T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest poniedziałek, 29 kwietnia 2024, 01:39

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 22 kwietnia 2011, 14:08 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 22 kwietnia 2011, 13:55
Posty: 2
model: MulitVan
silnik: 2.4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich.Mam problem z odpaleniem t4 2.4D (multivan) na ciepłym silniku,nie chce zaskoczyć gdy trochę ostygnie pali bez problemu.Czy może ktoś wie jaka jest przyczyna?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 22 kwietnia 2011, 15:12 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
posiadasz immobilajzer ??


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 22 kwietnia 2011, 15:29 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Wygląda na to, że pompa wtryskowa wydaje ostanie tchnienie.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 22 kwietnia 2011, 17:12 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 22 kwietnia 2011, 13:55
Posty: 2
model: MulitVan
silnik: 2.4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Tak mam imobilaizer

Witam ponownie,pisałem o problemie odpalania na ciepłym silniku.Teraz zauważyłem że przestał palić nawet zimny.wystarczy że na zewnątrz temperatura jest wyższa niż 10stopni i jest problem,a w zimie jest OK. zna ktoś przyczynę takich dziwnych objawów???????


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 22 kwietnia 2011, 20:09 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): niedziela, 6 czerwca 2010, 22:39
Posty: 636
model: T4
silnik: najlepszejszy
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 10 razy
Prawdopodobnie Ślimak Ci odpowiedział, oczywiście mam nadzieję, że to nie będzie pompa.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 lutego 2012, 15:58 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): niedziela, 6 czerwca 2010, 22:39
Posty: 636
model: T4
silnik: najlepszejszy
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 10 razy
Nie będę zakładał nowego tematu tylko tu się podłącze. VW T4 2,4 D w sobotę nie chciał kręcić, więc spróbowałem na kable ale nagle przestał wogóle się odzywać; dokładnie po przekręceniu kluczyka wskaźnik paliwa idzie do góry, świece grzeją i jak już chcę zakręcić to cisza. Dziś włożyłem naładowany aku i taka sama historia. Czyżby wysiadł automat na rozruszniku czy co może być przyczyną. Jest jakiś bezpiecznik odpowiedzialny za rozruch?


Ostatnio edytowano poniedziałek, 6 lutego 2012, 20:15 przez peter, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 lutego 2012, 17:24 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Bezpiecznika tam niet. Zobacz czy nie zsunął się przewód z konektora na bendixe i sprawdź kostkę stacyjki.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 lutego 2012, 19:34 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 16 grudnia 2011, 19:56
Posty: 72
Lokalizacja: Tczew
model: T4
silnik: ABL

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 2 razy
slimak napisał(a):
Bezpiecznika tam niet. Zobacz czy nie zsunął się przewód z konektora na bendixe i sprawdź kostkę stacyjki.


Zobacz czy nie zsunął się cienki przewód z konektora na elektromagnesie rozrusznika , i czy dochodzi po przekręceniu stacyjki + na ten własnie cienki kabelek.

Jeśli kabelek siedzi i + dochodzi to padł rozrusznik , jeśli + nie ma to padła kostka stacyjki.

P.S. Bendix to zębatka która zazębią się z wieńcem na kole zamachowym.


_________________
T4 1,9 TD ABL autolaweta

Multivan 2,4 D AAB

i inne


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 lutego 2012, 20:12 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): niedziela, 6 czerwca 2010, 22:39
Posty: 636
model: T4
silnik: najlepszejszy
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 10 razy
jeśli piszecie o tym kablu, który wychodzi na taką wsuwkę to siedzi na miejscu. Czyli musiałbym jakąś "probówką" sprawdzić czy na ten kabelek przychodzi prąd po przekręceniu stacyjki, ok sprawdzę to jutro bo już dziś nie mam ochoty marznąć. Dzięki za podpowiedz!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 lutego 2012, 21:04 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 16 grudnia 2011, 19:56
Posty: 72
Lokalizacja: Tczew
model: T4
silnik: ABL

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 2 razy
Tak właśnie musisz zrobić .

Jeśli nie będziesz miał kogoś do pomocy , można też wziąć kabelek około 1m zamocować do aku do klemy + i dotknąć drugim końcem do wsuwki na elektromagnesie. Jeśli rozrusznik zacznie kręcić znaczy jest sprawny i do wymiany masz kostkę jeśli nie zadziała wyciągasz rozrusznik do naprawy .


_________________
T4 1,9 TD ABL autolaweta

Multivan 2,4 D AAB

i inne


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 lutego 2012, 21:15 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): niedziela, 6 czerwca 2010, 22:39
Posty: 636
model: T4
silnik: najlepszejszy
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 10 razy
Kabelek może być cieńki? I czy ma być kluczyk przekręcony, sorrki za pytania ale jestem laikiem co do elektrycznych rzeczy i wolę się dwa razy zapytać aby czegoś nie s... psuć <śmiech>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 lutego 2012, 21:34 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 16 grudnia 2011, 19:56
Posty: 72
Lokalizacja: Tczew
model: T4
silnik: ABL

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 2 razy
Kabelek średniej grubości taki powiedzmy jak od wzmacniacza do tuby , lub minimalnie coś takiego jak do lamp przednich (reflektora) . Po podaniu plusa z akumulatora na ten konektor jeśli rozrusznik będzie sprawny , silnik zacznie normalnie kręcić i jeśli będzie włączony zapłon to go uruchomisz. Jeśli nie zacznie kręcić znaczy że rozrusznik padnięty .


_________________
T4 1,9 TD ABL autolaweta

Multivan 2,4 D AAB

i inne



Za ten wpis autor maciejxtrem podziękował: peter (poniedziałek, 6 lutego 2012, 21:41)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 lutego 2012, 21:52 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 7 czerwca 2010, 09:09
Posty: 27
model: T4 Multivan
silnik: 2.4d AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Tylko pamiętaj jak bedziesz tym kabelkiem dotykał do konektora samochód ma być na luzie bo inaczej zostaniesz przejechany :(
pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 lutego 2012, 22:05 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): niedziela, 6 czerwca 2010, 22:39
Posty: 636
model: T4
silnik: najlepszejszy
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 10 razy
tego nie musiałeś pisać aż taką blondyną nie jestem :lol:


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 lutego 2012, 22:20 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 7 czerwca 2010, 09:09
Posty: 27
model: T4 Multivan
silnik: 2.4d AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Ja też nie jestem blondynką ale ostatnio cos pod domem kombinowałem i przez okno zapaliłem silnik a że był na jedynce to zanim wyłączyłem to sie pocałowałem ze skodą sąsiada ale wielkich szkód nie było wiec jeszcze żyje :)
pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 lutego 2012, 22:24 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): niedziela, 6 czerwca 2010, 22:39
Posty: 636
model: T4
silnik: najlepszejszy
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 10 razy
Pozdrowionka, jutro rano będę walczył z autkiem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 lutego 2012, 15:20 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): niedziela, 6 czerwca 2010, 22:39
Posty: 636
model: T4
silnik: najlepszejszy
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 10 razy
rozrusznik wyciągniety bo nie chciał zagadać, teraz do fachury muszę jechać i będę wiedział co go bolało.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 lutego 2012, 18:21 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 16 grudnia 2011, 19:56
Posty: 72
Lokalizacja: Tczew
model: T4
silnik: ABL

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 2 razy
Żeby cie na koszt naprawy nie naciągnęli zobacz ile kosztują "nowe" :

http://allegro.pl/nowy-rozrusznik-vw-t4 ... 53247.html

http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... nge_view=1


_________________
T4 1,9 TD ABL autolaweta

Multivan 2,4 D AAB

i inne


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 lutego 2012, 23:26 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 22 lutego 2011, 16:51
Posty: 414
Lokalizacja: Przysowy
opis: Posiadacz Zielonej t4 :D
model: t4 Mix
silnik: 1.9TD ABL< 1Z

Podziękował: 68 razy
Pomógł: 29 razy
Dokładnie identyczną sytuację miałem 3tyg temu. Po rozebraniu rozrusznika okazało się że cały szczotko-trzymacz do du...
Koszt nowego 40-50zł. Rozrusznik przeczyściłem nasmarowałem olejem przekładniowym wymieszanym z wazeliną i do dziś kręci jak mały wariat <38>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 8 lutego 2012, 00:49 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): niedziela, 6 czerwca 2010, 22:39
Posty: 636
model: T4
silnik: najlepszejszy
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 10 razy
Kolego Ryś, właśnie po rozebraniu rozrusznika okazało się to samo co u Ciebie, cały szczotkotrzymacz w rozsypce, już kupiłem nowy z Bendiksa ze szczotkami z boscha, koszt to 65 zł i też przeczyszczony i nasmarowany poskręcany rozrusznik czeka aż go jutro zamontuje, dobrze, że mrozy trochę odeszły bo jest teraz tylko -9 stopni, tak czy inaczej to mnie trochę grzebania się na mrozie czeka.



Za ten wpis autor peter podziękował: Ryś (środa, 8 lutego 2012, 23:20)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 66 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB