T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 16:26

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 listopada 2014, 21:21 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
chemik211 napisał(a):
xxxkamil napisał(a):
Hmmm. Mimo iż została tu już obalona wersja z imo to ja jednak obstawiam tą usterke i wbrew pozorom przy pewnych uszkodzeniach imo silnik bedzie krecił i nie odpali nawet na chwile. Według mnie głupi zmny lut w sterowniku lub zegarach i raz łączy a innym razem nie. IMO-takie jest moje zdanie, identyczny przypadek znany z autopsji vw passat.

Tylko że w t4 imo nie jest w liczniku

Sorki. Fakt z tym licznikiem się rozpędziłem, jak dla mnie to ominąć imo na próbe-czyli koszt takiej usługi u elektryka samochodowego lub jak jest możliwość to podmienić sterownik imo i zobaczyć czy coś się zmieni.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 15 stycznia 2015, 21:58 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich właśnie wymieniłem przekażnik 109 na nowy z serwisu przez 3dni było dobrze ale dalej to samo. W między czasie wymieniłem przepływomierz i oprócz tego sprawdzono pompę nie wiem jak ale sprawdzili wszystko pracuje dobrze. Jeszcze w ostateczności może to imobilajzer ale to on jest przy kompie tak coś słyszałem i chyba z tym troche roboty ? Ale w ostateczności to też go będzie chyba trzeba usunąć bo kończą mi się pomysły i powoli tracę wiarę w VW t4 a jak dotej pory to jestem wiernym fanem. Pozdrawiam i czekam na jakieś pomysły .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 16 stycznia 2015, 22:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 7 stycznia 2015, 19:52
Posty: 114
Lokalizacja: Kołobrzeg/N Fredrikstad
model: carawell
silnik: 2,5 tdi AJT

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 15 razy
Witam. Chyba musisz szukać komputera na podmianę szwagier miał identyczne obiawy tylko nie pamiętam czy kontrolki gasły,w każdym razie odpalał jak chciał gasł też jak mu się podobało aż w końcu całkiem zgasł pod czas jazdy i okazało się że to komputer.
I jeszcze jedno zawsze mu chodził dobrze jak deszcz padał albo wilgotno było prawdopodobnie miał jakiś zimny lut w komputerze.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 stycznia 2015, 21:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam , odstawiłem go do podobno specjaliści od VW i Audi i szczególnie silniki TDi Auto Brum w Zielonej Górze zobaczymy. Jutro go odbieram , zobaczymy co zwojowali. Jak myślicie brać jakiś wydruk , spis tego co zostało wykonane. I w jakiej to formie faktura, spis ?.

edit:

jeszcze jedno czy ma to może znaczenie onaczenie silnika AXG 2003 rok


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 stycznia 2015, 23:09 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Ogólnie mechanik rozkłada ręce , nie dziwie się no ale cóż od czego są warsztaty. Od tego aby znaleść wadę.Czy jest możliwość sprawdzenia czy komp lub sterownik pompy posiada zimne luty?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 stycznia 2015, 23:32 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Nie wiem jak dokładnie wygląda sterownik z AXG (chyba jest z dwoma wtyczkami które trzeba wypiąć) ale ogólnie wyciągasz go, rozkręcasz, płytę główną z pinami na dobre światło i oglądasz dokładnie czy nie ma jakichś podejrzanych ścieżek, śladów utlenień itp, lupa w rękę i lecisz po wszystkich połączeniach lutowanych i nie tylko.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 stycznia 2015, 22:07 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
a jak kompa odepnę do sprawdzenia to nie strci on danych czy trzeba będzie jeszcze raz program wgrywać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 stycznia 2015, 22:48 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
Nie, nie stracić, po to jest pamięć w środku kompa ;-)


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 stycznia 2015, 23:14 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
kolejne pytanie , ktoś napisał że można wyłączyc imo bez ingerencji mechanicznej , tylko np. podłączając się do kompa


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 stycznia 2015, 23:17 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
W kompie na 2 wtyczki tak, vag commanderem


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 stycznia 2015, 22:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam dzisiaj znowu problem z odpalaniem odstawiłem na warsztat komp sprawdzony , dawki paliwa i inne wartości sprawdzone , rozżąd nie przestawiony , kąt zapłonu idealny, pompa okej żadnych wycieków ,po podłączeniu i naładowaniu aku, po dłuższym kręceniu odpalił i chodzi eleganco, ale dowiedziałem się dzisiaj że posiada on webasto do dogrzewania silnika i okazało się że powinno załączyć się po niżej +5 stopni,a z przodu powinien wydostawać się spaliny z aluminiowej rurki, po przeanalizowaniu wszystkiego tak mi się wydaje że często wyczuwałem zapach spalin w środku ale wydawałomi się że to zawiewało z tyłu, podejżewam że może t4 zapowietrza się przez te webasto i to powoduje te gaśnięcie auta ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 stycznia 2015, 22:37 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 27 października 2012, 13:56
Posty: 2208
Lokalizacja: Mierzeja Wiślana
opis: Birthdate: 24.01.1996
model: Mixt
silnik: ACV x2

Podziękował: 89 razy
Pomógł: 128 razy
Odłącz webasto i sprawdź...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 stycznia 2015, 22:44 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 7 stycznia 2015, 19:52
Posty: 114
Lokalizacja: Kołobrzeg/N Fredrikstad
model: carawell
silnik: 2,5 tdi AJT

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 15 razy
Teoretycznie nie ma takiej możliwości,chyba że jakiś magik podłączył piec pod zasilanie pompy wtryskowej


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 29 stycznia 2015, 12:37 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
dzięki za podpowiedzi dzisiaj odpalił od pierwszego strzła i co tu myśleć chodzi wszystko okej , może on jak kobita ma te swoje humorki , oczywiście sprawdzę te webasto w przyszłym tygodniu dzięki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 4 lutego 2015, 21:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich webasto sprawdzone wszystko okej . A tu znowu wczoraj to samo . Trzy razy kręciłem za każdym razem cięzko odpala i po chwilowym telepaniu silnika gaśnie. Zaciągnołem go do warsztatu , szef był, pierwsze co zrobił , poświecił latarką okazało się że podczas kręcenia przy filtrze paliwa w jednym miejscu gdzie znajduje się przeżroczysta rurka przez którą płynie paliwo ,okazało się że wraz z paliwem idą bąbelki powietrza i po chwili jak odpalił bąbelki nie znikały i VW zgasł.W dniu wczorajszym wymieniono zawór zwrotny wraz chyba z obudową filtra paliwa i sam filtr paliwa. Mechanik to zrobił wczoraj nie dzwonili od razu tylko poczekali do dzisiaj. Aby zobaczyć czy wszystko okej . Rano odpalił o strzała mam nadzieję że to już koniec mojej przygody z tymi chumorami VW. Bo idzie się załamać.Pozdrawiam wszystkich i dam znać czy wszystko Okej.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 lutego 2015, 17:38 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam dzisiaj znowu to samo odpalił od strzała ale po chwili zgasł , powtórne kręcenie nic nie dawało , pozwoliłem aku trochę odpocząc i znowu kręce po 3 razie odpalił ale ciężko , chodził ale nie równo aż zgazł po około 20 sekundach , w tym czasie przyglądałem się rórce przezroczystej przy filtrze paliwa i zauważyłem że w tym momęcie jak zgasł paliwo zaczełe tą rurkę lecieć spowrotem aż rórka została pusta . Po którymś tam razie wreszcie odpalił i zaczoł chodzić jak gdyby nic się nie działo macie jakiś pomysł może to zawór zwrotny przy pompie albo coś takiego , bo chyba paliwo nie powinno uciekać do tyłu ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 lutego 2015, 17:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
nadal masz gdzieś nieszczelność w układzie paliwowym, szukaj aż znajdziesz


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 lutego 2015, 23:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 7 września 2012, 21:13
Posty: 77
model: vw t4 2003
silnik: 2,5 Tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Ale bardziej na dopływie czy odpływie może najlepiej wymienić wszystkie przewody paliwowe i złączki teraz wieczorem odpalił od pierwszego strzału , a stał 9 godzin nie odpalany zobaczymy jutro rano


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 lutego 2015, 07:54 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
bebet28 napisał(a):
Ale bardziej na dopływie czy odpływie

trudno powiedzieć, szczelna musi być całość
bebet28 napisał(a):
może najlepiej wymienić wszystkie przewody paliwowe i złączki

to już twoja decyzja, ja lubię wiedzieć co jest nie tak i w takim przypadku wymieniam po kolei
zacząłbym od wężyków przelewowych przy wtryskach i powrocie do pompy, ogólnie wszystko co widać pod maską potem dalej w kierunku zbiornika

jedno pytanie czy zauważyłeś jakąś różnicę w odpalaniu zależną od tego ile jest paliwa w zbiorniku ( pełny pod korek jest dobrze pusty jest źle ), bo często ulega awarii smok w baku


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 lutego 2015, 21:44 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 3 lipca 2012, 22:40
Posty: 320
Lokalizacja: Skoczów
model: T4 laweta
silnik: 2.5 ACV swap 130KM

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 12 razy
Niech mechaniory podłaczą na "krótko" auto i zobaczą jeżeli gada to "kawa na ławę"

Masz ewidentnie zapowietrzone auto,

może przypadkiem dobiłeś gdzieś zbiornikiem paliwa?? moja propozycja -ściągnij zbiornik i zobacz co pan "smok" porabia?!

Sam to przerabiałem u siebie....nie do wiary a jednak!

Powodzenia!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB