T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest wtorek, 16 kwietnia 2024, 22:01

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 12 marca 2022, 14:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 7 marca 2022, 18:26
Posty: 4
model: multivan
silnik: 2.4 aab

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Cześć,
mam ciekawy przypadek. podczas jazdy wyłączył mi się wzmacniacz audio(tak jakby coś z prądem), ale dojechałem pod dom i auto stało kilka godzin. Na półciepłym silniku odpalił zaskakująco słabo to znaczy długo kręcił i tak ciężko i po uruchomieniu chodził jeszcze kilkanaście sekund zanim dojechałem do bramy i zgasł. Zgasł i już nie odpala od tej chwili. Mając w pamięci ten trzask systemu audio zacząłem sprawdzać przekaźniki i przekaźnik 102 od grzenia świec wyglądał na taki nadający się do wymiany. Więc kupiłem, wymieniłem ale wciąż kręci ale nie odpala. Słuchajcie czego szukać dalej jak myślicie ?
pozdrawiam Was Michał


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 12 marca 2022, 22:53 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 21 maja 2021, 19:32
Posty: 53
Lokalizacja: Toruń
model: Multivan 94'
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 5 razy
Jak podejrzewasz ze masz problem z elektryka to sprawdź zasilanie na elektrozaworze pompy wtryskowej. Pozatym z ładowaniem wszystko ok? Silnik w ogóle kreci?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 13 marca 2022, 12:10 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): sobota, 19 lutego 2011, 11:29
Posty: 869
Lokalizacja: Łańcut
model: Caravelle
silnik: 2.4D

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 68 razy
Przewód masowy od aku na budę szczególnie miejsca mocowania do blachy jaki i połączenie budy z silnikiem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 13 marca 2022, 18:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 7 marca 2022, 18:26
Posty: 4
model: multivan
silnik: 2.4 aab

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
silnik kreci. dam znac. jak najlepiej sprawdzic zasilanie na elektrozaworze pompy wtryskowej ? przod masowy poprawie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 14 marca 2022, 02:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Jeśli nie masz już immo na pompie to zobaczysz kabelek doprowadzający +12V po stacyjce. Jak masz immo to chyba tylko przecinak i młotek do rozwalenia osłony zaworu paliwa


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 marca 2022, 14:00 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 7 marca 2022, 18:26
Posty: 4
model: multivan
silnik: 2.4 aab

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Słuchajcie nie znam się bardzo jak sprawdzić swiece zarowe w tym 2.4 abb bo wtryski są w miare na wierzchu ale swiece ?!? Ma ktos Panowie jakieś zdjęcie?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 marca 2022, 20:11 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): sobota, 19 lutego 2011, 11:29
Posty: 869
Lokalizacja: Łańcut
model: Caravelle
silnik: 2.4D

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 68 razy
Przerabiałem temat wymiany świec i muszę Ciebie zmartwić o ile 4 świece nie przedstawiają większego problemu z wymianą to jedna znajdująca się za pompą wtryskową to już problem ,ja korzystając z drutu miedzianego lusterka i klucza płaskiego dokonałem tej operacji ,co ważne musisz wymienić wszystkie świece nie idz na łatwiznę że niektóre są dobre to zostawię NIE ,za chwile spalą się i te zostawione .Gdzieś na forum opisałem jak dokonałem tego dzieła


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 marca 2022, 14:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 7 marca 2022, 18:26
Posty: 4
model: multivan
silnik: 2.4 aab

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Ok a masz jakis manual ze zdjeciami jak sie to tego zabrac? Bardzo by mi to pomoglo


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 marca 2022, 16:27 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): sobota, 19 lutego 2011, 11:29
Posty: 869
Lokalizacja: Łańcut
model: Caravelle
silnik: 2.4D

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 68 razy
Takiej dokumentacji nie mam ale jak pisałem cztery nie stanowią problemu odchylasz chłodnicę i albo z góry albo z dołu dajesz rade co do piątej tej za pompą na pewno działasz od góry musisz mieć lusterko lampę , miękki drut (ale to do zakręcenia świecy trzeba ją umocować na drucie i włożyć w otwór w głowicy patrząc w lusterko zakładasz klucz i kręcisz praktycznie nie dotykasz rękami świecy bo nie ma miejsca) i klucz plaski już nie pamiętam ale chyba przycięty z długości robota żmudna ale wykonalna


Teraz mi jeszcze wpadł sprawdz bezpiecznik świec żarowych i połączenia do niego to taka mała puszeczka koło aku i grube przewody do niej dochodzą


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB