T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 19:09

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: NIEROWNE OBROTY
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 stycznia 2011, 23:55 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 16 stycznia 2011, 23:51
Posty: 9
model: transporter t4 long
silnik: 2,5 110km

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam wszystkich na forum
witam mam problem z obrotami faluja i czasem na benzynei potrafi zgasnac oraz jak dojezdzam do krzyzowki na sprzegle i gaz spada do wolnych obrotowto rowniez zdaza sie ze zgasnie rowniez jak dodaje gazu to jest taka przerwa jakby w podawaniu paliwa bo sie dlawi tak pracuje na benzynie natomiast na gazie chodzi bez problemu prosze o porade


Ostatnio edytowano poniedziałek, 17 stycznia 2011, 01:07 przez mlodziak25, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 stycznia 2011, 00:56 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
może go gaz przylewa przez jakąś nieszczelność
na początek zrobiłbym tak
zakręć butlę wyjeździj resztke lpg z przewodów i sprawdź co sie dzieje na pb
nie zaszkodziłoby zrobic reset kompa i nowa mapa pb czyli: odłączasz aku na 15 min, zapalasz i na wolnych chodzi aż wentylatory sie właczą i wyłącza, póxniej jakieś 200km na pb w róznych warunkach i komp pb ma juz nowe ustawienia


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 stycznia 2011, 01:12 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 16 stycznia 2011, 23:51
Posty: 9
model: transporter t4 long
silnik: 2,5 110km

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
auto mi odpala na benzunei wiec na gaz dopiero sie przelancza jak lekko przygazuje ale sprawdze jak to wyglada tylko na benzynie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 stycznia 2011, 19:20 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 27 kwietnia 2010, 22:07
Posty: 82
Lokalizacja: Władysławowo
model: t4
silnik: 2.0 ACC

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
sprawdż regulator ciśnienia paliwa, odłącz przewód podciśnienia który łączy go z kolektorem i komputerem, zobacz czy to pomoże , miałem te same objawy, odłączyłem przewód i jeżdżę tak już pół roku, nikt nie potrafi zdiagnozować mojej usterki,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 stycznia 2011, 20:03 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
sprawdz dokładnie węże podciśnienia kol Glanu 3 tyg walczył z takimi obiawami okazalo sie ze lewe powietrze napodcisnienie łapał


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 marca 2011, 02:14 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 26 lutego 2011, 11:36
Posty: 7
model: Jetta coupe
silnik: 1,8GX

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Miałem podobne objawy w vw jetta, wieszały się wtryski, może to być też pompa paliwa, powoli się zaciera.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 marca 2011, 20:32 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 5 lutego 2011, 18:48
Posty: 30
Lokalizacja: wicko/łeba
model: VW MULTIVAN
silnik: 2,5 150KM

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
A sprawdzałeś przepływomierz i sondę lamde??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 marca 2011, 23:41 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
witam wszystkich .jestem nowy w eterze ,a mam odwrotny problem vwt4 2.0 B multivan na benzynie jest ok natomiast na gazie obroty spadają jak wrzuce luz przed krzyżówka z czwartego i piątego biegu .myślę że to filtr gazu i może regulacja .Miał już może ktos taki problem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 marca 2011, 02:49 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 452
Lokalizacja: Polska
model: Westfalia/mixt L/+1
silnik: ACV, AJT, ABL

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 29 razy
mlodziak25 tez to może być silniczek krokowy (regulator wolnych obrotów) kiedyś tak miałem w espace


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 marca 2011, 01:04 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
witam , niestety to nie silniczek krokowy testowałem już dwie sztuki i nic żadnej zmiany na benzynie ok na gazie często spadaja i igaśnie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 marca 2011, 04:11 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lutego 2011, 23:10
Posty: 372
Lokalizacja: WSCHOWA lubuskie
opis: 42 l
model: vw t4 2.0 B multivan
silnik: AAC 2,O

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 5 razy
witam, jednak moje przypuszczenia się potwierdziły -wymiana filtra gazu i regulacja na kompie dała rezultaty problem znikł jest ok dzięki za chęć pomocy pozdrawiam młodziaka25


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 marca 2011, 21:26 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
pacark napisał(a):
nie zaszkodziłoby zrobic reset kompa i nowa mapa pb czyli: pb
odłączasz aku na 15 min, zapalasz i na wolnych chodzi aż wentylatory sie właczą i wyłącza, póxniej jakieś 200km na pb w róznych warunkach i komp pb ma juz nowe ustawienia



nawet po24 h nic to nie da błęby pozostają mozna je tylko wykasować VAG-iem juz to przerobiłem

co do tych objawów to posprawdzaj węzyki podciśnienia juz było na ten temat na forum kilka razy

silnik 2,0 jest bardzo podatny na ten problem juz to opanowaliśmy z kol Glanem

prawdopodobnie padł ten od przyśpieszacza do kompa tam bym szukał


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB