T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 12:55

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 lipca 2011, 00:52 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 15 listopada 2010, 01:07
Posty: 37
Lokalizacja: tarnów
model: 88KM, 99/00
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 0 razy
witam Was forumowicze :)
dziwna sprawa z moja teczka sie dzieje, samochodzik chodzi w porzadku ale, dawniej jak turbo sie załaczało na ok 2200 obrotow/min i bylo to znacznie czuc (tego kopa) tak od pewnego momentu zaniklo to wlasnie doładowanie, samochodzik przyspiesza ok ale nie wiem czy to cos zlego czy moze norma. na vagu bledów nie pokazuje
i jeszcze przy okazji, tez druga sprawa, strasznie mi kopci przy wyzszych obrotach, czasami zostaje za mna naprawde spora chmura, kolega doradzal ze to koncowki wtryskow trzeba zmienic, nie wiecie ile taka operacja kosztuje ??
pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 lipca 2011, 07:54 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
zanim zaczniesz cokolwiek wymieniac zrób porządne logi dynamiczne, bo jeśli turbina niedomaga to czarne kopcenie nie jest niczym dziwnym


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 lipca 2011, 15:35 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 22 listopada 2010, 14:52
Posty: 1429
Lokalizacja: obrzeża Kotliny Kłodzkiej
opis: " Sekcja Dolnośląsko-Opolska!"
model: transporter
silnik: 2,5tdi

Podziękował: 225 razy
Pomógł: 33 razy
W moim autku było podobnie(bez chmury czarnego dymu) i na razie nic nie jest zrobione z tym.Mechanik powiedział,że to przepływomierz,odłączył i pozwolił jechać,bo dopiero po niedzieli będę mogła mu autko postawić na warsztat. <44>
Daj znać kolego, co to było w Twoim przypadku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 lipca 2011, 07:59 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 15 listopada 2010, 01:07
Posty: 37
Lokalizacja: tarnów
model: 88KM, 99/00
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 0 razy
witam serdecznie
zrobilem logi dynamiczne , jednak robilem to 1 raz wiec nie wiem czy dobrze to wykonalem (kierowalem sie instrukcjami jakie znalazlem w sieci, rowniez na tym forum)
nie moglem wykonac logow bloku 000 gdyz wyskakiwal jakis komunikat
zalaczam linki i prosze o analize i opinie czy wogole to dobrze zrobilem . chcialem jeszcze zaznaczyc ze mam zaslepiony EGR

http://vaglog.rtnet.pl/croopp_52937.html
http://vaglog.rtnet.pl/croopp_52938.html
pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 lipca 2011, 18:02 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
Logi trochę krótkie wyszły, loguj max 2 grupy na raz.
Brakuje logów statycznych przynajmniej grupa 0 , 0 Basic Settings , 1 , 3 ,4 , 13 , (14 o ile czyta)
Na tych które zrobiłeś wszystko jest w miarę Ok (choć są trochę krótkie i nie widać kiedy turbina wyrównuje),
krop napisał(a):
nie moglem wykonac logow bloku 000 gdyz wyskakiwal jakis komunikat

Może Vag nie jest w pełnej wersji, albo próbowałeś robić Log w Basic Settings

Filtr paliwa dawno wymieniałeś :?: , może katalizator przytkany.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 lipca 2011, 20:13 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:51
Posty: 801
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 36 razy
Logi licho zrobione ale i tak widać że turbo słabo wstaje więc musisz się zainteresować katalizatorem najlepiej wywalić go lub wstawić nowy


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 lipca 2011, 20:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 15 listopada 2010, 01:07
Posty: 37
Lokalizacja: tarnów
model: 88KM, 99/00
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 0 razy
Na wstepie dziekuje za opinie :)
Jesli chodzi o filtr paliwa byl wymieniany, hmm, moze z miesiąc temu także świeżutki.
postaram sie zrobic logi jeszcze raz :( moze bedzie wiecej cos wiadomo,
a katalizatorem sie zainteresuje :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 77 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB