T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 19 kwietnia 2024, 20:58

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 31 stycznia 2013, 20:04 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 29 stycznia 2011, 01:11
Posty: 11
Lokalizacja: Siedlce
model: T4
silnik: 2.5 102Ps ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam.
problem świecącej się kontrolki oleju opisałem tu:
viewtopic.php?f=8&t=1914&start=20

Więc dzisiaj dokonałem pomiaru ciśnienia oleju. Oczywiście na ciepłym silniku.
900 ob/min 0.9 bar
2000 ob/min 1.5 bar
3000 ob/min 2.0 bar
full ob/min 3.0 bar

Co dalej?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 31 stycznia 2013, 21:31 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
w tej chwili na szybko to mogę powtórzyc to co tam napisałem
minimalne ciśnienie przy 2000tyś obrotów na ciepłym silniku to 2 bary, a na full obrotach to pod 5 barów


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 31 stycznia 2013, 22:08 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 3 lipca 2012, 22:40
Posty: 320
Lokalizacja: Skoczów
model: T4 laweta
silnik: 2.5 ACV swap 130KM

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 12 razy
na jakim oleju jezdzisz?? jaki przebieg auta? jak zdjąłeś mise to zerknąłeś na korby?może tam leży wina?! podmieniałeś czujnik od kogoś "pewnego"? oryginał ze szrotu może być wiesz jaki dobry.... jeżeli dochodzi już 600-700stówka na szafie to nic nie pozostaje jak motor na stół i do roboty.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 4 lutego 2013, 20:33 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
widzę, że nikt nie ma żadnych przypuszczeń
to konkretne pytanie, czy ktoś już w tego typu silniku ( 2.4D czy 2.5TDI ) dobierał się do zaworu upustowego w pompie oleju??


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 4 lutego 2013, 20:42 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Zawór jest chyba od tyłu silnika przykręcany na klucz 22.Miałem to już wyciągnięte i działa na razie.Ale nic nie robiłem z tym ,po prostu odkręciłem i skręciłem,a pod spodem sprężynka i kulka chyba.


Ostatnio edytowano wtorek, 5 lutego 2013, 09:17 przez mora, łącznie edytowano 1 raz
literówki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 października 2022, 21:59 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 19:07
Posty: 245

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 3 razy
Wiem że odgrzebalem kotleta ale zastanawia mnie jakie powinno być ciśnienie przy sprawnym silniku.
U mnie zaświeciła się kontrolka ciśnienia oleju w 2.5TDI AXG i na szczescie okazał się walnięty czujnik. Jak już poczytałem trochę forum to zmierzyłem u siebie ciśnienie i przy rozgrzanym silniku to na wolnych obrotach jest 1.6
Przy 2tys obr. jest 4.5.
Czym wyższe obroty to już nie może podnieść powyżej 5.5. Powyżej 3tys ciśnienie już nie rośnie tylko stoi na poziomie 5.5


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB