T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest wtorek, 19 marca 2024, 13:36

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 15 stycznia 2023, 21:21 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 31 grudnia 2022, 13:58
Posty: 5
model: Multivan
silnik: 2.5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam serdecznie,

Na wstępie chciałbym się przywitać i przedstawić, jest to mój pierwszy post na forum, od niedawna stałem się użytkownikiem multivanika, i chce go zrobić na tipi tipi topi by służył na co dzień i na dalsze wycieczki ale do rzeczy.

Mój problem polega na wrażeniu że brak w dragonie mocy- syndrom żony że stażem- nie ciągnie.

Multivan 1998 2.5 acv

Auto ma nowy rozrząd, filtry olej itp itd, artysta który to robił nie ustawił na wagu i parametry się nie zgadzały- kolejny mechanik to zrobił i auto pracuje ciszej i żwawej ale ciągle mi się wydaję że to jeszcze nie ten power, dodając gazu auto jednostajnie przyspiesza dobrze bez uderzenia mocy po 1900 obrotów, silnik pracuję równo i cicho, nie kopci.
Przepływomierz sprawdzony- wyczyszczony, ic tak samo, rurki sprawdzone. Kupiłem interface, zainstalowałem vag błąd czujnika temperatury płynu chłodzącego l- już zamówiony i wymienię jak przyjdzie ( chodź wątpię żeby to był powód)

Możecie coś poradzić?

Jeśli ktoś byłby łaskaw podać wszystkie parametry i wartości jakie powinny być poprawne na vagu i co i jak dokładnie sprawdzać- przeszukałem forum ale konkretnych wartości wtrysków itp itd nie znalazłem. Możliwe że przeoczyłem ale tych tematów jest tyle że nie idzie się połapać co i jak konkretnie powinno być.

Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 stycznia 2023, 20:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 301 razy
Pomógł: 744 razy
Cześć Palito.
Najlepiej chyba będzie jak zrobisz logi dynamiczne i poddasz je pod analizę.
Nie wiem na jakiej podstawie twierdzisz, że brakuje mocy?
Czy masz na przykład porównanie z jakimś innym, podobnym egzemplarzem?

Może nasza dobra duszyczka z Warszawy przeanalizuje twoje logi, tyle tylko, że teraz nie wiem gdzie można je wrzucić, bo vaglogi nie działają.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 stycznia 2023, 15:51 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 31 grudnia 2022, 13:58
Posty: 5
model: Multivan
silnik: 2.5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Hej Rafflex,

Dzięki za odpowiedź, nie mam porównania niestety ale silnik acv czyli 102 konie a przy 3000 tyś obrotów jadę niewiele ponad 100 km/h, typ chyba coś nie trybi ;(


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 stycznia 2023, 05:38 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 301 razy
Pomógł: 744 razy
No dobrze, a jaką masz w takim razie skrzynię biegów? Jaki kod?


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 stycznia 2023, 11:07 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 5 kwietnia 2015, 14:37
Posty: 983
Lokalizacja: kraków wieliczka
model: T4 transporter
silnik: 2,5 TDI AJT

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 52 razy
A ty masz na pewno acv ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 18 stycznia 2023, 18:13 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7424
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 800 razy
Palito napisał(a):
Hej Rafflex,
silnik acv czyli 102 konie a przy 3000 tyś obrotów jadę niewiele ponad 100 km/h

Przy oryginalnej skrzyni montowanej do ACV w obudowie O2G na 5 begu przy 3000obr prędkość to 130km/h. Szybka weryfikacja - wsteczny wrzucasz wajchą do tyłu naprzeciwko piątki czy do przodu obok jedynki ? Prędkość sprawdzałeś tylko na zegarach czy potwierdzałeś z GPSem ?


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 19 stycznia 2023, 14:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 31 grudnia 2022, 13:58
Posty: 5
model: Multivan
silnik: 2.5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Hej Kenobi,

Wsteczny wrzucam w dół i do tyłu


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 19 stycznia 2023, 18:29 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7424
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 800 razy
To prędkości które opisujesz to tylko w Syncro.
Do logów to jedyne co znalazłem na obecną chwilę to:
https://log.tunezilla.com/


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 20 stycznia 2023, 23:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 31 grudnia 2022, 13:58
Posty: 5
model: Multivan
silnik: 2.5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dziś jadąc z podłączonym komputerem doznałem szoku, według kompa wszystko ok, możliwe że obrotomierz mnie robi w ciula??
Na kompie obroty silnika 3000 prędkość 126-127 kmh
A obrotomierz pokazuję 4500 tyś obrotów
Zgłupiałem kompletnie.
Cały czas się sugerowałem obrotami i myślałem że coś jest nie tak, czy może być coś nie halo z obrotomierzem?
Błędów okrągłe zero


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 stycznia 2023, 20:46 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 5 kwietnia 2015, 14:37
Posty: 983
Lokalizacja: kraków wieliczka
model: T4 transporter
silnik: 2,5 TDI AJT

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 52 razy
Sprawdz czy masz dobrze ustawiony. Wejdz w ustawienia licznika


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 22 stycznia 2023, 00:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12277
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 325 razy
Pomógł: 1035 razy
Jaki masz numer licznika na vcdsie podany?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 lutego 2023, 16:58 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2022, 15:43
Posty: 27
model: Caravelle
silnik: 19843 cm3

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Może problem leży gdzieś w zaworze ?Skoro uważasz, ze nie ciągnie tak jak powinien ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB