T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 17:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 lutego 2011, 22:14 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 27 kwietnia 2010, 22:07
Posty: 82
Lokalizacja: Władysławowo
model: t4
silnik: 2.0 ACC

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
witam, już wcześniej opisywałem swój problem z podciśnieniem i jazdą z odłączonym regulatorem ciśnienia paliwa
no, dużo się nie zmieniło, czasem sobie regulator podłączę, przez chwile jest ok ale i tak po pewnym czasie wszystko wraca do punktu wyjścia czyli naciśnięcie sprzęgła lub gwałtowne hamowanie silnik gaśnie, na benzynie zawsze na lpg czasami
z odłączonym regulatorem wszystko w porządku, trochę podwyższone spalanie lpg(o,5-1litr)
na benzynie musi chlać, czuć zapach niespalonej benzyny
jako że samochód non stop potrzebny jeżdżę tak, jednak cały czas szukam przyczyny
"mechanicy" w okolicy nie chcą mnie już widzieć
dzięki andrewa1, który swego czasu przesłał na forum zdjęcia dotyczące linki przyspieszenia i zaworu par benzyny(wielkie dzięki), znalazłem jedną
rzecz która odstaje od innych busów z tym silnikiem, nie mogłem jej znależć też na innych zdjęciach komory silnika t4(np.alledrogo)
z obudowy filtra powietrza i dzie przewód podciśnienia do zaworu zimnego/ciepłego powietrza i drugi do korpusu przepustnicy
pomiędzy przepustnicą a obudową filtra jest teki mały zaworek zwrotny, do tego momentu wszystko się zgadza ze zdjeciami i naklejką na
samochodzie, ja mam jeszcze w ten przewód wstawiony trójnik i idzie podciśnienie poza komorę, w miejsce gdzie jest nagrzewnica pod deskę rozdzielczą, gdzie to idzie i jak sie do tego dobrać?
znając moje zdolności manualne boję się cos połamać lub zepsuć, pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 lutego 2011, 22:41 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
prawdopodobnie to podciśnienie do klapki obiegu zamkniętego a dobierasz sie do tego po wyjeciu półki pasazera (latwiejszy dostęp) bez wyjmowania tez powinieneś zobaczyć ten mechanizm ...

kolega GLAN miał ostatnio ten problem wymiana przewodu podciśnienia od kompa pomogła mimo iz przewód nie wykazywał objawów uszkodzenia

moze porobić więcej fotek pisz jak co ......


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 lutego 2011, 23:01 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 27 kwietnia 2010, 22:07
Posty: 82
Lokalizacja: Władysławowo
model: t4
silnik: 2.0 ACC

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
wymieniłem przewód od regulatora do kompa, wszystkie przewody zmieniłem ,po prostu żeby mieć pewność,
usterka nie jest straszna ale denerwująca
klapka obiegu zamkniętego? odłączyłem włącznik na tablicy bo był mi potrzebny do czegoś innego <59>
może klapka coś knoci?
mogę ten przewód odłączyć?
dokładnie obok przewodów wodnych do przedniej nagrzewnicy znajduje się taki cypek i na niego przychodzi przewód podciśnienia
jutro to obejrzę i napiszę co i jak
moje pociechy unieszkodliwiły mój aparat, muszę poszukać kabla komórka -komp żeby wstawić zdjęcia


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 lutego 2011, 23:22 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
jezeli nie uzywasz obiegu to bym wywalił ten trójnik ...a ten przewód wymienialeś ? sprobuj zaślepić

foty były by bardzo pomocne


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 1 kwietnia 2011, 21:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 27 kwietnia 2010, 22:07
Posty: 82
Lokalizacja: Władysławowo
model: t4
silnik: 2.0 ACC

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
andrewa1, wreszcie znalazłem czas żeby pogrzebac przy aucie, wywaliłem ten trójnik, na lpg chodzi cacy, wymieniłem też ten zaworek zwrotny, na benzynie nie gaśnie, został tylko problem szarpania podczas dodawania gazu, tak jakby nie dostawał na sekundę paliwa, jak juz chwyci to rakieta, czyżby listwa a może pompa? gdzieś na elektrodzie znalazłem temat że częsta niesprawnością sterowników do ACC było uszkodzenie czujnika podciśnienia który jest wlutowany w sterownik, to jednak za wysokie progi na moje nogi <55>

a tak ogólnie dzięki za podpowiedz <dzięki>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 4 kwietnia 2011, 00:07 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
PAWELZWLADKA napisał(a):
andrewa1, wreszcie znalazłem czas żeby pogrzebac przy aucie, wywaliłem ten trójnik, na lpg chodzi cacy, wymieniłem też ten zaworek zwrotny, na benzynie nie gaśnie, został tylko problem szarpania podczas dodawania gazu, tak jakby nie dostawał na sekundę paliwa, jak juz chwyci to rakieta, czyżby listwa a może pompa? gdzieś na elektrodzie znalazłem temat że częsta niesprawnością sterowników do ACC było uszkodzenie czujnika podciśnienia który jest wlutowany w sterownik, to jednak za wysokie progi na moje nogi <55>

a tak ogólnie dzięki za podpowiedz <dzięki>



te objawy to kąt wyprzedzenia (czyli zaplon) i tu bym poszukał czy dokładnie ustawiony

mnie za kazdym razem jak rozrząd robią to mimo ze wszystko cacy to jeszcze sprawdzają lampą strobo czy na 100% cacy i czy sie mieści w normie <england>


co do listwy napewno nie pompa tez nie po tym co piszerz

ps
mozesz mieć tez drobne przebicia na kopólce , zuzyty palec . jak dawno tam temu tam zagladałeś?

ale stawiam na kąt zapłonu wedlug opisu


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 5 kwietnia 2011, 00:09 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 27 kwietnia 2010, 22:07
Posty: 82
Lokalizacja: Władysławowo
model: t4
silnik: 2.0 ACC

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
tzn zapłon jest przyspieszony czy opóżniony? wiem że na lpg zapłon mógłby być bardziej przyspieszony jeżeli chodzi o ekonomikę, chyba że się mylę i ktoś mi kit wkręca


czasem sobie tak strzeli,(lpg) ale to przy długiej próbie odpalania(lpg), raz odpala od strzału, rtaz nawet jak jest ciepły nie chce, zimny silnik zawsze odpalam na benzynie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 5 kwietnia 2011, 00:14 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
PAWELZWLADKA napisał(a):
tzn zapłon jest przyspieszony czy opóżniony? wiem że na lpg zapłon mógłby być bardziej przyspieszony jeżeli chodzi o ekonomikę, chyba że się mylę i ktoś mi kit wkręca



za bardzo przyśpieszony



co do lpg nie tak dokońca ekonomia za to napewno wyzsza temperatura


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 5 kwietnia 2011, 00:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 27 kwietnia 2010, 22:07
Posty: 82
Lokalizacja: Władysławowo
model: t4
silnik: 2.0 ACC

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
jak opóżnię zapłon i ustawię go idealnie na lampę to mogę regulować lpg a i tak głupieje, benzyna w miarę, szału nie ma, nie do końca dobrze
jak przyspieszę od pozycji wyjściowej to zapala od strzału na obydwóch paliwach, mocniejszy silnik
chyba że mechanik robi mnie w ciula a wrażenia z jazdy subiektywne...... ale bezcenne smile


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 5 kwietnia 2011, 19:30 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
PAWELZWLADKA napisał(a):
jak opóżnię zapłon i ustawię go idealnie na lampę to mogę regulować lpg a i tak głupieje, benzyna w miarę, szału nie ma, nie do końca dobrze
jak przyspieszę od pozycji wyjściowej to zapala od strzału na obydwóch paliwach, mocniejszy silnik
chyba że mechanik robi mnie w ciula a wrażenia z jazdy subiektywne...... ale bezcenne smile



masz mieć ustawiony idealnie na benzynie i dopiero potem ustawiasz lpg


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 kwietnia 2011, 21:12 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
Mi tek kiedyś strzelało a po jakimś czasie rozwaliło mi jakiś plastik jak auto przełanczało się na gaz i trzeba było go spawać . przyczyną były przewody wysokiego napięcia kopułka palec i żle ustawiony zapłon ,wszystko razem .Teraz jest ok <57>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 24 września 2011, 13:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 sierpnia 2011, 10:45
Posty: 21
Lokalizacja: chełm
model: Caravelle Long
silnik: 2.0 AAC + LPG

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
andrewa1
podesłał byś fotki tego podciśnienia? nie wiem kompletnie co gdzie idzie....


_________________
nie ma tego zlego, co by nam nie wyszło


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 września 2011, 12:37 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 sierpnia 2011, 10:45
Posty: 21
Lokalizacja: chełm
model: Caravelle Long
silnik: 2.0 AAC + LPG

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
czy w ogóle jest ktoś na tym forum posiadający T4 2.0 benzyna? potrzebuje schematu podciśnienia począwszy od komputera idąc dalej gdzie mam co podpiąć? POMOCY czasowo już jestem w plecy a nikt nie chce pomóc


_________________
nie ma tego zlego, co by nam nie wyszło


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 września 2011, 19:02 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
piotrek17120 napisał(a):
czy w ogóle jest ktoś na tym forum posiadający T4 2.0 benzyna? potrzebuje schematu podciśnienia począwszy od komputera idąc dalej gdzie mam co podpiąć? POMOCY czasowo już jestem w plecy a nikt nie chce pomóc



chwila na jutro zrobię fotki <england>

obiecane fotki

podciśnienie z kompa idzie do kolektora w to miejsce po drodze jest wpięty trójnik
Załącznik:
IMG10675.jpg


z trójnika odchodzi podciśnienie na listwę konkretnie na zawór w tym miejscu

Załącznik:
IMG10677.jpg


te podciśnienia odpowiadają za mieszankę paliwową

jeśli nadal zalewa -kopci na czarno czuć nie spalone paliwo to sprawdz masę na kompie

ponadto z drugiej strony kolektora tez jest podpięte podciśnienie

Załącznik:
IMG10680.jpg

biegnie do tego miejsca kolor czarny zaznaczony czerwoną strzałką

Załącznik:
IMG10679.jpg


zielona strzałka to podciśnienie do zaworu biegnie w to miejsce
Załącznik:
IMG10681.jpg


sumując

tak to wygląda do kompa
Załącznik:
IMG10678.jpg


Załącznik:
IMG10675.jpg

Załącznik:
IMG10677.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 września 2011, 20:40 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 sierpnia 2011, 10:45
Posty: 21
Lokalizacja: chełm
model: Caravelle Long
silnik: 2.0 AAC + LPG

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
o w mordę to ja jutro zrobię swoje fotki u mnie jest inaczej... ale mówisz z kompa idzie na trójnik? trójnik na grubym przewodzie podciśnienia od serwa? powiedz mi jeszcze od serwa u Ciebie wychodzie rurka gruba i gdzie jest wpięta na mam za zbiorniczkiem wyrównawczym jakieś urządzenie magiczne z podpiętą kostką sadze ze tam powinno pójść podpięcie od serwa, jednak mam tez duże wejście w kolektorze ssącym i to mnie gubi


_________________
nie ma tego zlego, co by nam nie wyszło


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 września 2011, 20:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
piotrek17120 napisał(a):
o w mordę to ja jutro zrobię swoje fotki u mnie jest inaczej... ale mówisz z kompa idzie na trójnik? trójnik na grubym przewodzie podciśnienia od serwa? powiedz mi jeszcze od serwa u Ciebie wychodzie rurka gruba i gdzie jest wpięta na mam za zbiorniczkiem wyrównawczym jakieś urządzenie magiczne z podpiętą kostką sadze ze tam powinno pójść podpięcie od serwa, jednak mam tez duże wejście w kolektorze ssącym i to mnie gubi



z serwa ja mam w to miejsce podpięty
Załącznik:
IMG10677.jpg


ta skrzyneczka to pewnikiem jakiś rozdzielacz podciśnienia

podciśnienie do kompa na cienkim przewodzie bodaj 6mm i bezpośrednio do kolektora
jak opisałem wcześniej i schematycznie zaznaczylem w podsupowaniu


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 września 2011, 20:50 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 sierpnia 2011, 10:45
Posty: 21
Lokalizacja: chełm
model: Caravelle Long
silnik: 2.0 AAC + LPG

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
te podciśnienia odpowiadają za mieszankę paliwową

jeśli nadal zalewa -kopci na czarno czuć nie spalone paliwo to sprawdz masę na kompie

ponadto z drugiej strony kolektora tez jest podpięte podciśnienie

mi nie kopci nie dymi na czarno po prostu nie ma wolnych obrotów trzeba długo kręcić zanim odpali i jak przyspieszam to wtedy jak by go zalewało dusi się przy wysokich obrotach ustaje i normalnie ciągnie do przodu...

aaaa czaje z kompa wychodzi w trójnik do kolektora obok tego co wchodzi gruby przewód od serwa? kumam.... lecimy dalej później od strony przepustnicy tez tam coś wychodzi i ma być podpięte w filtr powietrza przy zbiorniczku od płynu?? a później z filtra leci do tego zaworku przy wlocie powietrza do filtra?

Jeszcze jedno za zbiorniczkiem wyrównawczym takie urządzenie podobne do pompki i z niej wychodzi przewód jak z serwa taki sam i jest wpięty w ssący co z tym zrobić?

aaa czekaj Andrewa1 miedzy przewodami do nagrzewnicy tez mam podciśnienie?? gdzie to podpiąć jutro obiecuje będą foty ale już mi połowę rozkminiłes podcienien dziękuje pedzie łapka za to zobaczysz :D


Kolejne trzy posty jeden pod drugim zaowocuje ostrzeżeniem


_________________
nie ma tego zlego, co by nam nie wyszło


Ostatnio edytowano poniedziałek, 26 września 2011, 21:03 przez slimak, łącznie edytowano 1 raz
Trzy posty jeden pod drugim!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 września 2011, 21:45 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 27 kwietnia 2010, 22:07
Posty: 82
Lokalizacja: Władysławowo
model: t4
silnik: 2.0 ACC

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
to urządzenie za zbiorniczkiem to zawór par benzyny i idzie do zbiornika paliwa, andrewa1 pewnie ci to lepiej wytłumaczy jak to działa
sprawdz ta masę na kompie, uszczelkę pod stabilizatorem biegu jałowego(wciśnięty w kolektor ssący i połączony z przepustnicą) ja z tym silnikiem trochę walczyłem, odepnij na chwilę przewód podciśnienia z regulatora ciśnienia paliwa, to ten co idzie za trójnikiem z kompa, na listwie wtryskowej,
ja szukałem(z pomocą andrewy1 <hi> )według schematu, masa na kompie, drożność i brak pęknięć na wężykach podciśnienia, regulator ciśnienia paliwa, stabilizator biegu jałowego, masz jeszcze regulację wolnych obrotów na przepustnicy(andrewa1 gdzieś już wstawiał wskazówki ze zdjęciem na forum)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 września 2011, 21:57 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
PAWELZWLADKA napisał(a):
to urządzenie za zbiorniczkiem to zawór par benzyny i idzie do zbiornika paliwa, andrewa1 pewnie ci to lepiej wytłumaczy jak to działa
sprawdz ta masę na kompie, uszczelkę pod stabilizatorem biegu jałowego(wciśnięty w kolektor ssący i połączony z przepustnicą) ja z tym silnikiem trochę walczyłem, odepnij na chwilę przewód podciśnienia z regulatora ciśnienia paliwa, to ten co idzie za trójnikiem z kompa, na listwie wtryskowej,
ja szukałem(z pomocą andrewy1 <hi> )według schematu, masa na kompie, drożność i brak pęknięć na wężykach podciśnienia, regulator ciśnienia paliwa, stabilizator biegu jałowego, masz jeszcze regulację wolnych obrotów na przepustnicy(andrewa1 gdzieś już wstawiał wskazówki ze zdjęciem na forum)


za wolne obroty odpowiada śilniczek krokowy i ta nieszczęsna uszczelka pod nim w kolektorze

zobaczymy co kolega wstawi za fotki

ps

piotrek17120 zapłon masz ustawiony na lampę czy tylko na znaki ?


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie



Za ten wpis autor andrewa1 podziękował: piotrek17120 (sobota, 8 października 2011, 21:22)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 września 2011, 12:03 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 sierpnia 2011, 10:45
Posty: 21
Lokalizacja: chełm
model: Caravelle Long
silnik: 2.0 AAC + LPG

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Witam, Więc tak.

Przewód od zaworka powietrza do filtra podłączony stąd....(zielony)
Obrazek

...tutaj(zielony) i stąd tutaj (czerwony)...

Obrazek

I czerwony jest podłączony w kolektor ssący pod przepustnica...(czerwony)

Obrazek

Więc to miałbym z głowy,Ale! następnie zaczynając od drugiej strony czyli z komputera wyprowadziłem podciśnienie, nie wiem gdzie je podłączyć!. Mam dwa wejścia jedno w ssącym(zaznaczyłem zielonym kołkiem) obok grubego wejścia od serwa(zaznaczyłem fioletowym, u mnie na razie zaślepione śrubka do grube od serwa) a drugi na "coś" z listwy wtryskowej (zaznaczyłem to czerwonym kółkiem)

Obrazek
Obrazek

Lecimy dalej, pozostaje tajemnicze podciśnienie wychodzące ze ściany grodziowej obok węży do nagrzewnicy, oraz takim jakimś czymś nie wiem co to jest i gdzie podłączyć(zaznaczyłem na Fioletowo)
Obrazek
Obrazek

no i tajemnicze CUDO Z jednej strony wychodzi z niego rurka średnicy takiej co z serwa i idzie do kolektora ssącego obok silniczka krokowego( zaznaczyłem na fioletowo)

Obrazek


_________________
nie ma tego zlego, co by nam nie wyszło


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB