T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 26 kwietnia 2024, 18:03

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 marca 2012, 17:41 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 20 listopada 2010, 23:22
Posty: 116
Lokalizacja: werbkowice
model: multivan
silnik: 2.5 tdi acv

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 10 razy
witam kolegów mam dylemat bo przy wymianie świec żarowych w ubiegły czwartek wykręciłem wtryskiwacz nad pompa paliwa i przy składaniu wypadła mi podkładka która znajdowała sie między ta częścią wtryskiwacza do której przykręca sie przewód zasilający i wezyki przelewu a sprężyną miala około 1 do 2 mm grubości i niweiem czy była tam fabrycznie czy ktoś tam ja włożył w innym celu.Wtrysk złożyłem i przejechałem około 700km i niby wszystko jest ok.Będę wdzieczny za wszelką pomoc w tym temacie.Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 marca 2012, 18:05 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
jeżeli dobrze zrozumiałem to chodzi o podkładkę do regulacji ciśnienia wtrysku ( są one różnej grubości dobiera się je podczas sprawdzania ciśnienia wtryskiwacza )
powinna tam być i to dokładnie taka jaka tam jest, występują one w grubościach jeśli dobrze pamiętam co 0.05 mm i każde złożenie grubszej o te 0.05 zwiększa ciśnienie wtrysku o 5 barów


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 marca 2012, 18:22 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Przede wszystkim to nie wykręciłeś wtryskiwacza tylko go rozkręciłeś! Teraz to proponuje wykręcić wszystkie i oddać do regulacji, natomiast ten bez podkładki to raczej wlewa paliwo a nie wtryskuje. Ja bym tak nie jeździł!


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 marca 2012, 19:39 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
to ja nie skumałem najważniejszej sprawy - ty ją zgubiłeś <szok>
no to tak jak pisze FocusMed wtryskiwacz do regulacji celem dobrania odpowiedniej podkładki
bez podkładki wtrysk nie trzyma odpowiedniego ciśnienia
nie jeździć


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 marca 2012, 17:02 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 20 listopada 2010, 23:22
Posty: 116
Lokalizacja: werbkowice
model: multivan
silnik: 2.5 tdi acv

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 10 razy
witam ponownie i jestem winien małe wyjaśnienia otóż odnalazłem podkładkę była ona tak mocno przyklejona do obudowy że mocne stukanie o twarde podłoże nic nie dało ale sprawdziłem na maszynie i wtrysk leje wiec chyba bede wymieniał wszystkie końcówki tylko teraz nie wiem czy nowe czy po regeneracji ale to pewnie cena rozstrzygnie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 marca 2012, 18:28 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Zdecydowanie nowe.


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 marca 2012, 19:27 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 20 listopada 2010, 23:22
Posty: 116
Lokalizacja: werbkowice
model: multivan
silnik: 2.5 tdi acv

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 10 razy
a jeszcze jedno pytanko po założeniu powiedzmy nowych końcówek trzeba trzeba regulować wtryski u pompiarza


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 marca 2012, 22:09 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Tak, trzeba.


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 kwietnia 2012, 00:38 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 12 kwietnia 2012, 11:04
Posty: 108
Lokalizacja: Rabka-Zdrój
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5TDI

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 2 razy
Koledzy mam pytanie czy pomiędzy tą nakrętką od węża ciśnieniowego a wtryskiwaczem jest jakaś podkładka? Coś mi paliwo jakby tam ciekło i śmierdzi ropą jak się silnik zagrzeje. Pierwszy cylinder od rozrządu tuż nad alternatorem, się obawiam czy nie będzie przez to pożaru jakiegoś :(


_________________
"Rzeka powstała podczas potopu i płynie po kamieniach z piwnic czasu. Na niektórych kamieniach są wieczne krople deszczu, pod kamieniami są słowa i niektóre to ich słowa. Wody nie dają mi spokoju" cyt. z filmu R.Redforda "Rzeka życia".


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 kwietnia 2012, 01:04 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
krzysztofek napisał(a):
Koledzy mam pytanie czy pomiędzy tą nakrętką od węża ciśnieniowego a wtryskiwaczem jest jakaś podkładka?



Nie.


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 kwietnia 2012, 01:13 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 12 kwietnia 2012, 11:04
Posty: 108
Lokalizacja: Rabka-Zdrój
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5TDI

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 2 razy
grzesiex napisał(a):
krzysztofek napisał(a):
Koledzy mam pytanie czy pomiędzy tą nakrętką od węża ciśnieniowego a wtryskiwaczem jest jakaś podkładka?



Nie.

Serdeczne dzięki. Czyli tylko spróbować dokręcić i powinno być ok. Jeszcze raz dziękuję


_________________
"Rzeka powstała podczas potopu i płynie po kamieniach z piwnic czasu. Na niektórych kamieniach są wieczne krople deszczu, pod kamieniami są słowa i niektóre to ich słowa. Wody nie dają mi spokoju" cyt. z filmu R.Redforda "Rzeka życia".


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 kwietnia 2012, 06:41 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
zacznij od sprawdzenia wężyków przelewowych


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 maja 2012, 02:45 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 12 kwietnia 2012, 11:04
Posty: 108
Lokalizacja: Rabka-Zdrój
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5TDI

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 2 razy
Kenobi napisał(a):
zacznij od sprawdzenia wężyków przelewowych

Takie pytanie czy te węże przelewowe muszą być w tym oplocie z materiału jak oplot w kablu antenowym? Bo tam gdzie mam wyciek mam założony taki jakby zbrojony czarny gumowy i teraz widzę, że zaczyna myć mi drugi wtryskiwacz paliwem a ten był suchy. Kolejne pytanie czy jest sens zacisnąć jakimś drutem te wężyki czy po prostu one mają siedzieć i nie cieknąć? Czy te wężyki to są sprzedawane w jakichś kompletach czy one muszą mieć jednakową długość? Czy to taki zwykły z metra cięty przewód paliwowy? Może naiwne pytania, ale w sklepie motoryzacyjnym gość się roześmiał jak mu powiedziałem, że chcę wężyki przelewowe do tego silnika i powiedział, że nie ma takich że to trzeba "se" kupić "meter" zwykłej "rułki" i samemu dociąć. :P


_________________
"Rzeka powstała podczas potopu i płynie po kamieniach z piwnic czasu. Na niektórych kamieniach są wieczne krople deszczu, pod kamieniami są słowa i niektóre to ich słowa. Wody nie dają mi spokoju" cyt. z filmu R.Redforda "Rzeka życia".


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 maja 2012, 06:10 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
krzysztofek napisał(a):
że nie ma takich że to trzeba "se" kupić "meter" zwykłej "rułki" i samemu dociąć

dokładnie tak, oczywiście i tu występują lepsze i gorsze wężyki ale ogólnie kupujesz z metra

krzysztofek napisał(a):
Kolejne pytanie czy jest sens zacisnąć jakimś drutem te wężyki czy po prostu one mają siedzieć i nie cieknąć?

mają siedzieć i nie cieknąć


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 maja 2012, 06:10 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Nie muszą byc w tym oplocie.Do danego auta nie dostaniesz ,po prostu kupujesz z metra wężyka na przelewy 3,2mm ma on chyba.Długosci sam docinasz od wtryskiwacza do następnego.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 22 listopada 2021, 22:43 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 10 października 2021, 17:13
Posty: 4
Lokalizacja: DGL
model: T4 caravelle
silnik: 2.5 TDI avc

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
ja miałem wyciek na podkładce przelewu w ACV mają po dwie podkładki 6mm.pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB