T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 16:58

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 września 2015, 21:32 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 września 2015, 20:01
Posty: 13
model: T4
silnik: 81kW

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam. mam problem ze swoja t4 2.5B 1996r. silnik ACU. Kupiłem ją 3 miesiące temu i od 3 miesięcy jeżdżę po mechanikach. Problem polega na ty że autem jadę i w pewnym momencie auto spada z obrotów to tak jakby paliwa brakło. Czy to na gazie czy na paliwie to samo. Auto potem odpala i zaraz gaśnie. Byłem z nim u elektryka jeden ominął immo i nic to nie pomogło. Drugi elektryk wymienił czujnik w aparacie zapłonowym, posprawdzał całą instalacje i niby jest wszystko ok ale problem nie zniknął. Robię 70km-100km i to samo. Błąd na vagu jest "zablokowany sterownik silnika" co go może powodować? Sterownik silnika? Nie mam już pomysłu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 8 września 2015, 14:59 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 23 lipca 2015, 21:13
Posty: 505
Lokalizacja: Lubuskie blisko Granicy
model: vw t4
silnik: 2.5TDI ACV

Podziękował: 49 razy
Pomógł: 60 razy
A sprawdzales czy jest iskra jak zgasnie i nie chce zapalic ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 8 września 2015, 19:03 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 września 2015, 20:01
Posty: 13
model: T4
silnik: 81kW

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Jutro sprawdzam iskrę.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 8 września 2015, 20:32 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 17:58
Posty: 706
Lokalizacja: Gdynia
model: T4 & ASB
silnik: APL+LPG

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 37 razy
Podmień też cewkę i sprawdź czy jest poprawa.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 10 września 2015, 19:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 września 2015, 20:01
Posty: 13
model: T4
silnik: 81kW

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Panowie najprawdopodobniej jest komputer do wymiany bo jest w tej chwili u elektryka i było już w nim grzebane i to nie raz. Problem w tym że ja mam numer seryjny z końcówką T i nie mogę dostać takiego czy ktoś z was się orientuje czy z inną literą by pasował ? Ato mój numer ACU 023 90 6024 T


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 10 września 2015, 20:14 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 23 lipca 2015, 21:13
Posty: 505
Lokalizacja: Lubuskie blisko Granicy
model: vw t4
silnik: 2.5TDI ACV

Podziękował: 49 razy
Pomógł: 60 razy
musisz szukać ja szukałem ponad miesiąc intercoolera aż w koncu znalazlem w firmie ze Szczecina .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 października 2015, 15:03 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 września 2015, 20:01
Posty: 13
model: T4
silnik: 81kW

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Nadal nic immo wyciągnięte do zera. Cewka, kable, kopulka,palec, kostka od stacyjki, czujnik hella,drugi komputer wymieniono i nadal auto wpewnym momencie rozłącza. Nikt nic nie wie. :(((((((((((


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 października 2015, 15:04 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 września 2015, 20:01
Posty: 13
model: T4
silnik: 81kW

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Jeszcze mi została pompa paliwa ale co ona ma za znaczenie z gazem. Powinno sie go awaryjnie odpalić na gazie a tu nic. Gaz zastał rozłączony i było to samo. Ręce opadają.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 października 2015, 16:11 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Czujnika w bloku nie masz od położenia wału


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 października 2015, 16:45 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 września 2015, 20:01
Posty: 13
model: T4
silnik: 81kW

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
nie nie mam bo to acu. Czujnik halla jeszcze został mi [przekaźnik z numerem 30 do wymiany. Bo ktoś go wymieniaŁ


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 października 2015, 22:50 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 23 lipca 2015, 21:13
Posty: 505
Lokalizacja: Lubuskie blisko Granicy
model: vw t4
silnik: 2.5TDI ACV

Podziękował: 49 razy
Pomógł: 60 razy
a sprawdzales tą iskre jak pisałem we wczesniejszym poscie ? Jeżeli bedzie jej brak to stawiam na uszkodzony czujnik halla ktory odpowiada za przeslanie informacji do komputera że silnik się kręci i komputer podaje impuls na cewke a ta z kolei generuje iskrę . A jeżeli piszesz że na gazie jest to samo więc nie szukałbym przyczyny w zasilaniu benzyną tylko w układzie elektrycznym . Zauważyleś kiedy auto gaśnie czy zimne czy rozgrzane ? Miałem kilka przypadków z uszkodzonymi czujnikami halla bądź indukcyjnymi i bardzo różnie się obiawiały . A i jeszcze jedna ciekawa rzecz mi przyszła do głowy a mianowicie moduł zapłonowy nie wiem jak jest i gdzie w t4 ale też miałem 2 przypadki z tym że jeden w Oplu astra a drugi audi a4 b5 . W oplu byly objawy jak u ciebie a w audi nie palila na 1 garnek .


Ostatnio edytowano środa, 28 października 2015, 22:57 przez SANCZO, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 października 2015, 22:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 września 2015, 20:01
Posty: 13
model: T4
silnik: 81kW

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Przy właczeniu zapłonu iskra jest na około 3-5 sekundy i potem znika.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 października 2015, 22:59 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 23 lipca 2015, 21:13
Posty: 505
Lokalizacja: Lubuskie blisko Granicy
model: vw t4
silnik: 2.5TDI ACV

Podziękował: 49 razy
Pomógł: 60 razy
iskry nie bedzie ciągle tylko przy włączonym zaplonie musisz sprawdzić krecac silnikiem .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 października 2015, 23:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 września 2015, 20:01
Posty: 13
model: T4
silnik: 81kW

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Myśląc moduł zapłonowy wiec cewka zapłonowa jest nowa Bremi i dwie inne stare niby sprawne, na wszystkich to samo.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 października 2015, 23:34 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 września 2015, 20:01
Posty: 13
model: T4
silnik: 81kW

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dzisiaj miałem przypadek taki za jadac od elektryka zgasł i po jakiś dziesięciu minutach odpalił zrobiłem nim 2km. i zgasł znowu. Słychać tylko cyknięcie w skrzynce bezpieczników obroty spadają i koniec.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 października 2015, 23:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 września 2015, 20:01
Posty: 13
model: T4
silnik: 81kW

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Kolego a te indukcyjne czujniki to co to gdzie to ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 29 października 2015, 22:23 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Pada ci hal w aparacie , łatwo to sprawdzić wystarczy szybko wyciągnąć aparat i na włączonym zapłonie kręcić nim powinna się pompa paliwa uruchomić i iskra być


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 31 października 2015, 17:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 4 września 2015, 20:01
Posty: 13
model: T4
silnik: 81kW

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
niby nowy hal biore pod uwaga że jest walnięty bedzie drugi. W kostce są 3 piny w środkowy wpina sie dkiode i wszytko ona na mówi. 5 sekund jest i potem ginie. A powiecie koledzy czy przestawiany rozrząd np. o jeden ząbek może takie objawy miec ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 31 października 2015, 18:02 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
O jeden ząb będzie albo mocniejszy albo słabszy zależności w którą stronę ,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 31 października 2015, 18:13 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 23 lipca 2015, 21:13
Posty: 505
Lokalizacja: Lubuskie blisko Granicy
model: vw t4
silnik: 2.5TDI ACV

Podziękował: 49 razy
Pomógł: 60 razy
skiba07 napisał(a):
Dzisiaj miałem przypadek taki za jadac od elektryka zgasł i po jakiś dziesięciu minutach odpalił zrobiłem nim 2km. i zgasł znowu. Słychać tylko cyknięcie w skrzynce bezpieczników obroty spadają i koniec.

To wskazuje na halla skoro spadają ci obroty :) wymien halla albo caly aparat na sprawny i bedzie po problemie . Jeżeli by zgasł z innej przyczyny to obroty jadąc na biegu powinno wskazywac na obrotomierzu :P


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB