T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest środa, 24 kwietnia 2024, 04:09

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 czerwca 2020, 12:59 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 17 stycznia 2014, 18:00
Posty: 338
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 170 razy
Witam, kolega poprosił mnie o sprawdzenie błędów w jego T4 2.5 Acv 1999r. , przebieg na zegarach 290 tyś. ma go od roku, auto odpala bez problemów zimny czy ciepły, nie kopci ogólnie jeżdzi ok., nie stety jak dostaje temperatury silnik zaczyna brzydko pracować, jak by nie domagał jeden cylinder, po podłączeniu pod vag nie ma żadnych błędów, w logach czas wtrysku trochę za wczesny i skacze dawka i korekcje , zerknie ktoś na logi i powie co o nich myśli będe wdzięczny za pomoc. http://vaglogi.pl/log-000_001_gbjpl4.html , http://vaglogi.pl/log-003_004_Ge07C2.html , http://vaglogi.pl/log-013_014_sz2a1.html , http://vaglogi.pl/log-005_010_E2JmEh.html



Za ten wpis autor pelek37 podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 7 czerwca 2020, 21:31 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
Zapewne jakbyś nagrał filmik to silnik telepie, hałasuje i być może, że przydymia jak to się stanie. Dwie opcje albo kable od pompy wtryskowej albo sama pompa. Widziałem już dwa takie przypadki w jednym uszkodzona była wiązka od pompy przy wtyczce ( tu nie było różnicy czy ciepły czy zimny ) w drugim po podmianie pompy ustąpiło, niestety tej pompy jeszcze nikt nie rozebrał aby stwierdzić co w niej padło. Tu awaria występowała tylko po rozgrzaniu i o dziwo tylko na postoju w czasie jazdy silnik zachowywał się normalnie


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękowali: 2 Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:11) • pelek37 (czwartek, 18 czerwca 2020, 14:50)
  Statystyki: 9.09%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 8 czerwca 2020, 07:43 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 17 stycznia 2014, 18:00
Posty: 338
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 170 razy
Podczas jazdy zachowuje się normalnie , odpala bez problemów i przez chwile pracuje dobrze , przy wtyczce ktoś coś grzebał , odcięty jest przewód pin 8 biało/czarny i z wiązki idzie bezpośrednio do zaworu n109, przejrzymy dziś instalacje może coś tam szwankuje .



Za ten wpis autor pelek37 podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 11 czerwca 2020, 21:05 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 17 stycznia 2014, 18:00
Posty: 338
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 170 razy
W wiązce nie było żadnych uszkodzeń , po wymianie filtra paliwa, wyczyszczeniu nastawnika, sitka n108, zmianie dawki na 3.5 , silnik pracuje trochę lepiej, jednak korekcje nadal tak skaczą, i po ruszeniu np. z pod świateł puszcza siwego bąka i potem ok. ,aż postoi chwile na wolnych ,obrotach pierwsze dodanie gazu przykopci, myślę że te wtryski coś szwankują ,ale nie będziemy ich sprawdzać , chcę kupić wtryski od golfa 1.9 tdi bo tańsze i łatwiej dostępne , które nr. wtryskiwaczy są zamienne z tymi z acv ?



Za ten wpis autor pelek37 podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 11 czerwca 2020, 22:04 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
Na prawdę uważasz, że ze starego golfa będą lepsze od tych ze starego T4 ?? Nie będą wymagały regeneracji dokładnie w takiej samej cenie ? Życzę sukcesu.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 11 czerwca 2020, 22:23 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 17 stycznia 2014, 18:00
Posty: 338
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 170 razy
Chodziło mi oto, że na auto-kasacji stoi kilka golfów które można odpalić, a acv ani jednego nawet w trawie , dlatego pomyślałem o golfie , poza tym kiedy pytam o wtryski do t4 2.5 tdi ,to ceny są trzy razy wyższe od golfoskich .



Za ten wpis autor pelek37 podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 12 czerwca 2020, 21:33 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2016, 10:02
Posty: 163
model: multi
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 20 razy
Ja ostatnio kupowałem w inter carsie końcówki wuzetm do 102 i po rabacie koło 400zl



Za ten wpis autor lukasz 1983 podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 czerwca 2020, 04:20 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 17 stycznia 2014, 18:00
Posty: 338
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 170 razy
Wymieniłeś końcówki bez regulacji ? gdzieś wyczytałem, że jako taka regulacja tych dwu sprężynowych jest nie możliwa , nie ma tam podkładek regulacyjnych .



Za ten wpis autor pelek37 podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 czerwca 2020, 23:37 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2016, 10:02
Posty: 163
model: multi
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 20 razy
Nie no byly sprawdzone u pompiarza ale koszty niewielkie a jest spokoj



Za ten wpis autor lukasz 1983 podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 czerwca 2020, 07:50 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 17 stycznia 2014, 18:00
Posty: 338
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 170 razy
A pamiętasz może numery tych końcówek ?



Za ten wpis autor pelek37 podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 czerwca 2020, 20:38 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2016, 10:02
Posty: 163
model: multi
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 20 razy
Koncowki najlepiej dobierac pod numer na wtryskiwaczu, Wtedy bedzie pewne ze własciwe.



Za ten wpis autor lukasz 1983 podziękowali: 2 Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:11) • pelek37 (czwartek, 18 czerwca 2020, 14:50)
  Statystyki: 9.09%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 czerwca 2020, 14:50 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 17 stycznia 2014, 18:00
Posty: 338
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 170 razy
Wiec tak, bez kombinacji wtryski oddane do regeneracji koszt 750 zl. silnik pracuje równo, zostało jeszcze szarpanie przy ruszaniu i uderzenie ruszając przód-tył wyczuwalne przy skrzyni biegów, tak jak by wał zrobił lekki obrót i dopiero przenosił napęd, wymienione przeguby wewnetrzne i jeden zewnętrzny bo czuć było luzy, wymieniona łyżwa od skrzyni trochę lepiej ale to nie to, sprzęgło wymieniane w zeszłym roku bez dwumasy, więc myśle że to ona, auto w wersji dwu osobowej skrzyniowy, więc buja całą kabiną przy ruszaniu. Dzieki Kenobi i lukasz 1983 za pomoc, pozdrawiam.



Za ten wpis autor pelek37 podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 22 czerwca 2020, 05:30 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Stawiam na środkową półoś


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 22 czerwca 2020, 17:53 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 17 stycznia 2014, 18:00
Posty: 338
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 170 razy
Właśnie wyczuwalny jest kilku milimetrowy luz, na łączeniu półosi z łącznikem, opisałem to szerzej w tym wątku ,,Luz na wałku nr. docisku"



Za ten wpis autor pelek37 podziękował: Maxx72 (niedziela, 23 maja 2021, 22:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB