T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 18:23

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 21 kwietnia 2019, 10:02 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2313
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 97 razy
Witajcie ,
czasami mam problem z odpaleniem silnika. Pojawia się to mniej więcej co 2 tygodnie i wtedy długo kręcę a on nie zaskakuje.
Problem jest tylko jednego dnia a później wszystko wraca do normy i odpala za każdym razem .
Gdy w ruch pójdzie lina holownicza to zaskakuje od razu i wszystko wraca do normy.
Gdzie szukać problemu ?

Z uwagi na problem z dostępnością części muszę czekać na przesyłkę 5 dni.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 21 kwietnia 2019, 20:00 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Marcin bierz wolne raz na dwa tygodnie, t4 w tedy odpocznie i po problemie. <32> <57>
Tak na serio sprawdź czy jest wtedy iskra, to zawęzi poszukiwania. Na moje oko to coś w aparacie zapłonowym lub cewką zapłonową. Jak zaciągasz samochód a on wtedy odpala, to wyeliminujesz wtedy rozrusznik, który pobiera bardzo duży prąd przy odpalaniu. Dlatego wszystkie te elementy mogą szwankować.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 kwietnia 2019, 13:33 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 18:06
Posty: 283

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 30 razy
Może pompa paliwa słabo wstaje przy niskim napięciu, tak akurat nieczęsto....z tej samej serii. Ale też zacząłbym od halotronu w aparacie i cewki zapłonowej.
Spróbuj gdy nie chce palić, uruchomić awaryjnie z lpg. Jeśli to pompa to trybnie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 kwietnia 2019, 18:58 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2313
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 97 razy
Próba na ciepłym silniku i odpalenie na lpg jest problemem. Akurat w tej wersji nie udało mi się odpalić awaryjnie na gazie.
Kopułkę zdjąłem wczoraj i było trochę czarnego paskudztwa. Odpala tak samo jak odpalał wcześniej .
Na przykładzie : tak jakby odpalanie było ustalone ilościowo i przekraczam limit to pojawia się problem.
Miałem kiedyś benzynę na samym początku jak zaczynałem jeździć autami ,ale nie wiele pamiętam z tego okresu aby dokładnie trafić i usunąć od razu usterkę.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 kwietnia 2019, 10:39 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 752
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
jeśli na lpg nie pali awaryjnie to raczej elektryka szwankuje,
na początek sprawdź gniazdo i bezpiecznik elektroniki silnika, przeczyść styki popsikaj odpowiednim preparatem, te auta maja już troche lat więc styki elektryczne mogą szwankować


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 kwietnia 2019, 21:03 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2313
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 97 razy
Lpg jest w miarę nowe,bo 2 lata temu było zakładane.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 maja 2019, 20:40 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2313
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 97 razy
Chyba znaleziony problem. Auto kupione z serwisu samochodowego w Rzeszowie ( gdzie było 12 lat w jednych rękach ) ,ale niestety źle ustawiony rozrząd. Przestawiony o jeden ząbek. Stąd pewnie problem z odpaleniem i szarpaniem silnika podczas jazdy przy dodawaniu gazu ( bez znaczenia rodzaj paliwa ) .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB