T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 19 kwietnia 2024, 23:29

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 października 2020, 22:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 23 czerwca 2020, 22:06
Posty: 12
model: T4 Transporter/Multi
silnik: 2.5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dziwię się tylko,że nikt nie przerobił tego tematu wcześniej, dziś na swoim przykładzie wiem,że AHY jedzie lepiej niż ACV, a mechanik który naprawiał auto od razu stwierdził na dzień dobry " brak dymu- brak paliwa" Diagnoza 100% trafiona. Przy okazji wywalony beznadziejny napinacz paska który cały czas przenosił drgania dołożone sprzęgło alternatora i cisza.

Polecam wszystkim dla 150 km usunięcie napinacza paska, ja oczywiście na dzień dobry kupiłem nowy INA i co ? efekt mizerny, wymiana rolek prowadzących,łożyska klimatyzacji, dołożenie sprzęgła alternatora ,zmiana koła pasowego- nic to nie dało a drgania były caly czas, napinacz usunięty na inny sztywny jak w autach japońskich i problemu brak. Polecam.

Wracając do pompy, oczywiście nie jest to plug and play, bo pompa wymagała ustawienia parametrów dla AHY, ja osobiście czuję różnicę i tylko czekam na skończenie prac lakierniczych aby pojechać na jeszcze podniesienie mocy. Na co dzień posiadam blaszaka ACV który jedzie dobrze oraz Multivana ACV który nie jedzie z tym silnikiem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 października 2020, 22:45 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 23 czerwca 2020, 22:06
Posty: 12
model: T4 Transporter/Multi
silnik: 2.5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Zadam jeszcze jedno ważne pytanie. Wydaje mi się,że wspomaganie działa z minimalnie większym oporem niż w 102 km, czy one tak mają. Dla pewności zmieniona pompa oraz całkowicie olej wspomagania. Maglownica nie przejawia uszkodzeń, autem z miejsca troszkę inaczej się skręca z minimalnym oporem. Gdybym nie miał ACV to bym uważał ,że problemu nie ma.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 października 2020, 23:44 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Przekładnia ma inne przełożenie w 151/v6


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB