T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 17:38

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 31 października 2018, 15:28 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
Taka sytuacja silnik 2.8 benzyna i pali się chceck engine. VAG COM pokazuje dwa błędy:
P0113 Intake air Temp Sensor ( G42 ) Signal too high
P0102 Air flow Sensor ( G70 ) signal too low
Oba Intermittent czyli sporadyczne. Innych błedów od check engine brak
Po skasowaniu wywala je znowu. Oba błedy od przepływomierza. Kupiłem drugi używany, ale po fabrycznej regeneracji i to samo. Mój przepływomierz wsadzony do innego auta błedów nie wywala

Przetrzepany internet krajowy i angielskojezyczny sugeruje uszkodzoną wiazkę między ECU a przepływomierzem
Na przepływomierzu ( 5cio pinowy ) sprawdzona masa, zasilanie z ECU 5V i zasilanie 12V i OK.

Wsadziłem nawet drugiego kompa ze sciągnietym IMMO ( dzięki hoopsi ) i po odpaleniu Check engine nie pokazał ale po 7 kilometrach już sie świecił. Tego nowego kompa jeszcze nie skanowałem VAGCOM-em

I teraz pytania:
1) ma ktoś rozpiske do AMV który PIN na ECU jest do czego? Rozpiski na necie są z innych VW i nie pokrywają sie z T4 ( moze na wiki? )
2) co moze jeszcze wywalac chceck engine i nie pokazywac błedów?
3) jakies ine pomysły?


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 listopada 2018, 00:05 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Sprawdź filtr powietrza, może jest zapchany. Rozpiskę pinów jutro zobaczę.
https://t4-wiki.de/wiki/Geber_G70_(Luftmassenmesser)



Za ten wpis autor bigos1966 podziękował: vwyogi (czwartek, 1 listopada 2018, 09:09)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 listopada 2018, 09:09 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
Filtr nowy, dolot oczywiście czysty. wieczorem zeskanuje tego drugiego kompa i dam znać czy wywalił te same błedy


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 listopada 2018, 11:22 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Podaj dokładne dane auta z vinem na pw, sprawdzę w Elzie schemat. Jeżeli masz CAN, to bardzo czuły jest na zaśniedziałe styki. Spróbuj oczyścić je przy przepływce.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 listopada 2018, 14:10 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Schemat już dostał ;-)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 listopada 2018, 21:52 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
Schematy z Viki a to co w realu niestety się pokrywało ( numery pinów ). Sprawdziłem przejście między kostka w kompie a przepływomierzem i szwedzie przejście jest więc wiązka OK.
i teraz tak: na drugim kompie check się świeci a w/w błędów od przepływomierza nie mam. Zakładam drugiego ( mojego) kompa i check się nie świeci. skanuję błędy są, kasuje i bez odpalania dalej błedy są. Chwila na wolnych + mała przejażdżka po placu i check się świeci. Odpalam silnik i kasuje błędy i nawet na chwile check nie gaśnie. Jakby mój VAG COM błędów nie kasowała mam wersję :VAG-COM Version: Release 311.2-N
To co na viki to głównie dotyczy sie TDI. Wchodziłem w VAG COM w silnik i jakieś bloki odczytywałem i wartości które pokazuje ( temp powietrza dolotu itp ) nie wyglądają podejrzanie. Głupi już jestem


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 listopada 2018, 22:44 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Przecież dostałeś z elsy cały sterownik silnika do AMV


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 listopada 2018, 22:46 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
Probe041 napisał(a):
Przecież dostałeś z elsy cały sterownik silnika do AMV



Artur tam jedna strona była, ale patrzyłem z telefonu zaraz zweryfikuje z kompa. No ale kabelki manualnie zweryfikowałem


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 listopada 2018, 22:47 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Oj chyba za dobrze wczoraj porządziłeś :-P


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 29 listopada 2018, 19:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 15 maja 2015, 16:51
Posty: 51
model: T4
silnik: AAC ->2E

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Z ciekawości coś w temacie się posunęło?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB