T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest środa, 17 lipca 2019, 03:12

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 kwietnia 2019, 10:47 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 13 kwietnia 2019, 14:43
Posty: 4
model: T4
silnik: 2,5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Przepraszam za kolejny ten sam wątek ale w poprzednim nie załączyły mi się zdjęcia.
Witam
Mam vw t4 2,5 benzyna auto kupiłem jakiś czas temu nie pracowało na benzynie. Powymieniałem przewody paliwowe bo były popękane. Teraz jak chodzi pompka paliwa (wcześniej był wciągnięty bezpiecznik) cieknie paliwo spod listwy wtryskowej i z przewodu który wychodzi z listwy wtryskowej widoczne na zdjęciu, nie wiem gdzie ten przewód powinien być podłączony bo lata tam luzem.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 kwietnia 2019, 11:20 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2613
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 134 razy
Pomógł: 208 razy
Chodzi Ci o cienki wezyk jakies 3-4mm srednicy wewnatrz czy gruby waz paliwowy 8 mm wewnatrz ?


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 kwietnia 2019, 13:43 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 13 kwietnia 2019, 14:43
Posty: 4
model: T4
silnik: 2,5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
chodzi o ten cienki wężyk z niego leci też paliwo, a spod listwy leci paliwo zaznaczone dwoma strzałkami. w sumie leci z każdego miejsca gdzie ta listwa wchodzi w głowicę tylko nie miałem jak zrobić zdjęcia żeby było widać całą głowicę.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 kwietnia 2019, 16:45 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:43
Posty: 1031
Lokalizacja: Sekcja Dolno-ŚLĄSKO-Opolska!
model: t5
silnik: 2.5

Podziękował: 115 razy
Pomógł: 114 razy
Fakt, mało widać. To jest ta wersja z wtryskiwaczami na każdy cylinder?


_________________
Nie byłem na X i XVIII zlocie...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 kwietnia 2019, 17:53 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2613
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 134 razy
Pomógł: 208 razy
Z cienkiego wezyka nie ma specjalnie jak leciec paliwo bo jest to wezyk podcisnienia.
Zaczyna swoja droge na kolektorze ssacym i przez trojnik jest polaczony z ecu i regulatorem cisnienia paliwa.
Paliwo moglo sie do niego dostac jesli uszkodzony byl regulator cisnienia paliwa (ten maly bączek na koncu listwy wtryskowej na gornej fotce)
Jesli jest to silnik aaf albo acu to jest to regulator bosch i ma nr 0280160557.
Co do cieknacej listwy to moze ktos ja sciagal i nie poskladal jak trzeba badz wogole niedokrecil.


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 kwietnia 2019, 18:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 13 kwietnia 2019, 14:43
Posty: 4
model: T4
silnik: 2,5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
No leci paliwo z tego wezyka i to mnie też zdziwiło. Podcisnienie z kolektora leci bezpośrednio do komputera także skoro ma być trójnik to go dam jak juz dojdę do ładu w chwili obecnej będę szarpal tą listwę i będziemy działać jak ja będę miał na wierzchu. Wtedy będzie wiadomo który to typ.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 kwietnia 2019, 19:54 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1016
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 35 razy
Pomógł: 77 razy
Mogła być taka sytuacja, że poprzedni właściciel wymieniał wtryskiwacze i źle założył listwę wtryskową. Ja swoją w VR6 założyłem poprawnie dopiero za 3 razem. Podwijały się uszczelki i ciekło z pod listwy wtryskowej. Jeżeli jest to wersja z wtryskiwaczami na każdy cylinder. Musisz wykręcić listwę wtryskową i zobaczysz co się dzieje.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 kwietnia 2019, 11:45 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 13 kwietnia 2019, 14:43
Posty: 4
model: T4
silnik: 2,5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam ponownie

Rozebrałem listwę wtryskową i zapewne na moje oko są uszczelki do wymiany lecz dziwi mnie ten zaworek regulacji ciśnienia paliwa, bo leci z wężyka paliwo.

czy są dostępne uszczelki do tej listwy wtryskowej?

czy możliwe że jak są uszczelki uszkodzone to na ten zawór regulacji ciśnienia paliwa pójdzie paliwo do wężyka?

Może jest jakiś znawca w mojej okolicy od T4 w benzynie który by mi ją doprowadził do ładu? Woj dolnośląskie lub wielkopolskie blisko dolnośląskiego.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 kwietnia 2019, 14:22 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2613
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 134 razy
Pomógł: 208 razy
Jesli z regulatora cisnienia paliwa cieknie paliwo znaczy ze jest uszkodzony.
Nowy kosztuje okolo 100 pln nr czesci podalem Ci wczesniej.
Pod wtryskiwaczami sa oringi,kupisz je w ASO badz w sklepie z uszczelnieniami technicznymi.


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 1 lipca 2019, 11:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 11 kwietnia 2019, 13:38
Posty: 1
model: Eurovan MV
silnik: 2.5 BENZYNA + LPG

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam wszystkich t4-kowiczów. jestem tu nowy...eurovan 2.5 AAF, 1993 rok. LPG - mam podobny problem, trochę cieknie z tego wężyka czyli ten regulator pewnie do wymiany. Problem jest przy pierwszym odpalaniu jak dłużej postoi albo rano, to odpala na 2-3 razy, jak rozgrzany i często odpalany to wszystko ok. Czy to może być powód?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 2 lipca 2019, 09:53 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 653
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 25 razy
może


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB