T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 11:02

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 11 lipca 2011, 22:35 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
Siemacie bracia, cóż potrzebuję porady i pomocy ,

1- 3 cylindry mają rysy bo się przygrzały z braku płynu i gotowania motoru
2- czy radzicie robić szlif
3- czy szukać drugiego silnika

Teraz przyczyna , cieknąca pompa wody SKF która ma 10000 km i pół roku nowa z rozrządem była wymieniana - odradzam skfa jest na nią dużo reklamacji,

co robić bo nie ma siły <zły>

Może ma ktoś na zbyciu igłę AXG lub AHY słupek ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 11 lipca 2011, 23:45 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 27 sierpnia 2010, 20:36
Posty: 243
Lokalizacja: Twardogóra Dolnośląskie
model: t5 Multivan
silnik: 2.5 174

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 4 razy
mam taki slupek i odam go za 400zl jak chcesz to jakieś foty jutro zrobie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 lipca 2011, 22:13 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 19:07
Posty: 245

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 3 razy
ja też proponowałbym wymienić słupek ,znaczy ja po prostu bym tak zrobił ,wiem że zaraz ktoś napisze "nie wiadomo jaki kupisz" ale ja i tak bym wolał wymienić. A co z kontrolką płynu chłodniczego?pikała?
a druga sprawa to nie zostawiałeś śladu po każdym postoju?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 lipca 2011, 22:33 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
Jak kontrolka zapikała to już było po zawodach a przy 200 :-( to był moment jak się zagotował


ale dziwne że temperatura nie skoczyła na zegarze :-(


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 lipca 2011, 23:51 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 19:07
Posty: 245

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 3 razy
Ano widzisz. Przy 200 to się patrzy na inne wskaźniki a nie od temp <01>
z tym wskaźnikiem temperatury to właśnie jakaś lipa jest ,bo wskazówka pokazuje środek a płyn nie ma nawet 80"c ,a Ja jak miałem walnięty czujnik to vag pokazywał 100'C a wskazówka nawet nie drgneła


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 lipca 2011, 05:18 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
No właśnie , nówkę trza zapodać i może się zmieni .

Widzę że za dużo się nie dowiedziałem więc zamykamy temat .

kupuję drugi


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB