T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 18:22

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 stycznia 2011, 00:20 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 16 stycznia 2011, 23:51
Posty: 9
model: transporter t4 long
silnik: 2,5 110km

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam wszystkich na forum
mam pytano czy to normalne ze robi sie maslo w odmie i wychodzi tam gdzie sie odkreci korek oleju osad taki maslany czym to jest spowodowanie ????


Ostatnio edytowano wtorek, 18 stycznia 2011, 16:19 przez mlodziak25, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 stycznia 2011, 00:47 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
w zimne dni norma, latem tego nie ma
jesli jeździsz krótkie odcinki tak jest i ja też tak mam
wystarczy przegonic furę na trasie i znika
swoją drogą czasami wyciagam ten syf z wlewu, takim lusterkiem dentystycznym :-)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 stycznia 2011, 01:10 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 16 stycznia 2011, 23:51
Posty: 9
model: transporter t4 long
silnik: 2,5 110km

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
rozumiem ze to nie sa jakies klopoty z woda ale troszke wody mi ubywa z ukaldu chlodzenia


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 stycznia 2011, 11:20 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 18:01
Posty: 1501
Lokalizacja: Warszawa
opis: Podróżować, zwiedzać, bawić, świat całować...
model: LT
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 248 razy
Pomógł: 194 razy
mlodziak25 napisał(a):
rozumiem ze to nie sa jakies klopoty z woda ale troszke wody mi ubywa z ukaldu chlodzenia


Według mnie takie objawy powstają z przyczyny uszkodzonej uszczelki pod głowicą.


_________________
ORGANIZOWAŁEM XV ZLOT W JULINKU


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 stycznia 2011, 15:22 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 452
Lokalizacja: Polska
model: Westfalia/mixt L/+1
silnik: ACV, AJT, ABL

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 29 razy
to jest objaw, ze uszczelka się kończy i powoli zaczynają się płyny mieszać, a przypadkiem w zbiorniczku od układu chłodzenia nie masz oleju?, a może masz tez taki osad na kurku or borygo?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 stycznia 2011, 18:32 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 16 stycznia 2011, 23:51
Posty: 9
model: transporter t4 long
silnik: 2,5 110km

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam
w oleju nie mam wody bo sprawdzalem i w wodzie nie mam oleju tylko z odmy taki smar jak maslo sie wydobywa i chcialbym wiedziec oc zrobic pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 stycznia 2011, 19:19 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): wtorek, 7 września 2010, 16:01
Posty: 984
Lokalizacja: Wrocław
model: Transporter 1999
silnik: AJT

Podziękował: 37 razy
Pomógł: 32 razy
mi tak samo w zime ubywa tego płynu chłodniczego setke na 3 tygodnie musze dolać w lato takiego problemu niema


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 stycznia 2011, 19:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 22 czerwca 2010, 20:58
Posty: 10
model: Transporter 96'
silnik: AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
To raczej teraz normalne szczególnie jeśli jeździsz na krótkich odcinkach i się samochód nie zawsze dobrze zdąży zagrzać. Oczywiście może to być objaw puszczającej uszczelki pod głowica ale jeżeli nie ubywa płynu chłodniczego i nie przybywa oleju to raczej nie. Zresztą wpisz w wyszukiwarkę taki osad pojawia się w wielu samochodach rożnych producentów.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 stycznia 2011, 19:26 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 452
Lokalizacja: Polska
model: Westfalia/mixt L/+1
silnik: ACV, AJT, ABL

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 29 razy
w wysłużonych silnikach to normalka, maja mniejsza temperaturę pracy i odpowiednio mniej są rozprężone części przez co są nieszczelności i uciekają różne płyny, tylko z czasem nawet jak będą ciepłe to zaczną połykać ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 stycznia 2011, 19:38 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): wtorek, 7 września 2010, 16:01
Posty: 984
Lokalizacja: Wrocław
model: Transporter 1999
silnik: AJT

Podziękował: 37 razy
Pomógł: 32 razy
no tak ale u mnie odma jest OK i woda nie dostaje sie do oleju tylko ten płyn chłodniczy w zimowym sezonie znika


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 stycznia 2011, 20:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
Miętus89 napisał(a):
no tak ale u mnie odma jest OK i woda nie dostaje sie do oleju tylko ten płyn chłodniczy w zimowym sezonie znika



co do maślanego osadu

jeśli malo jezdisz zimą to tak będzie bo nie wygrzejesz silnika norma w kazdym aucie się tak robi

co do znikania płynu to prawdopodobnie masz wyciek na zaworze ogrzewania jednak jest to prawie nie do sprawdzenia bo wyciek natychmiast odparowywuje jednak powinien pozostawić biały ślad i to jest dowód na uszkodzenia jeszcze jednym miejscem moze być rórka stalowa która prowadzi płyn z silnika do węzy idzie w poprzek silnika i rozwidla sie nad rozrusznikiem jest to tez doś prawdopodobna przyczyna jednak stawiam na zawór ogrzewania


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 stycznia 2011, 20:42 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Ja mało jeżdżę zimą ostatnio (krótkie odcinki) i żadnego masła nie mam a i płyn mi też nie znika


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 stycznia 2011, 20:48 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
Probe041 napisał(a):
Ja mało jeżdżę zimą ostatnio (krótkie odcinki) i żadnego masła nie mam a i płyn mi też nie znika



krótkie ale temerature łapiesz i jedziesz chwile na niej no i oki


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 stycznia 2011, 21:12 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
Probe041 napisał(a):
Ja mało jeżdżę zimą ostatnio (krótkie odcinki) i żadnego masła nie mam a i płyn mi też nie znika


masz dogrzewacz?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 stycznia 2011, 21:32 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
W 1.9TD? Nieee : D webasta itp też nie posiadam


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 24 stycznia 2011, 17:04 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
wg mnie głównym winowajcą odkładającej się mazi jest wysoki wlew oleju
w środku gorąco, na zewnątrz struga zimnego powietrza mocno chłodzi rurke i mamu w niej syf
już kiedyś się zastanawiałem czy podejdzie do mnie niski wlew oleju np od audi
w innych vw mają podobne problemy http://www.vwgolf.pl/porady/odma-w-golfie-mk2-13nz/


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 24 stycznia 2011, 17:05 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
pacark napisał(a):
wg mnie głównym winowajcą odkładającej się mazi jest wysoki wlew oleju
w środku gorąco, na zewnątrz struga zimnego powietrza mocno chłodzi rurke i mamu w niej syf
już kiedyś się zastanawiałem czy podejdzie do mnie niski wlew oleju np od audi
w innych vw mają podobne problemy http://www.vwgolf.pl/porady/odma-w-golfie-mk2-13nz/
U mnie mazi brak, więc nie do końca jest tak jak mówisz...


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 24 stycznia 2011, 17:09 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
Probe041 napisał(a):
U mnie mazi brak, więc nie do końca jest tak jak mówisz...


jest jeszcze jedna opcja, jeżdżę na wymoderowano oleju


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 24 stycznia 2011, 17:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Możliwe <59>


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 24 stycznia 2011, 18:59 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 17:58
Posty: 706
Lokalizacja: Gdynia
model: T4 & ASB
silnik: APL+LPG

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 37 razy
Wiele krzyku o nic, normalne zjawisko, wyczyścic i jeźdźić dalej :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB