T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest poniedziałek, 29 kwietnia 2024, 00:51

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 stycznia 2012, 16:06 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 20 kwietnia 2011, 10:45
Posty: 7
model: t4
silnik: 1,9 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam posiadam vw t4 2001r 1,9 tdi ABL mam problem z paskiem wieloklinowym ktory napedza alternator i pompe wody. zmienilem nowe kolo na wale nowy alternator nowa pompa wody ale kolko na pompie zostalo stare bo raczej jest ok to plaskie kolko co mnie troszke dziwi a wiec mam juz prawie wszystko nowe a dalej piszczy jak wymienie pasek to jest ok na jakies dwa miesiace i dalej zaczyna popiskiwac az w koncu tak piszczy ze juz wytrzymac nie mozna. co to moze byc bo juz nie mam zadnego pomyslu prosze o pomoc dzieki wielkie za jakakolwiek odpowiedz


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 stycznia 2012, 16:45 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Napinacz?


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 stycznia 2012, 17:07 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
W ABL'u pasek napinany jest alternatorem. Alternator nowy fanrycznie czy regenerowany?


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 stycznia 2012, 17:11 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 20 kwietnia 2011, 10:45
Posty: 7
model: t4
silnik: 1,9 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
alternator byl dawany do regeneracji wiec mysle ze jest fabryczny tylko zregenerowany


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 stycznia 2012, 17:30 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
A nie jest za luźny pasek po tych dwóch miesiącach??
Może zwyczajnie trzeba go tylko bardziej napiąć i jazda dalej ;)


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 stycznia 2012, 18:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 20 kwietnia 2011, 10:45
Posty: 7
model: t4
silnik: 1,9 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
mysle ze raczej nie trzeba naciagac pasek raz na dwa mce . a moze to byc lapa alternatora moze jest juz wyrobiona i jakos klinuje i tnie ten pasak bo ja juz nie mam pomyslu prosze o pomoc bo mi to spokoju nie daje


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 stycznia 2012, 21:09 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
Najprędzej masz wyrobione koło pasowe alternatora, i to ono "wykańcza" paski.


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 stycznia 2012, 12:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 20 kwietnia 2011, 10:45
Posty: 7
model: t4
silnik: 1,9 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
no tak tylko ze alternator byl regenerowany wiec kolo wyglada ok jak nowe


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 stycznia 2012, 14:55 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
plama8 napisał(a):
no tak tylko ze alternator byl regenerowany wiec kolo wyglada ok jak nowe

Raczej przy regeneracji koło nie jest wymieniane, lecz czysczone i malowane czarnym spray'em. A że ono jest wytarte - powoduje to szybsze zużywanie się pasków - skutkuje to piszczeniem.


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 stycznia 2012, 17:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 20 kwietnia 2011, 10:45
Posty: 7
model: t4
silnik: 1,9 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
w takim razie wielkie dzieki spróbuje wymienic te kolo i zobaczymy mam nadzieje ze to juz koniec moich problemow z paskiem jeszcze raz wielkie dzieki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 stycznia 2012, 16:10 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 stycznia 2012, 13:08
Posty: 47
Lokalizacja: Tłuszcz
model: ABL
silnik: 1,9TD

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 2 razy
Witam! U mnie jest podobna sytuacja tylko, że jak już silnik się rozgrzeje to przestaje piszczeć (to bardziej przypomina świergot świerszcza) :/ plama8 napisz czy pomogło?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 stycznia 2012, 20:50 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 7 czerwca 2010, 14:49
Posty: 1155
Lokalizacja: KRAKÓW NOWA HUTA
model: MULTIWAN
silnik: 2.5 tdi AJT 150 km

Podziękował: 221 razy
Pomógł: 88 razy
postaraj sie o minimalnie krótszy pasek i bedzie oki

ja długość paska trafiałem tydzień


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano środa, 18 stycznia 2012, 09:05 przez Kenobi, łącznie edytowano 1 raz
ortografia


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 19 stycznia 2012, 00:10 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
Cyklon - bo dokładałeś klime i kombinowałeś z rolkami. A koledzy mają seryjne rozwiązania.


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB