T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 01:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 5 marca 2020, 02:14 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 27 stycznia 2020, 21:37
Posty: 28
model: T4
silnik: AJT 2.5TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 4 razy
Witam chciałbym się zapytać na którym cylindrze powinien siedzieć wtrysk sterujący, przejrzałem silniki w google to w jednym siędzą na piątym w innym na czwartym , u mnie siedzi na czwartym, czy ma to jakiś wpływ na osiągi i pracę silnika?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 5 marca 2020, 12:59 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
T4-wiki.de nadelhub


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 5 marca 2020, 19:13 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
AJT na czwartym, piąty to ACV/AHY/AXG


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 marca 2020, 00:20 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 27 stycznia 2020, 21:37
Posty: 28
model: T4
silnik: AJT 2.5TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 4 razy
Dzięki.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 14 marca 2020, 00:08 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 27 stycznia 2020, 21:37
Posty: 28
model: T4
silnik: AJT 2.5TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 4 razy
Witam dzisiaj odpiąłem wtyczkę od wtysku sterującego, nawet nie zapaliła się kontrolka świec, osiągi te same, praca pod obciążeniem delikatnie gładsza, na wolnych obrotach nic nie drgnęło czy to może być winowajca?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 14 marca 2020, 15:13 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
VAGa podłączałeś z diagnozą. Na czuja będzie ciężko bo możesz mieć problem z kablami. Ta wtyczka od spodu silnika od sterującego jest w dobrym stanie, sucha itp ?
Zmierz oporność między stykami wtyczki od strony wtrysku. Wymagana wartość: 95 do 115 Ω, jeśli jest inna to wtrysk sterujący padnięty albo kabelki które potrafią się uwalić przy samym wtryskiwaczu.

Potem możesz sprawdzić ciągłość przewodów pomiędzy ECU, a wtyczką:
styk 1 + gniazdo wtykowe 109,
styk 2 + gniazdo wtykowe 101.
Rezystancja przewodu: maksymalnie 1,5 Ω

Potem czy nie ma zwarcia między przewodami, z masą nadwozia jak również z potencjałem plus akumulatora.
Wymagana wartość: ∞ Ω
Jednak najpierw ja zdecydowanie odczyty diagnozy głównie błędy czujnika G80 wtrysku sterującego i kąta wtrysku.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 14 marca 2020, 15:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 27 stycznia 2020, 21:37
Posty: 28
model: T4
silnik: AJT 2.5TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 4 razy
log 004 z podpiętym wydaje mi się że coś nie wyrabia http://vaglogi.pl/log-004_95CYAU5.html, idę zaraz pomierzyć ale wcześniej go mierzyłem to wyszło 105om


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 14 marca 2020, 15:57 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 27 stycznia 2020, 21:37
Posty: 28
model: T4
silnik: AJT 2.5TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 4 razy
Przepraszam jest 97.9om jak ruszam kablami nie zmienia się, chyba jest blisko do wymiany?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 14 marca 2020, 16:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 27 stycznia 2020, 21:37
Posty: 28
model: T4
silnik: AJT 2.5TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 4 razy
Przejście do sterownika jest 1 i 2 styku wynosi 0.03 om


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB