T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 19 kwietnia 2024, 00:01

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 25 lutego 2015, 23:29 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 22 lipca 2010, 13:28
Posty: 65
model: vw t4
silnik: 2,5td

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Bo Po remoncie nie powinien ani grama brac jak wszystko bylo zrobione??? Czy miales jakies
zużycie???


Ostatnio edytowano środa, 25 lutego 2015, 23:44 przez mariuszgim, łącznie edytowano 1 raz
literówki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 25 lutego 2015, 23:38 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 18 marca 2014, 01:47
Posty: 573
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
opis: Jak się nie spocisz, to się nie nauczysz...
model: MULTIVAN
silnik: 2.4D

Podziękował: 111 razy
Pomógł: 138 razy
Nie no po remoncie jest git...
kurczę, współczuję... pamiętam jak sie czułem jak sie okazało że chlipie 1l/100km... chciałem go do rowu zepchnąć... :(


_________________
Marcel / Banda Łysego
---------------------------------------------
Jak się nie spocisz, to się nie nauczysz...
ORGANIZOWAŁEM XV ZLOT W JULINKU


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 25 lutego 2015, 23:52 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 22 lipca 2010, 13:28
Posty: 65
model: vw t4
silnik: 2,5td

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Tak sie wlasnie czuje. Zrobilem test i ja 740 km
Wychlal 670 ml i spiwrotem czyli na 1480 jakies 1,4 l


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 25 lutego 2015, 23:57 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
A silnik suchy? Obejrzyj go dokładnie od spodu


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 25 lutego 2015, 23:58 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 18 marca 2014, 01:47
Posty: 573
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
opis: Jak się nie spocisz, to się nie nauczysz...
model: MULTIVAN
silnik: 2.4D

Podziękował: 111 razy
Pomógł: 138 razy
jedyny ratunek - reklamacja. Jesli Ci co robili to zwykły warsztat - niech kombinują. Tylko nerwów szkoda.
Gorzej jesli remont był po "układzie" - wtedy nie wiadomo jak gadać i kogo winić....


_________________
Marcel / Banda Łysego
---------------------------------------------
Jak się nie spocisz, to się nie nauczysz...
ORGANIZOWAŁEM XV ZLOT W JULINKU


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 lutego 2015, 01:10 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 22 lipca 2010, 13:28
Posty: 65
model: vw t4
silnik: 2,5td

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Silnik suchy zadnych wyciekow


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 lutego 2015, 07:05 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 76 razy
Pomógł: 280 razy
W moim 2.4 też brał 1l na 100 a teraz cisza....


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 lutego 2015, 07:43 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 22 lipca 2010, 13:28
Posty: 65
model: vw t4
silnik: 2,5td

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
I nagle sie uspokoilo????


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 lutego 2015, 08:23 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
wojass napisał(a):
I nagle sie uspokoilo????

Nie, wywalił tego kibla 2.4D i wstawił pożądny motor 1.9 TDi <victory>


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 lutego 2015, 08:38 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 22 lipca 2010, 13:28
Posty: 65
model: vw t4
silnik: 2,5td

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
No wlasnie panowie piszcie konkretnie bo to nie jest
Do smiechu. Wlasnie mialem spytac jaki jest zakres brania oleju
Po generalnym remoncie???? Bo gdzie nie zapytam Sa ta sladowe iliscu ileju
A nie ja 1400 km 1.4l oleju


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 lutego 2015, 08:55 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 28 maja 2010, 21:06
Posty: 1013
Lokalizacja: Warszawa
opis: Był Ponury Mściciel 2,4TD
Jest T5
model: T5 długi i wysoki
silnik: 1,9 TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 27 razy
Ale szlif na nadwymiar + nowe tłoki czy przeszlifowanie progów i stare tłoki ?


_________________
Problemem wielu forów jest nadmiar moderatorów ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 lutego 2015, 09:14 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 22 lipca 2010, 13:28
Posty: 65
model: vw t4
silnik: 2,5td

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Wszystko nowe


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 lutego 2015, 09:42 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 28 maja 2010, 21:06
Posty: 1013
Lokalizacja: Warszawa
opis: Był Ponury Mściciel 2,4TD
Jest T5
model: T5 długi i wysoki
silnik: 1,9 TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 27 razy
Moze przejechali sie ze szlifem?


_________________
Problemem wielu forów jest nadmiar moderatorów ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 lutego 2015, 11:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 22 lipca 2010, 13:28
Posty: 65
model: vw t4
silnik: 2,5td

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Bedzie tak ze. Bedzie trzeba rozbierac silnik i niech ci ze szlifierni mierza


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 lutego 2015, 12:54 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 28 maja 2010, 21:06
Posty: 1013
Lokalizacja: Warszawa
opis: Był Ponury Mściciel 2,4TD
Jest T5
model: T5 długi i wysoki
silnik: 1,9 TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 27 razy
lepiej niech mierzy ktoś nie ze szlifierni,.. na początku.


_________________
Problemem wielu forów jest nadmiar moderatorów ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 lutego 2015, 21:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
ostryt4 napisał(a):
Nie, wywalił tego kibla 2.4D i wstawił pożądny motor 1.9 TDi <victory>


nie prawda, chmielik ma drugą T4 i w niej robił remont silnika 2.4D


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 27 lutego 2015, 00:05 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 28 maja 2010, 21:06
Posty: 1013
Lokalizacja: Warszawa
opis: Był Ponury Mściciel 2,4TD
Jest T5
model: T5 długi i wysoki
silnik: 1,9 TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 27 razy
Kenobi napisał(a):
nie prawda, chmielik ma drugą T4 i w niej robił remont silnika 2.4D

A jeszcze po dołożeniu turbo...! Brzmi jak trzeba i jedzie jak trzeba ! :)


_________________
Problemem wielu forów jest nadmiar moderatorów ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 27 lutego 2015, 00:06 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Taa, marne 90KM z tego co pamiętam. Zupełnie bez sensu interes


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 27 lutego 2015, 00:52 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 28 maja 2010, 21:06
Posty: 1013
Lokalizacja: Warszawa
opis: Był Ponury Mściciel 2,4TD
Jest T5
model: T5 długi i wysoki
silnik: 1,9 TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 27 razy
Probe041 napisał(a):
Taa, marne 90KM z tego co pamiętam. Zupełnie bez sensu interes

Kurde! Jakoś nikt nie narzeka na fabryczne 2,5 TDI 88 KM. A to, że założyłem turbo nie znaczy, że chciałem zrobić auto na 1/4 mili. Bez problemu na hamowni przekraczałem 100 KM ale odpuściłem montaż IC i zostawiłem sobie jedynie 90 KM. A dynamika auta w porównaniu do zwykłego 2,4D była ogromna. Jeżdząc przed montażem turba długo zastanawiałem się na trasie kiedy i czy w ogóle wyprzedzać. Po założeniu turba wciskałem pedał na 5-tym biegu i wyprzedzałem kiedy chciałem. W cyfrach może to nie wygląda imponująco ale na trasie różnica była bardzo duża.
I choćby 100-tu z Was przekonywało mnie, że to kicha, nie opłaca się i co tam jeszcze to ja każdemu kto ma swojego ulubionego 2,4D uturbienie bym polecał. Przejechałem na tym silniku prawie 20 tys. km. i oprócz pewnych początkowych problemów z samym remontem to odczucia z dynamiki jazdy całkowicie pozytywne.


_________________
Problemem wielu forów jest nadmiar moderatorów ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 27 lutego 2015, 08:03 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Odnośnie 2.5 TDi 88km nie narzekam bo go już nie mam, niewiele brakowało abym zaczął wymieniać wtryski, turbo, dokładać IC i robić program bo moc w stosunku do spalania nie miała się dobrze, ale życie chciało inaczej że jest i na długo pozostanie AFN.
Co do 2.4D to ten silnik aż prosi się o turbo, napewno jazda stała się mniej stresująca.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB