T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 21:48

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 października 2010, 19:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 24 października 2010, 19:06
Posty: 8
model: t4 blaszak
silnik: 2,5tdi 102

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam. Niedawno kupilem t4 i mam z nim problem. Mianowicie chodzi mi kolo pasowe od wału korbowego, przez to drga mi cale auto i co najgorsze grozi zerwaniem paska, kolo wymienilem ale nadal wali na boki. Tak więc chyba będę musiał wymieniać wał. Co wy o tym sądzicie? Macie może wał na sprzedaż? Znacie jakis warsztat niedaleko Wrocławia gdzie dobrze to zdobią?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 października 2010, 22:14 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
Frezowanie czoła wału może uratować sprawę o ile jesteś pewien że przyczyną usterki jest krzywe czoło wału.


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 października 2010, 22:33 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Aby to zrobić porządnie trzeba by zdjąć wał z auta (chociaż są różne szkoły..). Kolego poszukaj jakiejś szlifierni, do zwykłego warsztatu bałbym się oddać auto na zrobienie czegoś takiego.

Co do tego koła, to jesteś pewien że kupiłeś proste koło? Często sprzedają jako nowe a okazują się krzywe. Koło nie ma prawa się dygotać na boki!


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 października 2010, 23:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 24 października 2010, 19:06
Posty: 8
model: t4 blaszak
silnik: 2,5tdi 102

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Koło pasowe kupilem nowe (coprawda jedno z tańszych 350zł) a wał jest trochę sklepany i miejsce na klin to jest prawie 2 razy takie jak powinno być. Zrobiłbym to sam ale nie wyjade silnikiem z auta na podwórku. Trzeba warsztat dobry do tego. Wiem ze to drogo mnie wyjdzie ale nie chce żeby mnie adac cholowalo z autostrady. Jak znacie zaufanego mechanika z okolic wrocka to dajcie znać. Kupię tez wał z panewkami.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 5 grudnia 2010, 22:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 24 października 2010, 19:06
Posty: 8
model: t4 blaszak
silnik: 2,5tdi 102

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
no i sie stało. kolizja rozrządu. zerwał sie w koncu pasek klinowy i wlecial pod pasek rozrządu( nie bylo dolnej obudowy) i na dodatek bylem we wiedniu. lipa wielka. teraz remont silnika jakies 5tys. jak macie namiar na dobry zakład regenerujący wały i głowice z okolic wrocka to dajcie znać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 5 grudnia 2010, 23:13 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Jeden z kolegów polecał ten warsztat
http://katalog.pf.pl/Wroc%C5%82aw/Grom- ... 5-m19.html


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 grudnia 2010, 19:38 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 21:53
Posty: 110
Lokalizacja: podwarszawa
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 12 razy
a nie lepiej cały silnik wymienić?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 grudnia 2010, 20:25 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 24 października 2010, 19:06
Posty: 8
model: t4 blaszak
silnik: 2,5tdi 102

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
te silniki są drogie, a jak kupisz silnik to nie wiesz w jakim jest stanie. juz oddalem busa do naprawy. po zdjęciu glowicy okazalo sie ze zawory ssące dostaly. ale to pikuś, najbardziej boje sie wału bo zebatka na wale od napędzania rozrządu luzno na nim lata a jest nowa. oby to dalo sie zrobic


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 grudnia 2010, 20:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Kolego gdzie naprawiasz autko?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 grudnia 2010, 21:46 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 24 października 2010, 19:06
Posty: 8
model: t4 blaszak
silnik: 2,5tdi 102

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
w mikoszowej pod wrocławiem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB