T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest wtorek, 19 marca 2024, 11:03

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 30 marca 2017, 13:40 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Nie to forum.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 3 kwietnia 2017, 12:53 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 25 września 2011, 16:29
Posty: 1115
model: California Exclusive
silnik: AXG

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 35 razy
ostryt4 napisał(a):
Nie to forum.


I chyba w dodatku nie ten silnik..
Tam byly zdaje sie 6 cylindrowki..


_________________
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 27 maja 2017, 23:58 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 1 maja 2017, 22:33
Posty: 6
model: t4 lift
silnik: 2,4td

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Ostatnio dołożyłem turbo do 2,4. Jak na razie jestem bardzo zadowolony z rezultatu tej przeróbki.Osiągi od 0-100 bardzo zbliżone do 2,5tdi acv.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 29 maja 2017, 19:08 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 17:34
Posty: 433
model: MK1
silnik: 1,6TD

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 51 razy
Z LT czy Volvo?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 29 maja 2017, 19:32 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Panowie to nie jest wątek o uturbianiu 2,4.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 11 września 2017, 21:44 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 23 października 2016, 21:26
Posty: 192
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 45 razy
Koledzy może ktoś mi coś mądrego podpowie. Mam silnik AXL, syncro rocznik 2002. W dowodzie jest 102km, sprzedawca też tak twierdził, ponoć zczipowal go do 130-kilku. Chłopaki na zlocie wspominali coś o 130km, że to taka zdłatwiona 150-tka. Na masce jest TDi (i czerwone). Z mądrych tabelek wynika ze to 102. Może ktoś wie ile to może mieć koni i co to za silnik. Interculer oczywiście mam.


Ostatnio edytowano czwartek, 8 listopada 2018, 22:34 przez Wrzos, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 września 2017, 07:06 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Miałem okazję jeździć doką z tym silnikiem. 130km to to nie ma, mała skrzynia, krótkie biegi. Zmylił mnie cooler przed chłodnicą, ale on jest mniejszy niż w 150tce.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 września 2017, 08:29 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12277
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 325 razy
Pomógł: 1035 razy
Cooler jest ten sam co AXG czy AHY, tak samo turbo. Seria ma 102km ale osprzęt ma jak 151km. To jest silnik AXL. Wiem o czym mówię, bo sprawdzałem na zlocie i nawet vcds podpinałem. Pozdrowienia :-D


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 września 2017, 20:11 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 23 października 2016, 21:26
Posty: 192
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 45 razy
Dzięi koledzy za odpowiedź, myśle że ostatecznie juz wiem że mam 102 konny silnik z gadżetami od 150tki to mi wystarczy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 kwietnia 2018, 15:46 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 8 kwietnia 2018, 20:51
Posty: 8
model: t4
silnik: 1,9

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Adampio napisał(a):
No to już mam pierwsze wrażenia z jazdy "dyzlem" 2,4D. Na pusto, w ruchu miejskim (do 60km/h) nic mi więcej nie potrzeba do szczęścia <yahoo>



Miał może kolega okazje porównać go z 1,9 / 1,9 TD lub 2,5 TD ?
Obecnie mam podobny dylemat i poszukuję informacji .
Nastawiłem się na 1,9 TD z racji na dobre opinie , ekonomię oraz fakt ze nie planuję wozić dużych ładunków / ciągać ciężkich przyczep .
Ale samochód ma być używany dookoła domu jak i w trasy więc ekonomia oraz dobre przyspieszenie i znośna prędkość w trasie najlepiej ok 120 tez ma tutaj dla mnie znaczenie :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 kwietnia 2018, 14:44 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 27 marca 2018, 08:22
Posty: 68
model: multivan
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 2 razy
Pytanko co do silnika diesel.
Czy "zwykła pompa" jest związana z jakimś konkretnym typem silnika czy nie?
Czy faktycznie silnik z takim rozwiązaniem jest mniej zawodny?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 kwietnia 2018, 16:57 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 23 marca 2018, 02:17
Posty: 71
Lokalizacja: Brzeg (OB)
opis: http://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=30&t=16061
model: T4
silnik: ABL

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
marcinkos napisał(a):
Adampio napisał(a):
No to już mam pierwsze wrażenia z jazdy "dyzlem" 2,4D. Na pusto, w ruchu miejskim (do 60km/h) nic mi więcej nie potrzeba do szczęścia <yahoo>



Miał może kolega okazje porównać go z 1,9 / 1,9 TD lub 2,5 TD ?
Obecnie mam podobny dylemat i poszukuję informacji .
Nastawiłem się na 1,9 TD z racji na dobre opinie , ekonomię oraz fakt ze nie planuję wozić dużych ładunków / ciągać ciężkich przyczep .
Ale samochód ma być używany dookoła domu jak i w trasy więc ekonomia oraz dobre przyspieszenie i znośna prędkość w trasie najlepiej ok 120 tez ma tutaj dla mnie znaczenie :)



Zakupiłem niedawno 1,9td. Wożę quada albo motocykl, przyczepka na krótkie dystanse. Jak dla mnie wystarczy, prędkość granicy ciszy to 110 km/h, czyli mniej o 10 niz jeźdze każdym innym samochodem, dynamika.... <58> , taaa co to ja pisałem. W zimie palił ponad 10 na krótkich odcinkach a jak zrobiło się ciepło i wyjechałem pojeździć to po 100km wskazówka drgnęła, ledwie drgnela. Rozbuja się do 140 ale jak pisałem 110 jest spoko a 120 to taka granica rozsądku, 130wrazie potrzeby, 140- 4200obrotow.
Autostrada nie jeżdżę i nie zamierzam a nawet te 100 km mogę jechać godzinę zamiast 45 minut.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 kwietnia 2018, 17:27 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 222 razy
@marconkos: niestety moj Multek to jedyny T4 jakim jeździłem, no i nie jestestem reprezentatywny bo to moj pierwszy diesel w życiu (pierwsze ćwierć wieku jeździełem tylko benzyniakami) a Teczka jest tylko wycieczkowa. Ale w tzw.międzyczasie poznałem jeszcze zalety wolnoobrotowego silnika w jeździe poza asfaltem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 października 2018, 21:15 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 14 października 2018, 18:56
Posty: 6
model: T4
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam serdecznie wszystkich.
Jestem szczęśliwym posiadaczem od 8,5 roku T4 Multivan 2.4D Bardzo fajne auto jak dla mnie w eksploatacji i serwisowaniu. Zrobilem nim prawie 200tys.km. A 4 miesiace temu kupilem jeszcze 2.5TDI Furgon. To jeszcze fajniejsze auto. Obydwa sa w longu. Uzywam ich w zaleznosci od potrzeb. Wczesniej jezdzilem przez 6lat 1.9tdi w firmie (ok 150 tys.km). W planie mam kupic jeszcze jeden (bude) i zrobic z niego przyczepe.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 kwietnia 2020, 10:13 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 29 marca 2020, 12:41
Posty: 9
model: Syncro
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
cześć!

przeczytałem wątek, zapoznałem się z tabelką. Jeśli chodzi o silniki diesla 102 konne (ACV, AUF, AXL, AYC) - czy są jakieś znaczące różnice między wersjami? Chodzi mi o wątek praktyczno- użytkowy. Nie jestem mechanikiem i raczej sam nie zamierzam robić poważnych napraw w silniku. Chodzi mi o spalanie, usterkowość itp. Mam zamiar kupić 2.5 Tdi. Czy warto szukać samochodu z konkretnym silnikiem czy różnice w użytkowaniu są tak nie istotne, że nie warto sobie zawracać tym głowy?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 kwietnia 2020, 19:16 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7424
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 800 razy
Wszystko jest na forum opisane. AUF tylko w automacie, AYC to tak rzadka konstrukcja i identyczna z ACV, że nikt nie wie czym się różnią, AXL tylko w syncro od 2001 dolot jak w 151 km z dużym ic i turbina na zmiennej geometrii


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: Maciej87 (wtorek, 7 kwietnia 2020, 20:29)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 8 kwietnia 2020, 13:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12277
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 325 razy
Pomógł: 1035 razy
AXL vnt20 zamiast vnt22


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 9 września 2023, 15:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 1 grudnia 2022, 17:03
Posty: 2
model: T4
silnik: 1.9

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam potrzebuje wymienic 1.9d na 1.9 td i czy skrzynia biegow jest taka sama???


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB