T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 19 kwietnia 2024, 02:00

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 grudnia 2011, 22:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 22 listopada 2011, 23:02
Posty: 29
Lokalizacja: Hungary
model: t4
silnik: 2.5 benzyna

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
mikoli napisał(a):
Z tego co widzę to poduszki od T4, ale już uchwyty dorabiane czy takie wisiały na tym silniczku, no i jeszcze dorzuć na czasie mocowanie skrzyni do belki (chyba że masz jakoś inaczej).
Czy przy ruszaniu i mocnym przyśpieszaniu niesie drgania i wibracje na nadwozie :?:
Tak pytam z ciekawości, nie mam zamiaru (przynajmniej w najbliższej 5-ciolatce robić coś takiego, AFN mi wystarczy <sarkastyk> ) ;)


afn za malo 110km aaaaaaa tak poduszki od t4 jest a do belki z takim lizakiem http://allegro.pl/lizak-mocowanie-skrzy ... 77307.html

Luzer napisał(a):
volski1 napisał(a):
Gratuluje projektu ;) .


Vielen Danken Köszönöm


Ostatnio edytowano niedziela, 18 grudnia 2011, 22:52 przez slimak, łącznie edytowano 1 raz
Post pod postem, używaj opcji "Edytuj"


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 grudnia 2011, 23:00 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
Gratuluje projektu to dopiero nazywa sie swap <brawo>
Chcialbym zobaczyc zdziwienie innych kierowcow podczas ruszania na swiatlach


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 grudnia 2011, 23:06 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 22 listopada 2011, 23:02
Posty: 29
Lokalizacja: Hungary
model: t4
silnik: 2.5 benzyna

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
kurol napisał(a):
Gratuluje projektu to dopiero nazywa sie swap <brawo>
Chcialbym zobaczyc zdziwienie innych kierowcow podczas ruszania na swiatlach


jutro moze zrobie filmik na youtube <pajac>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 grudnia 2011, 23:08 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
a zrób jeszcze fotke jak masz w kabinie rozwiązane cięgna do zmiany biegów, bo na tej fotce widać tylko że lewarek jest na jakiejś podstawie dodatkowej ;)

Masz zawieszona sprężarke klimy czy mi sie wydaje?? <01>


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 grudnia 2011, 23:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 22 listopada 2011, 23:02
Posty: 29
Lokalizacja: Hungary
model: t4
silnik: 2.5 benzyna

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
KrzySieK napisał(a):
a zrób jeszcze fotke jak masz w kabinie rozwiązane cięgna do zmiany biegów, bo na tej fotce widać tylko że lewarek jest na jakiejś podstawie dodatkowej ;)

Masz zawieszona sprężarke klimy czy mi sie wydaje?? <01>


tak jest kompressor od klimy <31>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 grudnia 2011, 23:50 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Powiem tak naprawdę znam możliwości tych silników i niestety mody opisane pod względem mocy i momentu to brednie niestety


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 grudnia 2011, 23:54 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:51
Posty: 801
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 36 razy
chemik211 napisał(a):
Powiem tak naprawdę znam możliwości tych silników i niestety mody opisane pod względem mocy i momentu to brednie niestety

Tak dokładnie ok 240 to max dla tego silnika aby to bezpiecznie jezdziło


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 grudnia 2011, 23:57 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 22 listopada 2011, 23:02
Posty: 29
Lokalizacja: Hungary
model: t4
silnik: 2.5 benzyna

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
chemik211 napisał(a):
Powiem tak naprawdę znam możliwości tych silników i niestety mody opisane pod względem mocy i momentu to brednie niestety



http://www.youtube.com/watch?v=B_zFNcQN ... re=related

400km <pajac>

wilu8 napisał(a):
chemik211 napisał(a):
Powiem tak naprawdę znam możliwości tych silników i niestety mody opisane pod względem mocy i momentu to brednie niestety

Tak dokładnie ok 240 to max dla tego silnika aby to bezpiecznie jezdziło



hm dziwne 306km <vw>

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=2672


Ostatnio edytowano poniedziałek, 19 grudnia 2011, 00:08 przez grzesiex, łącznie edytowano 2 razy
Kolejny post pod postem, nastepny post pod postem posyłamy w kosz


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 grudnia 2011, 00:08 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
I niestety dalej zostaje przy swoim,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 grudnia 2011, 00:15 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 22 listopada 2011, 23:02
Posty: 29
Lokalizacja: Hungary
model: t4
silnik: 2.5 benzyna

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
chemik211 napisał(a):
I niestety dalej zostaje przy swoim,

ok <58>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 grudnia 2011, 00:32 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
Robi się OT. Radzę ponownie zerknąć na tytuł tematu. Nie widzę związku pomiędzy możliwościami tuningowymi TDI PD, a możliwością zamontowania w/w silnika w karoserii T4. Śmieciara stoi tuż za rogiem...


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 grudnia 2011, 14:58 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:51
Posty: 801
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 36 razy
Pytanie do Luzera
Czy jest możliwe aby graty z sharana Mk 1 do 2000r pasowały w podobny sposób jak te od mk 2 po 2000r
Chodzi mi przede wszystkim skrzynie biegów wybierak półosie .
Ja dokładnie bym się skupił nad konkretną wymianą poglądów na temat techniczne swapowania ciekawego silnika z jak najmniejszą ilością rzeżby .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 grudnia 2011, 17:11 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 22 listopada 2011, 23:02
Posty: 29
Lokalizacja: Hungary
model: t4
silnik: 2.5 benzyna

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
wilu8 napisał(a):
Pytanie do Luzera
Czy jest możliwe aby graty z sharana Mk 1 do 2000r pasowały w podobny sposób jak te od mk 2 po 2000r
Chodzi mi przede wszystkim skrzynie biegów wybierak półosie .
Ja dokładnie bym się skupił nad konkretną wymianą poglądów na temat techniczne swapowania ciekawego silnika z jak najmniejszą ilością rzeżby .


Hm mk1 skrzynia biegów jest krótka na V biegu tak jak t4 1.9d 1.9td 2.4d i wadliwe <h> a reszta gratów zależy od t4 -96 lub 96-


Ostatnio edytowano poniedziałek, 19 grudnia 2011, 20:33 przez mariuszgim, łącznie edytowano 1 raz
ortografia


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 grudnia 2011, 19:24 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Jak juz jestesmy w temacie ile to masz mocy to napisz co zmieniłes w silniku


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 grudnia 2011, 21:04 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:53
Posty: 1904
Lokalizacja: Bydgoszcz / okolice
opis: Transporter 93 był
Multivan 95 był
Caravella 02 jest
model: T4
silnik: 2,4D był 2,5 jest

Podziękował: 58 razy
Pomógł: 83 razy
chemik211 napisał(a):
Jak juz jestesmy w temacie ile to masz mocy to napisz co zmieniłes w silniku


To nie jest ten temat.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 2 sierpnia 2012, 18:16 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Luzer. Zapodawaj ten filmik jak to jeździ bo spać po nocach nie mogę. <18>


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 lutego 2014, 23:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 19 maja 2012, 23:52
Posty: 1
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam kolego mam pytanie planuje właśnie zrobić takiego swapa jak ty z silnikiem i skrzynią 130 km na pompowtryskach moje pytanie brzmi jak rozwiązałeś sprawę półosiek jak miałbyś jakieś zdjęcia to był bym wdzięczny za pomoc.Pozdrawiam Bartek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 lutego 2016, 22:52 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Szkoda, że wszystkie fotki padły bo zainteresowała mnie ta 6 biegowa skrzynia z sharana ale pamiętam że straszna rzeźnia była z drążkiem zmiany biegów w kabinie.. Ma ktoś może zapisane zdjęcia na komputerze?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 kwietnia 2016, 09:45 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 27 kwietnia 2016, 15:12
Posty: 4
model: T4
silnik: AFN

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam, niestety fotki przerobki na 130PS sa juz niedostepne.
Ciekawi mnie fakt przerobienia silnika AWX/AVF ulozenia podluzego z Passata (B5 FL) do T4.
Czy ktos moze podzielic sie doswiadczeniem, czy blok od Passata nadaje sie do instalacji poprzecznej do T4, jakich przerobek wymaga bezwzglednie?
Z gory dzieki za sharowanie postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 kwietnia 2016, 14:39 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
A ja jestem ciekaw jak to by było z podstawieniem skrzyni szóstki z Sharana pod AFNa. Najgorsze jest te pochylenie silnika.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB