T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest wtorek, 23 kwietnia 2024, 14:20

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 lutego 2015, 22:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam nie ma różnicy czy jest dużo czy mało paliwa na tą chwile odstawiłem dzisiaj do mechaniorów i powiedziałem że nie odbiorę póki tego nie zrobią , przecież to nie statek kosmiczny żeby nie można było tego zlokalizować .Dam znać co dalej .Jak zrobią to chyba dam mocno w banie żeby się odsresować. Dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 lutego 2015, 22:09 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam a więc , smok sprawdzony okej , przewody też okej auto odebrałem wczoraj po południu paliło na dotyk , zrobiłem 500 km wróciłem do domu wieczorem , dzisiaj rano odpalił od strzała i po chwili zgasł , strandardowo czyli usterka dalej jest , macie jakieś pomysły błagam o pomoc , nie chce mi się wieżyć że jest to taki problem .Kręciłem go rano aż aku padło , podładowałem aku i około 18 kręce i nic . Odpala i zaraz gaśnie.Zaciągneliśmy go z kolegą na warsztat , a pod warsztatem odpalił bez problemu. Idzie dostać szału , macie jakieś pomysły.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 lutego 2015, 22:15 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
A i jeszcze jedno ,wczoraj zostaawiłem wieczorem go zatankowanego ,prawie cały bak .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 lutego 2015, 22:27 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Ja będe się upierał przy swoim że to problemy z elektryką, kompem. Wilgoć, zmienna teperatura czy drgania powodują że jakiś punkt lutowniczy lub kabelek raz łączy a raz nie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 lutego 2015, 22:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
to co kompa mają sprawdzić i imo czy może lepiej od razu odłączyć imo , a może to ten elektrozawór przy pompie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 lutego 2015, 19:43 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
dzisiaj rano pojechałem na warsztat , około 8 rano , prócz tego że centralny nie chciał działać , więc drzwi trzeba było otwożyć kluczykiem to oczywiście próba odpalenia nie powiodła się , dopiero za 3 razem zagadał i zgasł.Zostawiłem go podjechałem po połódniu i jeszcze raz próbujemy i za 3 razem zagadał wjechaliśmy na tern warsztatu i zgasł. Świecąc latarką kręcimy dalej za trzecim razem zagadał, ale przyglądając się przeżroczystej rurce było widać jak nabija paliwa i dopiero za właśnie za 3 razem zagadał. Następnie wciskając gaz zauwarzyliśmy że powietrze idzie tą rurką .Chłopaki mają wyciągnąć pompę.Powoli kończą mi się pomysły .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 19 lutego 2015, 19:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
pompa sprawdzona coś tam wymieniono i jakiś wężyk , ale na warsztacie został do jutra , poprosiłem żeby wyłączyli imo , może to pomoże
Jak myślicie , może poprostu najlepiej by było podmienić imo , czy to wogle możliwe , czy trzeba całego kompa ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 19 lutego 2015, 21:11 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
bebet28 napisał(a):
czy to wogle możliwe , czy trzeba całego kompa

można, nie trzeba kompa wymieniać tylko zrobić adaptację po wymianie


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 19 lutego 2015, 21:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
jaki koszt imo a może wogle usunąć imo z auta czy jest to wogle możliwe w tym roczniku


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 19 lutego 2015, 21:25 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
A czy przypadkiem w tym roczniku imo i centralny nie znajdują się w tym samym module(puszce)? Bo autor pisze o awari centralnego. Jeśli tak to odkręcić zegary, wyciągnąć moduł i zdolny elektronik przelutuje płytke, może nawet wtyczka wychodząca na kompa nie łączy?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 19 lutego 2015, 21:39 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
oznaczenie silnika axg 151 km


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 marca 2015, 21:46 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam po kolejnej naprawie na dzień dzisiejszy czyli około 2 tygodni wszystko okej pali na dotyk 2000 km zrobione i odpalany w zmiennych warunkach rano czyli deszcz ,minusowe temperatury, wilgoć i wszystko okej , od mechanika dowiedziałem się tyle że po sprawdzeniu pokolei całego układu paliwowego skończyło się na pompie a dokładnie zawór zwrotny jakaś sprężynka i kulka czy coś takiego się zawieszało . Jeszcze został centralny do zrobienia a dokładnie wypięcie go z całego układu , tak żeby działał tylko na drzwi i nie miał nic wspólnego z imo , kompem i wogle z blokowaniem auta pompy czy tym podobnym. Dzięki za podpowiedzi .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 15 marca 2015, 21:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich T 4 stała 3 dni nie odpalana , zastanawiałem się czy odpali . Odpaliła bez problemów a więc uważam że VW zrobiony . Dzięki wszystkim za podpowiedzi .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 4 marca 2020, 10:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 3 marca 2020, 20:15
Posty: 2
model: Transport t4
silnik: 2.5 tdi 102KM

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich
Chciałbym opisać swój problem z t4 2.5tdi 102KM ACV
W niedzielę wróciłem z trasy, zrobiłem około 2tys Km . Wieczorem dojechałem do Bydgoszczy bez problemu , rano poszedłem do auta próbuje odpalić zaskoczyło, rzuciło garami i zgasło. Sprawdziłem paski , bezpieczniki , przekaźnik, podpięty komp pokazał czujnik ciśnienia paliwa . Zaprowadziłem auto do Mechanika . Okazało się że pompa wtryskowa się zatarła i nie podaje paliwa . Po wymianie pompy i ustawieniu dawki T4 jeździ lepiej niż wcześniej.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 21 września 2023, 10:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 4 grudnia 2017, 16:03
Posty: 32
model: Multivan
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 3 razy
Witam wszystkich miałem problem z odpaleniem 2,5 tdi ACV pojechałem w trasę wróciłem pod domem zgasiłem za chwilę chcę odpalić i nie pali kręci jak głupi i nie odpala piszę to do poprzednich postów żeby nie szukać nie wiadomo czego ale pierwsze co sprawdzić to pasek napędowy pompy wtryskowej właśnie u mnie
ścieło zęby i to było przyczyną pasek wymieniony i pali jak zawsze
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB