T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 11:57

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 21 marca 2021, 23:31 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
bigos1966 napisał(a):
Ty potrafisz myśleć i pisać. Próbujesz być lepszym od inżynierów którzy projektują. Taka jest właśnie większość polskich mechaników. Nie naprawić jak instrukcja pisze, tylko druciarstwo. Po co montować to i tamto, bez tego też pracuje. Współczuje ludziom którym naprawiasz auta. Większości z was widzi tylko $ w oczach, naprawić jak najszybciej i kasować kasę. Wrócę do tej nieszczęsnej dla ciebie sondy lambda, której nie możesz zrozumieć dlaczego się dłużej nagrzewa. Efekt później jest taki że te sondy szybciej się zużywają przez długie ich nagrzewanie i pracę w złych warunkach. I co nie oszukujesz klientów, później przyjeżdżają że padła soda a ty kasujesz i liczysz kasę. Ale ty dalej będziesz twierdził że to nie prawda.

Sonda zapewne wiesz że tak naprawdę po 100max 150tyś nadaje się do wymiany, dwa chcę zobaczyć jak będziesz naprawiać klapki w dieslu i kiedyś ci się urwie, trzy chcę zobaczyć jak będziesz miał tdi t4 jak nie zaślepisz egr-a. Gdyż konstruktorzy wiedzą lepiej co jest dobre, jeszcze raz powtarzam to tylko ekologia nic innego,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 22 marca 2021, 08:25 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Zaślep EGR Niemcowi i zobaczył byś co by ci zrobił jak by pojechał z tym na przegląd. Tak wygląda praca Polskich mechaników. Tak samo jak wymiana łańcucha rozrządu bo się wyciąga. Totalna bzdura i naciąganie na kasę. A w Polsce jak zwykle ekologia nie istnieje przez takich mechaników. Ci dobrzy mechanice co znam to chociaż przyznają się do tego i nie zgrywają fachowców że są lepsi od inżynierów konstruktorów.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 22 marca 2021, 15:42 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Co do egr w Niemczech cóż, kilka aut już robiłem przywiezionych i miały zaślepiony egr nie wspominając o usuniętym dpf-ie, Niemcy nie sa święci, co do łańcucha twierdzisz że są nieśmiertelne , to że tak powiem ale wymoderowano. czyli te wszystkie urwane łańcuchy przestawione rozrządy to nie wina łańcucha weź się nie pogrążaj


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Ostatnio edytowano poniedziałek, 22 marca 2021, 22:12 przez niebieski-n2, łącznie edytowano 1 raz
zapoznaj się z 15 pkt. regulamminu


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 22 marca 2021, 16:15 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
To widzę że jesteś jeszcze lepszym magikiem jak ten ze Stargardu " merlin". Jeszcze powiedz że luzujesz inne śruby żeby za trzy miech do ciebie znów przyjechali na awarię. Zarąbiasty jesteś. A tak dla twojej wiadomości, przy normalnej eksploatacji VR6 nie ma prawa nic się stać z łańcuchem. Co innego ślizgi.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 22 marca 2021, 21:24 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 301 razy
Pomógł: 744 razy
Fajnie się to czyta, Panowie, ale:
1. Znając zarówno chemika jak i bigosa, nie sądzę, żeby jeden drugiego przekonał :D
2. Dyskusja zaczyna już odbiegać od tematu
:roll:


_________________
Obrazek



Za ten wpis autor rafflex podziękował: niebieski-n2 (poniedziałek, 22 marca 2021, 22:14)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 22 marca 2021, 21:54 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
A mnie ta dyskusja nawet zaciekawiła albowiem gdyż :P mam benzynkę w domu ze stajni VW i ciągle ją poznaję. Ma SAI, ma 4 sondy lambda i chciałbym aby jeszcze trochę to auto pojeździło ale póki co żadna ze stron mnie nie przekonała co jest lepsze dla właściciela jak i dla auta <55>

Bigos, chcesz powiedzieć, że łańcuchu rozrządu nie warto dotykać?

Pozdr <england>


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 marca 2021, 01:36 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Artur masz przecieczesz dojście do Elzy. Wyraźnie napisane że łańcucha nie wymienia się. Pomyśl co trzeba zrobić z silnikiem żeby łańcuch przeskoczył o jeden ząbek. Na temat sondy też jest opisane, że steruje nią komputer silnika i jeżeli jest odczytywana przez niego awaria układu powietrza wtórnego to on reaguje odpowiednio. Większość z nas jest tutaj na forum bo lubi te auta a nie szuka klientów do swojego warsztatu. Chcemy że nasze T4-rki były oryginalne a nie przerobione bo to taniej. Sam jeżdżę bez zrobionego tego okładu, ale nie twierdzę że powinno go nie być. Wcześniej jakiś pseudo mechanik założył mi tak instalację gazową, że teraz nie mam miejsca na dmuchawę. Przeróbka zajęła by mi trochę czasu którego ja nie mam. Ale kiedyś go znajdę.
Rafał też nie lubię jak się pisze nie na temat, ale nie raz trzeba. Dodaje to pikanterii <57> <hi> .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 marca 2021, 18:52 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
rafflex napisał(a):
Fajnie się to czyta, Panowie, ale:
1. Znając zarówno chemika jak i bigosa, nie sądzę, żeby jeden drugiego przekonał :D
2. Dyskusja zaczyna już odbiegać od tematu
:roll:

Rafale bo jak można się można z gościem zgodzić jak nie ma racji, a to co pisze to są bzdury , Mam rozumieć jeszcze raz powtórzę że urwane łańcuchy to cud, proszę cię ale wiesz że to ju nie te lata kiedy łańcuchy były nieśmiertelne, dlatego powtórzę jeszcze raz gość pisze brednie, co do pompy tak samo. Widać że chłop jest amatorem i siedzi na internecie i czyta i później wymyśla.


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 marca 2021, 20:51 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Chemik, chłopem to ty jesteś. Te silniki są już 20 letnie i były robione kiedy części były solidne. Z tego co zdążyłem zauważyć to chyba jesteś na każdym forum samochodowym w Polsce i z niektórych cie już wyrzucono (LPG). Tak jak pisałem wcześniej szukasz klientów na forach. Ja nie siedzę po necie tak jak ty tylko opieram się na instrukcjach lub serwisówkach. Wszystkie opisywane tu przypadki przerabiałem na własnych samochodach i wszystkie zostały naprawione zgodnie z instrukcjami. Więcej moich wpisów na ten temat nie będzie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 marca 2021, 23:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
A ja, to w ogóle czerpię kasę z budżetu państwa. I pomijając merytoryczną treść dyskusji, kolego "chemik211" obowiązuję Cię regulamin i podtykam Ci pod nos odpowiedni punkt. A Ty piszesz mi na priv, że "wykropkowane....". Albo naucz się czytać ze zrozumieniem, albo żegnaj.
Nie ma tylu (10) ostrzeżeń ile byś chciał, przeczytaj wpierw to z czym dyskutujesz


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 marca 2021, 23:55 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 17 stycznia 2021, 13:06
Posty: 32
Lokalizacja: ELBLĄG
model: 1997 Multivan
silnik: VR6 AES

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 2 razy
Panie, Panowie.
Wbrew opinii, iż układ powietrza wtórnego jest raczej zbędny, postanowiłem zebrać komplet części do odbudowy.
Sprawna pompa i zawór 021131101A czekają na wymianę. Przewody podciśnienia pójdą stąd -> https://fmic.pl/15-przewody-podcisnienia.
Jak odbuduję układ skrobnę kilka słów.

Swoją drogą jestem mile zaskoczony, że można kupić tak eleganckie przewody podciśnienia i całą resztę ciekawych rurek rureczek.

Pozdrawiam z Elbląga


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 marca 2021, 00:03 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
bigos1966 napisał(a):
Chemik, chłopem to ty jesteś. Te silniki są już 20 letnie i były robione kiedy części były solidne. Z tego co zdążyłem zauważyć to chyba jesteś na każdym forum samochodowym w Polsce i z niektórych cie już wyrzucono (LPG). Tak jak pisałem wcześniej szukasz klientów na forach. Ja nie siedzę po necie tak jak ty tylko opieram się na instrukcjach lub serwisówkach. Wszystkie opisywane tu przypadki przerabiałem na własnych samochodach i wszystkie zostały naprawione zgodnie z instrukcjami. Więcej moich wpisów na ten temat nie będzie.

Nigdy nie szukałem klientów nie mam takiej potrzeby , co do lpg forum jesteś nie w temacie jestem tam ciągle, stary nick zbanowany jest nowy administrator wie o tym , ba byłem tam nawet moderatorem i jak nie wiesz o co został stary nick zbanowany to się nie udzielaj chłoptasiu, solidne łańcuchy teraz to poleciałeś po bandzie , nawet w latach 80-tych te łańcuchy się uciągały, doucz się i to dużo no chyba że jednak jesteś klientem mało wymagającym to zwracam honor :lol: :lol:
niebieski-n2 napisał(a):
A ja, to w ogóle czerpię kasę z budżetu państwa. I pomijając merytoryczną treść dyskusji, kolego "chemik211" obowiązuję Cię regulamin i podtykam Ci pod nos odpowiedni punkt. A Ty piszesz mi na priv, że "wykropkowane....". Albo naucz się czytać ze zrozumieniem, albo żegnaj.
Ni ma tylu (10) ostrzeżeń ile buś chciał, przeczytaj wpierw to z czym dyskutujesz
Czytam ze zrozumieniem tylko ty nie bardzo , więc się ogarnij. Bo cię poniosło


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 marca 2021, 08:48 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
Ty w ogóle wiesz co oznacza słowo "zrozumienie"?

art 15 regulaminy stanowi:
Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***, $@^%$^) itp słowach.
Ponieważ nie ma i nie będzie na naszym forum przyzwolenia na używanie słów powszechnie uznawanych za wulgarne każdorazowe przekleństwo (również wykropkowane) zaowocuje nie tylko edytowaniem wulgaryzmu ale też bezwzględnym udzieleniem autorowi wypowiedzi ostrzeżenia. Trzy ostrzeżenia będą oznaczały 30 dniowy ban a jeśli mimo to user ponownie załamie regulamin zostanie bezterminowo usunięty z naszego forum.


Dostałeś ostrzeżenie za częściowo wykropkowany wulgaryzm i nawet jakbym chciał spełnić Twoje życzenie i dać Ci jeszcze 10, to nie mogę, bo zostały Ci jeszcze dwa.

Tymczasem łamiesz kolejny punkty regulaminu (11,13), tym oto sformułowaniem:
chemik211 napisał(a):
...... to się nie udzielaj chłoptasiu


NIE MA I NIE BĘDZIE PRZYZWOLENIA NA TYM FORUM NA PERSONALNE OBRAŻANIE KOGOKOLWIEK (TAK SAMO JAK NA WULGARYZMY) W JAKIEJKOLWIEK FORMIE

Ostrzegam Cię więc, że stąpasz po kruchym lodzie, gdyż:

art 27 reg. stanowi:

Osoby nie przestrzegające Regulaminu otrzymają ostrzeżenie. Trzecie ostrzeżenie oznacza BAN.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 marca 2021, 19:25 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Pkt. 11 i 13, nic nie naruszyłem, chyba zapomnieliście dodać regulamin interpretujecie jak chcecie, żadna wojna tylko głośna wymiana zdań, i nie lubię jak ktoś wprowadza w błąd innych , chłoptasiu to nie jest obraźliwie


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB