T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 26 kwietnia 2024, 00:36

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 19 czerwca 2020, 22:38 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 24 maja 2020, 12:00
Posty: 3
model: T4
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam, turbo wstaje dopiero przy 2,8 tys. sprawdzane na hamowni, nie chodzi gruszka na turbinie więc kupiłem nową, okazuje się że ta też nie chodzi, wygląda na to że na gruszkę idzie nadciśnienie bo obydwie, stara i nowa jest wciągnięta czyli musi ją wypchać, na wtyczce są dwa kable, na jednym mam 5,5v a na drugim ponad 12v, jak sprawdzić zawór N75 ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 19 czerwca 2020, 22:41 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
Jaki silnik ?? Tylko nie pisz 2.5TDI tylko który z nich <cool>


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 19 czerwca 2020, 22:47 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 24 maja 2020, 12:00
Posty: 3
model: T4
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
ACV


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 19 czerwca 2020, 22:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 24 maja 2020, 12:00
Posty: 3
model: T4
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Zaznaczę że po ściągnięciu gruszki geometria chodzi lużno


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 19 czerwca 2020, 22:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
W ACV jest zawór upustowy na turbinie sterowany ciśnieniem z niej samej. Żadnej geometrii tam nie ma !!! Brak doładowania z dołu nie ma nic wspólnego z gruszką i N75 - ich awaria powoduje przeładowanie. Masz dwie opcje albo dalej wymieniać graty na pałę albo zacząć od porządniej diagnozy komputerowej w postaci kompletu logów statyczny i dynamicznych zrobionych VAGiem. Jesli ktoś ma hamownie, a nie ogarnia podstaw diagnozy komputerowej niesprawności silników TDI to omijaj go z daleka bo czeka cię długa i kosztowna naprawa metodą wymianologii chybił trafił.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB