T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest wtorek, 19 marca 2024, 05:13

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 10 kwietnia 2022, 21:17 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 31 sierpnia 2010, 16:34
Posty: 34
model: T-4 LONG
silnik: 2.4 AAB

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam mam problem z falującym kątem wtrysku w T4 2.5 102KM ACV 01r.

Mianowicie po wymianie rozrządu zaczął skakać kąt wtrysku oczywiście zostały też wymienione rolki i pasek pompy wtryskowej, pompa została ustawiona na 51 jednostek.
Odpala ok, na ciepłym jak i zimnym, chociaż wcześniej na zimnym odpalał; i niemal od razu pracował równo, teraz jakby chwilę był opóźniony i się zakołysze; zauważyłem że dość mocno wychyla się wskaźnik napinacza pompy wtryskowej jak i sama rolka dość mocno podskakuje.
I jak rozpoczyna się jazdę to słychać takie terkotanie jak zaczyna wchodzić na obroty a to jest spowodowane tym skaczącym kątem wtrysku który oscyluje od ~30-80 jednostek.
Dorzucam logi które wykonałem. Bo zastanawiam się czy takie objawy może dawać rolka napinacza pompy wtryskowej ?

Saturday,09,April,2022,13:26:34
074 906 018 H,, 2.5l R5 EDC 0000SG 3318,

,Group A:,'000,,,,,,,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,TIME,,,,,,,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP,,,,,,,,,,,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.32,038,059,000,023,097,197,076,120,126,014,,,,,,,,,,
,0.67,038,068,000,024,097,197,076,121,126,014,,,,,,,,,,
,1.02,038,063,000,023,097,197,076,120,126,014,,,,,,,,,,
,1.38,038,056,000,024,097,197,076,120,126,014,,,,,,,,,,
,1.71,038,052,000,024,097,197,076,120,126,013,,,,,,,,,,
,2.06,038,058,000,024,097,197,076,120,126,013,,,,,,,,,,
,2.40,038,072,000,024,097,197,076,120,126,014,,,,,,,,,,
,2.75,038,065,000,023,097,197,076,120,126,014,,,,,,,,,,
,3.11,038,071,000,024,097,198,076,120,126,014,,,,,,,,,,
,3.44,038,055,000,024,097,198,076,120,126,014,,,,,,,,,,
,3.79,038,058,000,024,097,197,076,120,126,014,,,,,,,,,,
,4.13,038,069,000,024,097,197,076,120,126,013,,,,,,,,,,
,4.48,038,068,000,024,097,197,076,120,126,014,,,,,,,,,,
,4.84,038,066,000,023,097,197,076,120,126,013,,,,,,,,,,
,5.19,038,051,000,024,097,197,076,120,126,013,,,,,,,,,,
,5.54,044,049,018,039,097,197,076,120,126,015,,,,,,,,,,
,5.88,049,040,017,021,097,197,076,120,126,018,,,,,,,,,,
,6.23,050,041,017,021,098,197,076,120,126,012,,,,,,,,,,
,6.58,050,052,018,021,098,197,076,120,126,011,,,,,,,,,,
,6.94,050,043,018,021,097,197,076,120,126,011,,,,,,,,,,
,7.29,050,054,018,021,097,197,076,120,126,011,,,,,,,,,,
,7.62,050,045,018,021,097,197,076,120,126,010,,,,,,,,,,
,7.98,051,050,020,023,097,198,076,120,126,011,,,,,,,,,,
,8.33,053,039,020,021,096,197,076,120,126,011,,,,,,,,,,
,8.68,052,038,019,020,096,197,076,120,126,011,,,,,,,,,,
,9.03,052,039,032,032,097,197,076,120,126,010,,,,,,,,,,
,9.37,063,042,035,029,097,197,076,120,126,012,,,,,,,,,,
,9.72,070,058,035,023,096,197,076,120,126,014,,,,,,,,,,
,10.08,072,051,034,021,097,197,076,120,126,015,,,,,,,,,,

Friday,01,April,2022,13:47:06
074 906 018 H,, 2.5l R5 EDC 0000SG 3318,

,Group A:,'004,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,RPM, ,Ign. Timing,Duty Cycle,,,,,,,,,,
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min,, °BTDC, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,775, Late,2.9,88.5,,,,,,,,,,
,0.38,775, Late,2.9,89.3,,,,,,,,,,
,0.78,775, Late,4.8,91.2,,,,,,,,,,
,1.17,775, Late,2.4,92.0,,,,,,,,,,
,1.57,775, Early,2.2,91.6,,,,,,,,,,
,1.97,775, Early,7.5,84.9,,,,,,,,,,
,2.35,775, Early,5.9,67.7,,,,,,,,,,
,2.75,775, Early,7.7,83.7,,,,,,,,,,
,3.16,775, Early,8.1,76.9,,,,,,,,,,
,3.54,775, Early,7.9,82.5,,,,,,,,,,
,3.94,775, Early,9.5,74.9,,,,,,,,,,
,4.34,775, Early,9.0,84.5,,,,,,,,,,
,4.73,775, Early,9.0,76.1,,,,,,,,,,
,5.13,775, Early,8.1,96.4,,,,,,,,,,
,5.53,775, Early,9.5,93.2,,,,,,,,,,
,5.91,775, Early,8.1,84.1,,,,,,,,,,
,6.31,775, Early,8.8,96.4,,,,,,,,,,
,6.71,775, Early,6.6,95.6,,,,,,,,,,
,7.11,775, Early,6.4,74.5,,,,,,,,,,
,7.51,775, Early,7.7,85.3,,,,,,,,,,
,7.91,775, Early,6.6,91.6,,,,,,,,,,
,8.32,775, Early,5.7,79.3,,,,,,,,,,
,8.70,775, Early,7.9,81.7,,,,,,,,,,
,9.10,775, Early,7.0,79.7,,,,,,,,,,
,9.50,775, Early,8.1,81.3,,,,,,,,,,
,9.89,775, Early,8.6,81.7,,,,,,,,,,
,10.29,775, Early,8.4,81.3,,,,,,,,,,
,10.69,775, Early,8.1,83.3,,,,,,,,,,
,11.07,775, Early,9.0,96.4,,,,,,,,,,
,11.47,775, Early,7.7,85.3,,,,,,,,,,
,11.87,775, Late,8.1,81.3,,,,,,,,,,
,12.26,775, Late,2.0,88.1,,,,,,,,,,
,12.66,775, Late,2.4,89.3,,,,,,,,,,
,13.06,775, Late,2.6,78.5,,,,,,,,,,
,13.44,775, Late,3.1,76.5,,,,,,,,,,
,13.84,775, Late,3.1,74.5,,,,,,,,,,
,14.24,775, Late,5.3,72.1,,,,,,,,,,
,14.63,775, Late,4.4,66.1,,,,,,,,,,
,15.03,775, Late,5.9,63.8,,,,,,,,,,
,15.43,775, Late,4.6,76.5,,,,,,,,,,
,15.82,775, Late,5.5,69.3,,,,,,,,,,
,16.22,775, Late,4.4,78.1,,,,,,,,,,
,16.62,775, Late,4.6,89.3,,,,,,,,,,
,17.00,775, Late,2.6,91.2,,,,,,,,,,
,31.41,775, Early,6.2,82.1,,,,,,,,,,
,31.81,775, Early,6.8,91.6,,,,,,,,,,
,32.21,775, Late,6.2,96.4,,,,,,,,,,
,32.61,775, Late,2.4,71.7,,,,,,,,,,
,33.01,775, Late,4.6,74.9,,,,,,,,,,
,33.40,775, Late,4.2,72.5,,,,,,,,,,
Saturday,09,April,2022,13:28:32
074 906 018 H,, 2.5l R5 EDC 0000SG 3318,

,Group A:,'004,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,RPM, ,Ign. Timing,Duty Cycle,,,,,,,,,,
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min,, °BTDC, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.35,775, Early,7.0,89.3,,,,,,,,,,
,0.75,775, Early,6.4,83.3,,,,,,,,,,
,1.15,775, Early,7.3,87.3,,,,,,,,,,
,1.54,775, Early,6.8,64.1,,,,,,,,,,
,1.94,775, Early,6.8,82.1,,,,,,,,,,
,2.34,775, Early,8.6,79.3,,,,,,,,,,
,2.72,775, Early,7.9,78.5,,,,,,,,,,
,3.12,775, Early,9.7,67.7,,,,,,,,,,
,3.52,775, Early,9.7,68.5,,,,,,,,,,
,3.91,775, Early,7.9,80.1,,,,,,,,,,
,4.31,775, Early,8.6,79.3,,,,,,,,,,
,4.71,775, Early,9.2,96.4,,,,,,,,,,
,5.09,775, Early,8.1,80.9,,,,,,,,,,
,5.49,775, Early,8.1,84.5,,,,,,,,,,
,5.89,775, Early,6.4,96.4,,,,,,,,,,
,6.28,775, Early,6.2,96.4,,,,,,,,,,
,6.68,775, Early,8.4,80.1,,,,,,,,,,
,7.08,775, Early,7.0,86.5,,,,,,,,,,
,7.46,775, Early,5.9,63.4,,,,,,,,,,
,7.86,775, Early,7.5,79.3,,,,,,,,,,
,8.27,775, Early,7.9,70.1,,,,,,,,,,
,8.65,775, Early,8.8,78.9,,,,,,,,,,
,9.05,775, Early,9.2,79.7,,,,,,,,,,
,9.45,775, Early,9.7,85.7,,,,,,,,,,
,9.84,775, Early,8.4,96.4,,,,,,,,,,
,10.24,775, Late,8.6,96.4,,,,,,,,,,
,10.64,775, Late,1.8,92.0,,,,,,,,,,
,11.02,775, Late,3.1,82.5,,,,,,,,,,
,11.42,775, Late,2.9,87.7,,,,,,,,,,
,11.82,775, Late,2.6,78.5,,,,,,,,,,
,12.21,775, Late,4.8,72.5,,,,,,,,,,
,12.61,775, Late,3.5,81.7,,,,,,,,,,
,13.01,775, Late,3.5,56.6,,,,,,,,,,
,13.39,775, Late,4.6,74.9,,,,,,,,,,
,13.79,775, Late,4.4,76.5,,,,,,,,,,
,14.19,898, Late,3.5,71.7,,,,,,,,,,
,14.58,1020, Late,4.0,81.7,,,,,,,,,,
,14.98,1224, Late,3.3,84.9,,,,,,,,,,


Saturday,09,April,2022,13:33:53
074 906 018 H,, 2.5l R5 EDC 0000SG 3318,

,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,RPM, ,Absolute Pres.,Duty Cycle,,,,,,,,,,
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min,, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,0.40,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,0.78,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,1.19,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,1.59,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,1.97,775, ON,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,2.37,775, ON,969.0,0.0,,,,,,,,,,
,2.77,775, ON,969.0,0.0,,,,,,,,,,
,3.16,775, ON,979.2,0.0,,,,,,,,,,
,3.56,775, ON,979.2,0.0,,,,,,,,,,
,3.96,775, ON,989.4,0.0,,,,,,,,,,
,4.34,775, ON,989.4,0.0,,,,,,,,,,
,4.74,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,5.14,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,5.53,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,5.93,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,6.33,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,6.71,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,7.12,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,7.51,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,7.90,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,8.30,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,8.70,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,9.08,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,9.49,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,9.89,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,10.27,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,10.67,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,11.07,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,11.46,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,11.86,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,12.26,775, OFF,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,12.64,775, OFF,989.4,99.6,,,,,,,,,,
,13.04,775, OFF,979.2,99.6,,,,,,,,,,
,13.44,775, OFF,979.2,99.6,,,,,,,,,,
,13.83,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,14.23,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,14.63,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,15.01,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,15.41,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,15.81,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,16.20,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,16.60,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,17.00,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,17.39,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,17.79,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,18.19,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,18.57,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,18.97,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,19.37,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,19.76,775, OFF,958.8,99.6,,,,,,,,,,
,20.16,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,20.56,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,20.96,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,21.34,775, OFF,958.8,99.6,,,,,,,,,,
,21.74,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,22.14,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,22.55,775, ON,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,22.95,775, ON,969.0,0.0,,,,,,,,,,
,23.35,775, ON,969.0,0.0,,,,,,,,,,
,23.75,775, ON,979.2,0.0,,,,,,,,,,
,24.15,775, ON,979.2,0.0,,,,,,,,,,
,24.55,775, ON,989.4,0.0,,,,,,,,,,
,24.93,775, ON,989.4,0.0,,,,,,,,,,
,25.33,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,25.73,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,26.12,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,26.52,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,26.92,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,27.30,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,27.70,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,28.11,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,28.49,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,28.89,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,29.29,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,29.68,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,30.08,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,30.48,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,30.86,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,31.26,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,31.66,775, ON,1009.8,0.0,,,,,,,,,,
,32.05,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,32.45,775, ON,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,32.85,775, OFF,999.6,0.0,,,,,,,,,,
,33.23,775, OFF,999.6,99.6,,,,,,,,,,
,33.63,775, OFF,979.2,99.6,,,,,,,,,,
,34.03,775, OFF,979.2,99.6,,,,,,,,,,
,34.42,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,34.82,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,35.22,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,
,35.60,775, OFF,969.0,99.6,,,,,,,,,,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 10 kwietnia 2022, 22:05 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
chudy005 napisał(a):
jak i sama rolka dość mocno podskakuje.


To na pewno normalne nie jest. Pewnie zerwał się gwint, albo sama rolka jakaś wadliwa.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 kwietnia 2022, 19:46 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7424
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 800 razy
Wadliwa rolka albo napięta w odwrotnym kierunku. Spotkałem się z tym już parokrotnie, włącznie z tym, że sam miałem okazję kupić i zamontować u siebie fabrycznie nową rolkę z taka wadą. Wskaźnik skakał tak, że obijał się o ogranicznik co skutkowało strasznym terkotaniem.
Logi wrzucamy w postaci linków do tej strony która je zamienia na czytelny zapis.
http://vaglogi.pl/


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2022, 19:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 31 sierpnia 2010, 16:34
Posty: 34
model: T-4 LONG
silnik: 2.4 AAB

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Wrzucam linki do logów. W razie potrzeby mogę inne przeprowadzić.

https://log.tunezilla.com/s/fQGigK8U

https://log.tunezilla.com/s/fIU94gxh

https://log.tunezilla.com/s/bTw5pZhv

https://log.tunezilla.com/s/rm2UqZVI


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 kwietnia 2022, 19:44 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7424
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 800 razy
Tu logów nie trzeba, zacznij od demontażu i sprawdzenia rolki o której piszesz.
Jesli logi to grupa 004 ale w MS, a nie BS, tak samo grupa 001. W ogóle logi najpierw MS, a w BS to dopiero po analizie tych z MS
Do tego jak robisz logi statyczne to nie gazuj.
Żeby było śmieszniej to według tego co wrzuciłeś masz ECU silnika nie od ACV o nr odpowiednim dla twojego rocznika:
074 906 018 AL tylko z LTeka 109km ANJ bo to tam są ECU o nr 074 906 018 H.
Ciekawe czy soft zmieniony czy na pałę wstawiony z softem nie pasującym doi twojego silnika - może tu tkwi problem.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 29 kwietnia 2022, 15:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 31 sierpnia 2010, 16:34
Posty: 34
model: T-4 LONG
silnik: 2.4 AAB

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Z ECU jest wszystko w porządku.
Rolka napinająca została 2 razy od nowa ustawiona i pasek naciągnięty, ale dalej podskakiwała. Przy 3 próbie została zamontowana stara rolka ale objaw podobny, ale zaczęła mieścić się w tolerancji.
Znajomy powiedział że praca rolki jest w normie i nie ma to wpływu na kąt na pompie, gorzej by było gdyby na dole coś się działo wtedy mogłoby się to tak objawiać.
I dalej jest że kąt pracuje w dość dużym zakresie i przekłada to się na jazdę szczególnie na jedynce to czuć podczas przyśpieszania terkota; Zrobiłem output test i przestawiacz kąta wtrysku pracuje dobrze bo słychać jego prawidłową pracę.
Już zastanawiam się czy rozrząd jest prawidłowo napięty.
Bo został tylko zmieniony rozrząd i pojawił skaczący kąt wtrysku przekładający się na pracę jednostki.

Jakieś pomysły, sugestie ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 grudnia 2022, 22:17 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2022, 11:14
Posty: 5
model: T4 Caravelle
silnik: 2,65TDI ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
trochę po czasie ale prawdopodobnie masz wyrobiony wał w miejscu kółka rozrządu - przerabiałem to, jest to bardzo częsty objaw przy nieprawidłowym montażu koła pasowego, koło pasowe rozrządu musiało pracować w jakimś stopniu na czopie wału.
Miałem już przypadek, że ktoś w ogóle po robieniu rozrządu nie przykręcił tych 4 śrub od koła rozrządu za kołem pasowym i klin praktycznie się ściął i jednocześnie wyrobił łoże wału przez co kółko rozrządu już nie było w osi przez co było skakanie napinacza i kąty wtrysku szalały.

Także wpierw do weryfikacji czy nie jest wyrobione kółko i wał.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 24 grudnia 2022, 00:32 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2016, 02:05
Posty: 293
Lokalizacja: Sztum, Pomorskie
model: T4 long holenderka
silnik: AFN

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 18 razy
Tak. I dajemy podkładkę diamentową pomiędzy koła na wale. A jak jest nierówny, to frezujemy i będzie dobrze.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 24 grudnia 2022, 18:15 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 31 sierpnia 2010, 16:34
Posty: 34
model: T-4 LONG
silnik: 2.4 AAB

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Dalej się z tym nie uporałem, ale została wymieniona rolka od pompy wtryskowej wraz z kolejnym paskiem, rolka odpowiednio ustawiona przed napinaniem paska i następnie odpowiednio napięty, pompa też ustawiona prawidłowo, a kąt wciąż skacze, najprawdopodobniej klin na wale,
czyli mechanik zawinił podczas wymiany rozrządu, bo również było wymieniane koło pasowe wraz z podkładką diamentową, chyba że zapomniał o podkładce, a się nie przyznał, przy kolejnym ściągnięciu będzie widać,czy jest podkładka.
Jedynie co nie było wymienione, to koło zębate wału korbowego. Ale ewidentnie przed tą robotą, kąt nie skakał, ale już prawie rok tak jeżdżę. Ale będzie trzeba to poprawić. Dzięki chłopaki za pomoc :) Ale nowe uwagi i sugestie śmiało piszcie :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB