T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 19 kwietnia 2024, 21:44

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 października 2022, 17:50 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 23 października 2022, 18:52
Posty: 6
model: t4
silnik: acv

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Cześć
Taki dziwny objaw

Silnik nie pracował jakby na wszystkie cylindry,,,,wskazanie kompa dwa wtryski maja stały max wskazanie podawania paliwa ....jakby stały....zregenerowałem wtryski

Założyłem je i nadal dziwnie nierówno pracował,,,,wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia wyczysciłem egr i kolektor dolotowy, wymieniłem filtr paliwa i olej w silniku....nadal nierówno pracuje i kopci na niskich obraotach po zapalenie dziwnie klepie i kopci....jak obroty wejdą powyżej 2500 obr to jakby nie widać problemu w pracy silnika i nie kopci i jakby pracował na wszystkie gary i fajnie jedzie ale ruszanie po odpaleniu i wogóle ruszanie z wolnych obrotów dziwnie się zachowuje ten siklnik twardo jakby po grudzie

ma ktoś szkaną kulę?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 października 2022, 20:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2376
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 209 razy
Sprawdzałeś kąt wtrysku?


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 października 2022, 21:03 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 23 października 2022, 18:52
Posty: 6
model: t4
silnik: acv

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
jutro jade sprawdzić ten kąt wtrysku


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 listopada 2022, 20:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 23 października 2022, 18:52
Posty: 6
model: t4
silnik: acv

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Auto miało zbyt późny kąt wtrysku.....był poza skalą

I ustawiłem ze było ok....ale gwint rolki napinacza nie wytrzymał i wyszła śruba z rolką przy dosyć delikatnym dokręcaniu....więc jedno do przodu ale też do tyłu .....lubie te ałto


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB