatal 380kkm nadal posiada katalizator
Pali dobrze czasem faluja obroty , obroty stabilizuja sie po odpieciu krokowego czasem same ale to teraz pikus
Problem jest z szarpaniem przy stalej predkosci np atustrada
W miescie tego nie odczuwam , jak tylko dluzej jade z rowno wcisnientym pedalem gazu 3500obr/min zaczyna czasami przerywac dlawic sie
gdze jest haczyk
Swiece nowe, przewody ,palec, kopulka, filtr paliwa ,wezyki podcisnienia, masa na kompie ,sonda, nawet nowy plyn do spryskiwacza <wink>
Prosze wprawionych w boju z tym modelem o jakas podpowiedz gdzie dalej szukac


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 22 czerwca 2020, 21:51 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Jakie świece założone???


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 czerwca 2020, 07:50 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 6 sierpnia 2019, 10:46
Posty: 7
Lokalizacja: Hamburg
model: t4
silnik: aac

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Denso W20EPBR-S


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 czerwca 2020, 08:59 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Zmień świece na ngk powinno pomóc, Denso niestety się do tych silników nie nadaje


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 czerwca 2020, 09:04 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 6 sierpnia 2019, 10:46
Posty: 7
Lokalizacja: Hamburg
model: t4
silnik: aac

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
myslisz ze to nowe swiece sa do bani, przez ostatnie 40kkm jezdzil na takich i bylo ok
Te beda ok NGK BUR5ET ?
czy irydowe BPR5EIX ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 czerwca 2020, 21:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Świece mogą dać taki objaw, miałem vw i żaden na denso nie chciał dobrze jeździć, a ngk problem znikał a co do denso to i tak masz złe założone, a ngk zwykłe BUR5ET lub v-line 22


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 czerwca 2020, 07:05 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 6 sierpnia 2019, 10:46
Posty: 7
Lokalizacja: Hamburg
model: t4
silnik: aac

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Swieczki zmienilem na NGK BUR5ET i poprawy brak



Za ten wpis autor sawawawa podziękował: junks (piątek, 8 stycznia 2021, 18:15)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 czerwca 2020, 09:17 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Mozna sprawdzic cisnienie paliwa na listwie wtryskowej.
Jesli mnie pamiec nie myli powinno byc 3 bary i 3,5 bara przy odpietym podcisnieniu od regulatora paliwa na listwie (albo odwrotnie).
Manometr mozna wpiac w miejsce dodatkowego zaworu wtryskowego na kolektorze.


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB