T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 10:51

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 sierpnia 2011, 22:20 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 23 października 2010, 21:40
Posty: 94
model: carawelle syncro
silnik: 2.5TDI AXL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Kenobi napisał(a):
napiszę tak, myślałem że EGR to już dawno zaślepiłeś - naprawdę nie jest to nic strasznego,
jeśli nie chcesz zaślepiac to chociaż na próbę zdejmij z niego wężyk podciśnienia ten co dochodzi to tej jakby gruszki - gruby, tylko pamiętaj o tym aby po zdjęciu zaślepic ten wężyk co by podciśnienie nie uciekało - w ten sposób wyeliminujesz nieprawidłowe sterowanie EGR

druga sprawa jeśli przy EGR masz takie cięgno do którego dochodzi cienki wężyk to jest to klapa dogaszacza ( nie wiem czy w silniku AXL to występuje u mnie w ACV jest ) służy ona do odcinania dopływu powietrza do silnika w momencie jego wyłączania, idzie tam podciśnienie gdy wyłączasz stacyjkę i zamyka dopływ powietrza aby silnik miękko gasł nie tylko poprzez odcięcie paliwa, u mnie to ten element w czerwonym kółku:

Obrazek

jeśli go masz to także zdejmij z niego wężyk podciśnienia i zaślep - w ten sposób wyeliminujesz złe sterowanie klapą dogaszacza która może dławic dopływ powietrza i spadek mocy

na prawdę, proszę zacznij od tych dwóch najprostszych operacji, bo obydwie usterki są bardzo ciężko diagnozowalne VAG-iem



Witam,mam wszystko tak jak mówisz,jutro to zrobie,czy wystarczy że w ten węzyk wcisnę jakąś większą śrubkę? Czy trzeba jakoś inaczej to zrobić?,mam pytanie ,czy zgaszę silnik jak zaślepię ten wężyk od wygaszacza?
A jak się okaże że to właśnie egr przycznia się do tej zlej pracy,to co będę musiał zrobić,wymienić? Ten jest w miarę dobry trochę żuca olejem z pod tej membrany,ale tragedii nie ma,przetrę ścierką ,co 1000km. i jest ok,mam też stary egr na części,zostawiłem bo to różnie.

Wojna


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 sierpnia 2011, 22:45 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
wojnadk napisał(a):
czy wystarczy że w ten węzyk wcisnę jakąś większą śrubkę?

tak
wojnadk napisał(a):
czy zgaszę silnik jak zaślepię ten wężyk od wygaszacza?

tak, ja jak kupiłem swój to ten wężyk miałem urwany i silnik gasł bez problemu
wojnadk napisał(a):
A jak się okaże że to właśnie egr przycznia się do tej zlej pracy

zdejmij i zaślep wężyk od sterowania EGR - ( nie ten od dogaszacza ) ten drugi grubszy, jak się poprawi to będziemy myślec, a jak nie to będziemy walczyc dalej, wszystko po kolei, nie ma co kilku spraw robic na raz


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB