T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 27 lutego 2020, 22:37

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 6 lipca 2017, 19:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 6 października 2016, 14:17
Posty: 53
model: Transporter t4
silnik: 2.5 B

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Nikt nie jest w stanie mi podpowiedzieć czy mogę wstawić jakiś zamiennik o innej literze na końcu całego numeru?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 24 lipca 2017, 13:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 6 października 2016, 14:17
Posty: 53
model: Transporter t4
silnik: 2.5 B

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Teczka odpaliła... Ale co jej było nie wiadomo. Cztery dni temu zabrana od lakiernika na hol, stała do dzisiaj nie ruszana. Wsiadam przekręcam kluczykiem i bach.... Pali, to dopiero zagadka. Zastanawia mnie czy wczorajsza pogoda nie miała wpływu, cały dzień lało. Może gdzieś jest jakaś przerwa i wilgoć pomogła????


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 grudnia 2017, 01:08 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 6 października 2016, 14:17
Posty: 53
model: Transporter t4
silnik: 2.5 B

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
I temat powrócił.... Brak sił i cierpliwości. Teczka odpalała jeździła aż pewnego dnia odmówiła posłuszeństwa. Ta sama historia, iskra jest, paliwo dochodzi, rozrząd ustawiony dobrze. Świece wymienione, a bus nie odpala....


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 grudnia 2017, 10:28 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 3 lipca 2015, 18:57
Posty: 55
model: multivan
silnik: 2,5 kat

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
miałem takie objawy - odpowiedzialny za to był komputer
jak się okazało zalany był benzyną - do komputera idzie wężyk z listwy wtryskowej na której jest zaworek który uległ uszkodzeniu

co do różnicy numerów

ja szukałem swój pod identyczny nr ciężko było ale się udało, tanio też nie było 700 zł

ale wydaje mi się że komputer o innym numerze może dać radę

w przypadku niektórych motocykli to sie sprawdza choć moze odbić się na mocy


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 grudnia 2017, 18:44 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 6 października 2016, 14:17
Posty: 53
model: Transporter t4
silnik: 2.5 B

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
U mnie jest wężyk z podciśnieniem powietrza, nie z paliwem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 grudnia 2017, 19:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4037
Lokalizacja: Kraków
model: T4
silnik: 2,5B AET
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 126 razy
Patrol napisał(a):
U mnie jest wężyk z podciśnieniem powietrza, nie z paliwem.

Jeśli regulator paliwa się zepsuje to w tedy tym przewodzie jest paliwo


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 9 grudnia 2017, 21:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 6 października 2016, 14:17
Posty: 53
model: Transporter t4
silnik: 2.5 B

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Koledzy dzisiaj byłem trochę pogrzebać przy teczce i okazało się że przestawił się rozrząd o jakieś trzy zęby. Niestety dopatrzyłem się również że nie mam jednego zęba na kole zamachowym. Czy może być to przyczyną przestawienia się rozrządu? Następne pytanie to czy gdzieś regenerują takowe koła, niestety po ustawieniu poprawnie rozrządu nie mogłem już zrobić próby odpalenia ponieważ mam zdemontowany rozrusznik który idzie do sprawdzenia.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 9 grudnia 2017, 22:36 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4037
Lokalizacja: Kraków
model: T4
silnik: 2,5B AET
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 126 razy
To że nie ma zęba na zamachu to akurat jedynie może tylko rozrusznik szlak trafic, co do rozrządu coś nie tak z napięciem paska lub gdzieś któreś koło rozrządu uszkodzone


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 stycznia 2018, 00:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 6 października 2016, 14:17
Posty: 53
model: Transporter t4
silnik: 2.5 B

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
czy tym interfejsem jestem w stanie cokolwiek posprawdzać?
http://allegro.pl/interfejs-vag-usb-kkl ... 98522.html


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 stycznia 2018, 09:38 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2656
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 137 razy
Pomógł: 213 razy
Tak


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 lutego 2018, 14:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 6 października 2016, 14:17
Posty: 53
model: Transporter t4
silnik: 2.5 B

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Czy na gniazdach diagnostycznych powinno być jakieś napięcie? Po podłączeniu interfejsu jest brak komunikacji. Teraz zastanawiam się czy czasem nie jest coś popaprane w instalacji...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 lutego 2018, 15:28 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 11503
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: 2.0 TDI VP
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 292 razy
Pomógł: 751 razy
Czarna wtyka obd1 ma mieć na pinie 1 masę (kolor brązowy) pin 2 +12v (czerwony kabel)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 lutego 2018, 21:45 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 6 października 2016, 14:17
Posty: 53
model: Transporter t4
silnik: 2.5 B

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Dzisiaj pomierzyłem i takie napięcie jest, dokładnie jest 12,32v. A jak wygląda spawa z białą wtyczką? Dodam że jak podłącze interfejs to na nim zapala mi się czerwona dioda która sygnalizuje zasilanie, natomiast nie świeci się dioda zielona która jest od transmisji.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 lutego 2018, 22:59 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 11503
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: 2.0 TDI VP
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 292 razy
Pomógł: 751 razy
Brak komunikacji, często pomaga odpięcie radia
Na białej kostce jest diagnoza, linia L i K


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 6 lutego 2018, 08:14 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 16 sierpnia 2016, 09:54
Posty: 416
Lokalizacja: P-ń Wlkp
model: t4 caravelle L syncr
silnik: ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 18 razy
Jeśli jakiś rzeźnik wybebeszył immo to też będziesz miał brak komunikacji


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 6 lutego 2018, 10:24 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1208
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 43 razy
Pomógł: 91 razy
Może komputer silnika nie dostaje zasilania, ewentualnie raz jest a raz nie. Dlatego raz odpala a raz nie. To samo z komunikacją tego komputera, jak niema zasilania to niem komunikacji. Przejrzyj piny czy nie są zaśniedziałe, a przy okazji całą instalację która dochodzi do ECU.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 7 lutego 2018, 00:25 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 6 października 2016, 14:17
Posty: 53
model: Transporter t4
silnik: 2.5 B

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Wkradł się mały błąd w moim opisie, po podłączeniu interfejsu pali mi się zielona dioda a nie czerwona. Natomiast nawiązując do kolegi bigos 1966, teczka teraz odpala i nadal nie ma komunikacji... Odpiąłem radio, równie nic to nie dało. Dodam że teczka ma usunięty immo.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 7 lutego 2018, 00:29 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 11503
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: 2.0 TDI VP
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 292 razy
Pomógł: 751 razy
Jak jest zielono to jest ok


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 7 lutego 2018, 09:57 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1208
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 43 razy
Pomógł: 91 razy
Złącze ECU nie zaszkodzi przeczyścić, przewód który wychodzi z komputera i idzie gniazda diagnostycznego może mieć zaśniedziałe styki lub w ogóle nie podłączony.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 lutego 2020, 13:17 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 10 sierpnia 2013, 20:36
Posty: 4
model: W planie
silnik: W planie

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Cześć i udało się rozwiązać problem?
Mam podobny i szukam rozwiązania.
Silnik 2.5 AAF, za pierwszym razem zapala nie chodzi równo, po nawet lekkim dodaniu gazu gaśnie i już nie chce zapalić (jakby zalewał).


Sprawdziłem świece, wymieniłem czujnik halla, sprawdziłem wtryski - wszystko działało. Co się okazało? Ustawienie kolejności zapłonu było mocno przestawione, stąd ustawianie zgodnie z książką się nie sprawdziło, trzeba było przestawić kolejność jeszcze o dwa miejsca i zadziałało :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB