T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 17:54

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 1 stycznia 2021, 00:23 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 21 kwietnia 2013, 16:12
Posty: 3
model: Vw t4 multivan
silnik: 2,5 TDI 111kW

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam serdecznie, proszę o pomoc mam busiuta do naprawy, remontu, szukam warsztatu, mechanika z polecenia z Ostrołęki, okolice, mazowieckie, kogoś kto zna te auta i potrafi je naprawiać, kogoś godnego polecenia, pacjent to vw t4 2,5 tdi 111kW silnik AXg, problem z odpalaniem cieply, zimny, zajezdzilem juz 2x rozrusznik, pali na zaciąg, ciekla turbina, moc miał, 160km/h to nie byl problem, turbo po regeneracji auto nie ma siły, zlopie dużo oleju, z dolu żylowac muszę na 3biegu do 3600obr żeby do 50km/h się rozpędzić, wczesniej przyrost prędkości byl większy niż obroty, chociaż na turbinie był olej, wiem że pewnie regeneracja do ..upy ale reklamować nie mam jak bo auto musi być sprawne, a nie jest, chociaż spadek mocy ogromny, auto ma przedmuchy, caly czas cieknie z egr, też był wymieniany, generalnie mechanicy z którymi wstepnie rozmawiałem chyba nie chcą brudzić rąk albo boją się naprawiać to auto, a ja chcę je naprawić, dużo robiłem sam przy aucie, ale to przekracza moje umiejętności, auto ma na "liczniku" 530 tyś. wersja highline, nie chcę znowu utopić kilku tysi na marne dlatego szukam warsztatu, mechanika z polecenia


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 18 października 2021, 00:08 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Koledzy mam taki następny dylemat po cieknącym wysprzegliku.
Otóż na rozgrzanym silniku popiskuje mi turbina. Nie wiem czy luz jest na walku czy coś innego. Jutro to będę badał organoleptycznie.
Występuje na biegu jałowym i na rozgrzanym silniku. Auto pracuje normalnie przyspiesza bez problemu. Silnik AXG. Czy ktoś sie spotkał może z czymś takim ?
Najprawdopodobniej lapatki po stronie zimnej dotykają obudowy. Juz wcześniej pare lat temu sprawdzałem ze wirnik mial wyczuwalne luzy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 18 października 2021, 10:51 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 27 stycznia 2011, 21:00
Posty: 53
Lokalizacja: Poznań
model: t4
silnik: acv+

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 3 razy
Miałem coś podobnego, turbina piszczała powyżej 3000 obrotów. Auto nie miało kopa i dymiło. Pomogła wymiana oleju. Olej miał 12000 i tylko trasy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 19 października 2021, 08:28 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 18 października 2021, 10:53
Posty: 6
model: T4
silnik: AHJ

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Hej,
jeżeli był luz na wirniku wcześniej to nic dobrego nie można raczej wróżyć :) chyba pozostaje regeneracja turbinki żeby nie narobiła szkód :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB