T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest środa, 24 kwietnia 2024, 11:18

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 listopada 2020, 23:06 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 26 listopada 2020, 23:18
Posty: 5
model: vw t4
silnik: ABL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam jak juz wspomniałem mam problem z odpaleniem silnika. Jadąc w trasie po okołu 100 km jazdy zatrzymałem się na postój gasząc silnik oczywiście nie mam zwyczaju z partyzanta wyłączać zapłon po zatrzymaniu się tylko pochodził na jałowym biegu po czym wyłączyłem zapłon, wracają po 10 min. do auta zapłon start silnik odpalił wskoczył na wysokie obroty bezwładnie po czym zgasł i już po ponownej próbie odpalenia nic silnik nie startuje kręci rozrusznik ale wystartować nie chce. Może któryś z was spotkał się z takim objawem, zachowaniem tego silnika. Pisze żeby chociaż dowiedzieć się gdzie zacząć lokalizacje usterki. Bo to ze zgasł i nie chce odpalić to rozumiem może elektrozawór w pompie, może filtr zatkany, ale zastanawia mnie dlaczego tak sam przy gazował i zgasł...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 listopada 2020, 23:51 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 16 sierpnia 2016, 09:54
Posty: 478
Lokalizacja: P-ń Wlkp
model: t4 caravelle L syncr
silnik: ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 32 razy
Może stracił dopływ paliwa, poszedł na wysokie obroty bo dostał ubogiej mieszanki A teraz nie pali bo nie ma paliwa. Sprawdź przewody paliwowe czy pompa podaje ropę.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 listopada 2020, 19:29 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 26 listopada 2020, 23:18
Posty: 5
model: vw t4
silnik: ABL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam,
a wiec tak przejrzałem cały układ zasilania aż do pompy wtryskowej łącznie z wymianą filtra paliwa.
Popuściłem rurki przy wtryskach sprawdzając czy pompa coś pcha paliwa i nic nadal nie pali. Podmieniłem kostkę w stacyjce gdzieś tam przeczytałem ze tez może mieć z tym związek i niestety bez zmian. Podłączyłem elektrozawór na krótko od pompy zawór słychać ze pyka, ale czy działa poprawnie nie wiem, bo wychodzi na to ze pompa nie ciągnie paliwa pęcherzyk powietrza jest który się nie rusza podczas rozruchu.
Nie wiem juz czy sie klin ściął na kole zębatym czy sie pompa ukręciła czy to nadal powód elektrozaworu? Mam zawór z
Bosch 0 281 005 004 (spójrzcie w google jak wyglada) pytanie jest moje tez takie czy można go podmienić na zwykły taki jak często występuje w pompach?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 grudnia 2020, 13:12 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
A immo na pompie jeszcze jest?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 grudnia 2020, 21:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 26 listopada 2020, 23:18
Posty: 5
model: vw t4
silnik: ABL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
już nie ma zawór odłączyłem i podpiąłem zawór pod pin w wtyczce gdzie było 12v po włączeniu zapłonu na moje to te łopatki się zawiesiły lub coś naszło syfu lub cos staneło ze nie pompie nie zaciąga w ogóle paliwa jutro będę chciał ściągnąć pasek i zajrzeć czy klin jeszcze jest czy się scioł tylko chodził do końca i tak nagle stop wydaje mi się ze coś się przytkało... Wyczytałem ze filtr tez potrafi oberwać się i oddać syf.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 grudnia 2020, 02:03 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 12 listopada 2020, 01:45
Posty: 2
model: T4 1.9TD
silnik: ABL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam! Miałem podobny problem. Przyczyna - zablokowany wirnik pompy paliwowej w baku. "Sekcja zwłok" zdemontowanej pompy wykazała obecność metalowych opiłków! Pompki są nienaprawialne. Ciekawe skąd taki "wsad"? Z paliwa? Na wlocie pompka ma przecież sitko!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 grudnia 2020, 17:39 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
Tregerr napisał(a):
pompy paliwowej w baku

Jak pokażesz pompę paliwa z baku w T4 1.9TD to stawiam skrzynkę wódki <cool>


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 grudnia 2020, 19:03 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
A ja nawet dwie


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 grudnia 2020, 22:49 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2376
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 209 razy
a ja to nawet i 25 litrów


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 grudnia 2020, 22:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 26 listopada 2020, 23:18
Posty: 5
model: vw t4
silnik: ABL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
no widzę ciekawostki idzie się dowiedzieć powiedzcie przyczyną może być zawieszenie sie łopatek w pompie dodam ze bardzo ciężko miałem z dzwignią przyspieszenia obrotów żeby ją wyciągnąć jedyna opcja to wysprzątać warsztat i wykręcać do zdiagnozowania


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 grudnia 2020, 06:38 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 12 listopada 2020, 01:45
Posty: 2
model: T4 1.9TD
silnik: ABL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
No to chyba lecę po tę całą gorzałę! sprawa dotyczyła mojego poprzedniego T4. 2.5 benzyna. Sorki za zamieszanie!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 stycznia 2021, 21:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 26 listopada 2020, 23:18
Posty: 5
model: vw t4
silnik: ABL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witajcie ponownie po dłuższym czasie zabrałem się za swoje t4 problemem okazała się pompa wtryskowa krótko mówiąc zmieliła się i się zblokowała koło się obróciło na stożku i taki o to wyniknął problem że odpalić już by nie odpalił na tej pompie, przyczyna ciulowe paliwo i nie ukrywam może zgapiłem wymianę filtra paliwa a wiec jeśli macie możliwość róbcie to okresowo :) . Jednakże nabyłem już nową pompę skompletowałem części i teraz chce to wszystko zmontować tylko mam pytanie pompa moja ma szajbę na ośkę stożkową z wycięciem na blokadę na ośce jest wycięcie na klin oczywiście którego nie będę montował bo szajba nie ma gniazda pod klin pytanie moje teraz jest w jakiej pozycji ma być ta szajba zamontowana względem oski czy ma być wycięcie blokady na szajbie równolegle do gniazda klina na ośce pompy ?? proszę o podpowiedz lub odesłanie mnie na odnośniki związane z moim pytaniem pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB