T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 25 kwietnia 2024, 02:29

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 7 października 2015, 23:23 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 8 października 2014, 09:52
Posty: 12
model: caravelle
silnik: 2460

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
dlugo to wszystko trwalo ale wreszcie trafilem do warsztatu gdzie bez dluzszego zastanawiania i wymieniania bezsensownie czesci na chybil trafil, zrzucono glowice i okazalo sie ze rozrzad jest zle ustawiony o jeden zabek, zawory ssace uderzaly w tloki co powodowalo klekotanie, glowica i zawory oddane do specjalisty przy okazji wymiana kola pasowego na ktorym guma byla juz mocno spekana, koszt 2000zl


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 października 2015, 08:10 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 23 lipca 2015, 21:13
Posty: 505
Lokalizacja: Lubuskie blisko Granicy
model: vw t4
silnik: 2.5TDI ACV

Podziękował: 49 razy
Pomógł: 60 razy
Kolego jeden ząbek to coś za dużo wg. mnie . Jakbyś miał o jeden ząbek przestawiony rozrząd to tak długo byś nie jeździł . Po za tym wystąpiłyby trudnośći z odpalaniem, kopcenie, brak mocy, spalanie podwyższone. Miałem przypadek w silniku 1.9 że rozrząd był przestawiony o 1/3 ząbka i też klepał mocno . Naszczęście tam pomogło ustawienie rozrządu według znaków a nie rysowanych kresek. I silnik wrócił do normy .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 października 2015, 08:18 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
zależy w którą stronę i na którym kole ten ząbek,
mi przeskoczył o 1 ząbek i bez problemu odpalał i nawet by jeździł tylko, że ja od razu laweta i na warsztat, dzieki temu obyło się bez szkód


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 października 2015, 18:52 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 8 października 2014, 09:52
Posty: 12
model: caravelle
silnik: 2460

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
ja napisze tylko ze auto jezdzi jak nowe


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 października 2015, 18:58 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 23 lipca 2015, 21:13
Posty: 505
Lokalizacja: Lubuskie blisko Granicy
model: vw t4
silnik: 2.5TDI ACV

Podziękował: 49 razy
Pomógł: 60 razy
Cieszy mnie to i życzę bezawaryjności i szerokości . :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 8 marca 2019, 22:05 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 14 lutego 2019, 15:50
Posty: 6
model: T4
silnik: 2.5 ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Hej czy pompa vacum może tak stukać jak na filmiku? Dodam że czasem nic nie stuka np 50km, czasem stuka częściej, dźwięk tylko podczas jazdy słychać. Przebieg 300tys silnik pięknie chodzi i ciągnie. Myślałem że to przegub, ale po 80 km znów stuka. https://youtu.be/p0ZpL2NMYT8


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 9 marca 2019, 11:49 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
To nie jest vacum. Wystarczyło posłuchać filmiki z forum i byś wiedział, że vacum stuka metalicznie. Tutaj to trudno nazwać stukaniem, brzmi jakby coś tarło, a nie stukało.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 9 marca 2019, 12:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 14 lutego 2019, 15:50
Posty: 6
model: T4
silnik: 2.5 ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Panowie dziś zaczęło znów stukać, dość długo była cisza. Jak wracałem z pracy na haku 1600kg stuka przy ruszaniu. Gdy ma ciężko np pod górkę bardzo stuka i wpada w duże wibracje. Jak jedzie z górki wibracje ustają. Jak myślicie co to może być?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 5 kwietnia 2019, 05:37 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 14 lutego 2019, 15:50
Posty: 6
model: T4
silnik: 2.5 ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Nikt nic nie podpowie?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 5 kwietnia 2019, 18:32 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
Będzie bardzo ciężko. Ja się jeszcze z takim dźwiękiem nigdy nie spotkałem ani na żywo, ani na jakichkolwiek nagraniach. Jak jest naprawdę to wiesz tylko ty. Niestety jeśli jeszcze dźwięk jest połączony z wibracjami pod obciążeniem to nie ma przebacz słuchaniem nie znajdziesz. Trzeba sprawdzać po kolei wszystkie elementy przeguby, łożysko podpory półosi, poduszki itp po uszkodzony silnik lub skrzynię.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 6 kwietnia 2019, 06:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 14 lutego 2019, 15:50
Posty: 6
model: T4
silnik: 2.5 ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dziś wkładam nowy zestaw sprzęgła z dwumasa. Zobaczymy czy będzie Oki. Jak się gasilo silnik słychać było jak halasuje dwumasa.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 6 kwietnia 2019, 14:45 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 14 lutego 2019, 15:50
Posty: 6
model: T4
silnik: 2.5 ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Zrobione winna była dwumasa. Wibracji brak i stukania.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB