T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 10:03

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 grudnia 2010, 01:14 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:19
Posty: 15
model: T4 SHARAN
silnik: 2.0B 1.9 D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
silnik juz jest... jutro wstawiamy ale mam obawy co do tego silnika bez paska rozrzadu hmmm :/ mowil ze popuszczal pasek zeby reszte osprzetu wyciagnac ;/


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 grudnia 2010, 12:37 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:19
Posty: 15
model: T4 SHARAN
silnik: 2.0B 1.9 D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
chlopaki jak krecilem grzechotka dolem silnika,, a nie bylo paska moglem zawory po krzywic?? nie znalem sie i nei wiedzielm ze bez paska nie mozna krecic walem, bylo lekkie przelamanie i nei wiem czy zaworów nie ruszylem tak mi mowia moi mechanicy chodz ja w to watpie nic nie bylo robione na sile...


Ostatnio edytowano piątek, 3 grudnia 2010, 16:08 przez bialy21123, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 grudnia 2010, 16:17 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
uważam że mogło się tak stać, skoro dałeś rade kręcić dołem, a wałek rozrządu stał to zawory musiały się z tłokami zetknąć
kwestia grzechotki i pary w rękach


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 grudnia 2010, 16:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:19
Posty: 15
model: T4 SHARAN
silnik: 2.0B 1.9 D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
tak szczerze to naprawde szlo to delikatnie az pomyslalem ze silnik nie ma kompresji... jeden mowi ze moglo cos sie stac, drugi mowi ze to nei jest zadna sila ,gdyz jak pasek zrywa sie to jest dopeiro uderzenie ,a tak malo naprawde krzepy bylo w tym kreceniu hmm... sam nie wiem a nawet jesli tak sie stalo to spore koszta sobie zrobilem??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 grudnia 2010, 17:22 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:48
Posty: 284
Lokalizacja: Wałbrzych
opis: 90 KM
model: CARAVELLE GL
silnik: 1,9 TDI - 1Z

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 35 razy
Też uważam , że zepsucie zaworów kręceniem wału jest mało prawdopodobne.
Sam podczas regulacji UNO D uderzyłem tłokami w zawory i nic się nie stało.
Podczas normalnej pracy silnika i zerwanie paska - to jest dopiero solidne walnięcie.


_________________
Wysłane z PC bez użycia tapatalka <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 grudnia 2010, 18:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:19
Posty: 15
model: T4 SHARAN
silnik: 2.0B 1.9 D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
bogus fajnie ze poprawiles mi humor i potwierdziles moja teze co bedzie w realu to nie wiem... ale mam nadzieje ze bedzie ok, silnik ktory kupilem jeszcze byly urwane uchwyty mocowania silnika ale dosc dobrze zespawane ciekawe czy to wszystko wytrzyma... teraz na allegro niezle oszukuja wiec ze swojego przykladu radze uwazac wszystkim kolega :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 grudnia 2010, 19:40 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
bialy21123 napisał(a):
urwane uchwyty mocowania silnika

O co dokladnie ci chodzi? Silnik1.9 w T4 wisi tylko na jednej poduszce, dwie pozostałe poduchy są od skrzyni. Nie zapomnij tylko przełożyć miski, smoka i bagnetu od oleju


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 grudnia 2010, 22:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 75 razy
Pomógł: 280 razy
b8tz a gdzie są dwie poduszki w skrzyni bo ja niekumaty


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 grudnia 2010, 23:09 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
Może nieściśle się wyraziłem.....
http://allegro.pl/poduszka-lapa-vw-t4-2 ... 38438.html tu masz 2 poduszki - lewa to ta na której wisi silnik, prawa to ta na której wisi skrzynia.
Druga poduszka (dolna) występuje w 2 wariantach: do 95 włącznie http://allegro.pl/poduszka-skrzyni-bieg ... 91550.html
i od 96 http://allegro.pl/poduszka-pod-silnik-v ... 41624.html. Tak że silnik wisi tylko na 1 poduszce, a skrzynia na 2.


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 5 grudnia 2010, 12:57 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:19
Posty: 15
model: T4 SHARAN
silnik: 2.0B 1.9 D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
ok a jesli silnik ma z przodu bagnet ten z passata, a w t-4 z tylu to co mam przekladac?? bagnet na tyl i zaslepic przod czy jak to jest?? z calych nerwow i afery z peknietym i pospawanym mocowaniem na lapy przy silniku z tylu, pojechalem po IBIZE za 1350 zł wyszlo mnie z kupne 1400 zł a silnik chodzi igielnie , bagnet rowniez z przodu, wyciagne pewny ladnie chodzacy silnik i wkladam do t-4 a rezte sprzedam na czesc ipo problemie :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB