T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 15:42

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 22 stycznia 2013, 23:29 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
marfin88 napisał(a):
witam

Na początek chciałbym się przywitać i odgrzać kotleta

mam t4 caravelle 1995 2.5 benzyna z zajechanym silnikiem. z oznaczenie silnika wychodzi ze siedzi tam ACU.
Muszę kupic silnik ale jest problem, bo albo silniki maja inne oznaczenie albo sprzedający wie tylko ze to 2.5 benzyna...
Z postu kolegi "chemik211" wynika ze do mojego t4 podejdzie tylko silnik ACU inny nie wchodzi w grę. Możecie potwierdzić moja teorie,

a jesli tak to czy oznaczenie silnika wybite jest na bloku w okolicy 3 cylindra?

pozdrawiam Marcin

Przeczytaj dokładnie co ja napisałem i się dowiesz z tego że do ACU możesz wsadzić prawie wszystkie , wyjątek to AAF


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."



Za ten wpis autor chemik211 podziękował: marfin88 (czwartek, 24 stycznia 2013, 12:57)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 24 stycznia 2013, 12:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 10 grudnia 2012, 22:29
Posty: 4
Lokalizacja: elbląg
model: 4x t4
silnik: 1.9/2.4/2.5/2.5 ben

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
potrzebowałem się upewnić :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 października 2017, 18:58 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 10 lipca 2015, 00:23
Posty: 4
model: Syncro
silnik: 2.5B+LPG

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich ! Panowie mam poważny problem wymiana silnika 2.5 Benzyna AVT w Caravelle Syncro 2001 rok szukam i coś znaleźć nie mogę do kupienia silnika AVT są tylko inne AAF ACU itd pytanie do Was który z silników będzie pasował zamiast tego AVT ? Osprzęt mam i wszystko także jeśli można to się poprzekłada najważniejszy blok silnika chyba nie ? na co zwrócić uwagę przy zakupie silnika żeby nie wtopić w taki który mi nie podpasuje ? Będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 października 2017, 22:40 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
OutSider napisał(a):
Witam wszystkich ! Panowie mam poważny problem wymiana silnika 2.5 Benzyna AVT w Caravelle Syncro 2001 rok szukam i coś znaleźć nie mogę do kupienia silnika AVT są tylko inne AAF ACU itd pytanie do Was który z silników będzie pasował zamiast tego AVT ? Osprzęt mam i wszystko także jeśli można to się poprzekłada najważniejszy blok silnika chyba nie ? na co zwrócić uwagę przy zakupie silnika żeby nie wtopić w taki który mi nie podpasuje ? Będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi



A co sie stało z Twoim silnikiem?
Jam coś to chyba mam AVT na stanie. 300kkm nalatane ale padła skrzynia ( automat). Tanio oddam


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 29 października 2017, 10:47 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
OutSider do ciebie jeszcze słupek od aet inne nie podejdą


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 29 października 2017, 15:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 10 lipca 2015, 00:23
Posty: 4
model: Syncro
silnik: 2.5B+LPG

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dzięki panowie za podpowiedzi
A co się stało.. nie uwierzycie.. gość który piaskował mi podwozie zdemontował wydechy i niefartownie dmuchnął mi piachem do kolektora na którym nie było nawet katalizatora... jeszcze nie postawiliśmy konkretnej diagnozy bo silnik nie odpala (wywala po piaskowaniu błąd czujnika położenia wałka rozrządu) lub możliwe że to coś z immobilizerem, ale i tak czarno to widzę piach na zaworach wydechowych = piach na tłokach i już szukam silnika... niby rozrusznik nim kreci i nic nie słychać zgrzytów ale i tak obawiam się że pewnie go przytarło.. Swoją drogą dzwoniłem właśnie do chłopa który ma na allegro sporo silników do T4 i twierdzi że AET na pewno nie będzie pasował do AVT, inne tłoki wtryskiwacze i czujnik położenia wału... co o tym myślicie ? Oczywiście chłopa od piaskowania pociągam do pokrycia kosztów wymiany bo remont chyba nie ma sensu.. nie widziałem nowych tłoków do kupienia. Kolego vwyogi zostawiłem wiadomość na PW.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 października 2017, 10:07 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Silniki APL. AVT .AET , maja te same tłoki inne niż reszta 2,5b, do tego jako jedyne mają czujnik położenia wału, inną głowicę , tak samo wał korbowy inny, co do wtrysków to nie jestem pewien ale według mnie te trzy silniki mają takie same nieszczesne webery gdzie wtyczki pękaja, jako jedyny tu chyba na forum remontowałem ten silnik i go przerabiałem doktoryzując się nad nim a dokładnie jego różnicami


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 11 września 2020, 12:51 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 3 lutego 2019, 20:00
Posty: 2
model: t4
silnik: 2.5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witajcie.
Czy Silniki APL. AVT .AET , mają ten sam czujnik położenia wału (generator impulsów wału korbowego???
Mam AET w którym padł ten czujnik, nigdzie nie mogę dostać, może podmiana z APL, AVT??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 12 września 2020, 17:19 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
W teori to samo , a czujnik do aet tylko
serwis


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB