T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 02:50

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 30 października 2020, 15:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 19 grudnia 2018, 20:18
Posty: 10
Lokalizacja: Kluczbork
model: vw t4 multivan
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam czy mógłby ktoś zerknąć na logi, nie wiem już za co się zabrać, kąt bardzo skacze.
Pozdrawiam

http://vaglogi.pl/log-000_001_003_M90wl.html
http://vaglogi.pl/log-004_007_013_w4RW2.html
http://vaglogi.pl/log-014_018_023_M4ob5.html

http://vaglogi.pl/log-000_kwfzv3O.html
http://vaglogi.pl/log-003_cvT760d.html
http://vaglogi.pl/log-004_JkN9Gy4.html
http://vaglogi.pl/log-011_i9TUl.html


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 30 października 2020, 19:03 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 7 lipca 2019, 16:42
Posty: 47
Lokalizacja: dsw
model: multivan
silnik: axg

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
A jakie są objawy? Na ciepłym zimnym źle pali?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 30 października 2020, 19:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 19 grudnia 2018, 20:18
Posty: 10
Lokalizacja: Kluczbork
model: vw t4 multivan
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Auto odpalało od strzała, aż pewnego dnia przy zapalaniu coś się odmieniło i zaczęło bardzo ciężko palić na ciepłym i jeszcze gorzej na zimnym. Po podłączeniu do vcds był błąd zły kąt wtrysku, wynosił coś koło 160 z tego co pamiętam. Starałem się go ustawić na zegar na 0,55 ale linia na kole od pompy niezgadza się z linią na obudowie. Po ponownym podłączeniu pod kompa kąt wtrysku dalej był wysoki wynosił jakoś koło 100 , wyregulowałem go popuszczając koło na wałku, i nastepnie rolką tak ze teraz w miarę jest, tylko ze bardzo skacze. Auto obecnie niechce wogóle zapalić, tylko za pomocą samo startu lekko prysnę i pali :) na dniach chce pompę wyciągnąc i wykręcic ten zawór n108, i zobaczyć czy może klin na kole od pompy nie wyleciał. Dziwne jest to ze jak wykrecę przewód od wtrysku (obojętnie który) to przy kreceniu ropa sączy się, a wydaje mi się że powinna dość mocno pod ciśnieniem tryskać. Czyżby pompa padła ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB