T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 00:15

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 września 2011, 12:37 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
piotrek17120 napisał(a):
Lecimy dalej, pozostaje tajemnicze podciśnienie wychodzące ze ściany grodziowej obok węży do nagrzewnicy, oraz takim jakimś czymś nie wiem co to jest i gdzie podłączyć(zaznaczyłem na Fioletowo)
Obrazek


Jedyne co mi przychodzi do głowy to sterowanie klapą obiegu zamkniętego nawiewu kabiny.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.



Za ten wpis autor slimak podziękował: piotrek17120 (sobota, 8 października 2011, 21:23)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 września 2011, 13:55 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 sierpnia 2011, 10:45
Posty: 21
Lokalizacja: chełm
model: Caravelle Long
silnik: 2.0 AAC + LPG

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Racja nie zamyka się obieg zamknięty nawet nie reaguje właśnie sprawdziłem ale gdzie to wpiąć?


_________________
nie ma tego zlego, co by nam nie wyszło


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 września 2011, 14:27 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Do elektrozaworka przy nagrzewnicy, od którego powinien odchodzić drugi wężyk do siłownika klapy. Więcej TU


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 września 2011, 15:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 sierpnia 2011, 10:45
Posty: 21
Lokalizacja: chełm
model: Caravelle Long
silnik: 2.0 AAC + LPG

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
przy nagrzewnicy wszystko podłączone nawet wymieniłem właśnie przewody na nowe podciśnienia. wężyk idzie w ścianę grodziowa pod deska i wychodzi w komorze silnika a gdzie dalej idzie tego nie wiem chociaż gdzieś podłączony powinien być.. mógł byś u siebie zerknąć jak idzie po kolei wężyk od kompa?? tak tylko rzucić okiem i mi napisz w co jest wpięty i czy jest trójnik?


_________________
nie ma tego zlego, co by nam nie wyszło


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 września 2011, 16:59 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
U mnie w AAF wezyk podcisnienia nagrzewnicy jest wpiety od strony filtra powietrza a nie kompa,poprzez trojnik
Idac w strone nagrzewnicy wyglada to mniej wiecej tak
Trojnik za nim zaworek zwrotny nastepnie trojnik ktory rozdziela podcisnienie na nagrzewnice (klimatyzacje) i akumulator podcisnienia
Jak mi brat auto odda to moge wkleic fotki

Narazie moge cie poratowac moim dzielem w paincie <38>

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 września 2011, 17:40 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 sierpnia 2011, 10:45
Posty: 21
Lokalizacja: chełm
model: Caravelle Long
silnik: 2.0 AAC + LPG

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
zrobiłem coś takiego
Obrazek
... i działa obieg zamknięty czyli stronę od filtra powietrza mam NIBY podłączoną i działa. skupmy się na stronie od AKU

podciśnienie idzie z komputera wchodzi w trójnik i z trójnika podłączone jest do ssącego i do rozdzielacza paliwa... ale co zauważyłem trzyma ładnie wolne obroty jak odpięty jest silniczek krokowy gdy podepnę silniczek gaśnie gdy go odpalę jeszcze raz z silniczkiem krokowym podłączonym chodzi równo i powoli dusi się i gaśnie... zauważyłem jeszcze ze jak przyspieszam to jak by mu paliwa brakowało dławi się popuszczę gazu przyspiesza znowu dodam dławi się... w tym momencie stawiam na filtr paliwa bo gdy wymieniałem pompkę miała na sitku dużo brudu... zmienię filtr dam znać ale skupmy się bo już odbiegłem od tematu za co przepraszam na podciśnieniach... dobrze mam teraz podpięte?


_________________
nie ma tego zlego, co by nam nie wyszło


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 września 2011, 20:23 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
piotrek17120 napisał(a):

podciśnienie idzie z komputera wchodzi w trójnik i z trójnika podłączone jest do ssącego i do rozdzielacza paliwa... ale co zauważyłem trzyma ładnie wolne obroty jak odpięty jest silniczek krokowy gdy podepnę silniczek gaśnie gdy go odpalę jeszcze raz z silniczkiem krokowym podłączonym chodzi równo i powoli dusi się i gaśnie... zauważyłem jeszcze ze jak przyspieszam to jak by mu paliwa brakowało dławi się popuszczę gazu przyspiesza znowu dodam dławi się... w tym momencie stawiam na filtr paliwa bo gdy wymieniałem pompkę miała na sitku dużo brudu... zmienię filtr dam znać ale skupmy się bo już odbiegłem od tematu za co przepraszam na podciśnieniach... dobrze mam teraz podpięte?



czyli krokowy silniczek ma problem zrób tak pomijajam to ze błędy komp nałapał

odepnij krokowy i na 24h do benzyny go potem ładnie wypłukaj jeśli nie pomoze to do wymiany

i sprawdz dokładnie czy masz masę na kompie ona jest na obódowie przykręcana do nadwozia

<england>

jak auto zachowuje się na LPG te same objawy?


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 września 2011, 20:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 sierpnia 2011, 10:45
Posty: 21
Lokalizacja: chełm
model: Caravelle Long
silnik: 2.0 AAC + LPG

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
masę mam bo sprawdzałem miernikiem czy przewodzi prąd gdy składałem wszystko a jestem pedant to na pewno mam to fachowo zrobione wszystko wypryskane preparatem KONTAKT... z krokowym tak zrobię,zamoczę go chociaż on działa słychać... ale zrobię. a Gdzie w tym cudzie fabryki VW złącze diagnostyczne?


_________________
nie ma tego zlego, co by nam nie wyszło


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 września 2011, 22:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 27 kwietnia 2010, 22:07
Posty: 82
Lokalizacja: Władysławowo
model: t4
silnik: 2.0 ACC

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
nad bezpiecznikami, wejście obd1
jeżeli chodzi o podłączenie filtr -trójnik-przepustnica i za trójnikiem w stronę nagrzewnicy filterek, u mnie jest on przed trójnikiem, po filtrze powietrza
swoją drogą dziwne że masz wolne obroty po odłączeniu krokowca, ja gdy go odłączę to auto momentalnie gaśnie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 września 2011, 23:05 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
jak podepniesz krokowy to powoli sie dusi


no to moze jeszcze raz od początku

z tego co napisałes to podciśnienia masz nowo podpiete i nie ma mowy aby było lewe powietrze w tym układzie

zapłon masz ustawiony ?? jak pisałem wcześniej


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 września 2011, 07:14 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 sierpnia 2011, 10:45
Posty: 21
Lokalizacja: chełm
model: Caravelle Long
silnik: 2.0 AAC + LPG

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
silnik jest z drugiego VW wyjęty w całości z osprzętem i elektryka sami nim przyjechałem z Niemiec do domu i jechał normalnie i bardzo ładnie przebieg tego silnika to 125 tys KM sam go wyjmowałem i sam wkładałem do caravelli także nie ingerowałem w zapłon nawet świec nie odkręcałem. zmieniłem tylko pasek rozrządu z rolka pompę wody termostat szczotki na alternatorze bo zamontowałem na szeroki pasek żeby było nowocześniej i bezpieczniej... rozrząd ustawiony blokada Jonnesway zakupiona na allegro to eliminuje źle złożony rozrząd... zmienię jeszcze filtr paliwa zobaczymy co będzie się działo :D no i dlaczego nie gaśnie jak krokowy odłączę wręcz przeciwnie jeszcze lepiej mu się pracuje...

Dodam! ze oryginalna instalacja silnika ta co siedziała w caravelli została zmieniona z komputerem na ta co była w transporterze z Niemiec w caravelli nie było podłączenia pod krokowca i pod coś tam jeszcze, już nie pamiętam. ta oryginalna została mi wraz z komputerem


_________________
nie ma tego zlego, co by nam nie wyszło


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 września 2011, 18:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 sierpnia 2011, 10:45
Posty: 21
Lokalizacja: chełm
model: Caravelle Long
silnik: 2.0 AAC + LPG

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
założyłem dzisiaj przewód serwa z audi koleżce zabrałem bo samochody sprzedaje na części... zupełnie inna jazda hamulec masełko dotykam i staje nie to co bez serwa dusisz a on jedzie :P... zastanawia mnie tylko dlaczego szarpie i nie równo przyspiesza na każdym biegu jutro filtr out i nowiutki założę to zobaczymy czy pomoże...


_________________
nie ma tego zlego, co by nam nie wyszło


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 1 października 2011, 14:15 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 sierpnia 2011, 10:45
Posty: 21
Lokalizacja: chełm
model: Caravelle Long
silnik: 2.0 AAC + LPG

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
LPG ustawione zatankowałem za 50zł pojeździłem licznik pokazuje 100km i jeszcze jedzie zobaczymy ile spali na benzynie już gitara wymieniłem filtr paliwa i jak ręką odjął ładnie idzie teraz....


_________________
nie ma tego zlego, co by nam nie wyszło


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB