T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 19 kwietnia 2024, 20:01

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 17 sierpnia 2019, 16:57 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
@Kenobi ma recht. O problemach z wałem rego silnika czesto się tu czyta. To że prosty konstrukcyjnie nie znaczy że trwały.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 17 sierpnia 2019, 17:05 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 stycznia 2018, 21:53
Posty: 336
Lokalizacja: Wlkp.
model: T4
silnik: 1.9TD i 2.4D
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 25 razy
też o tym czytałem i trochę mnie to dziwi bo na co dzień mam z paroma sztukami abl-i do czynienia przez kilka lat(w pracy)robią naprawdę dużo km,rozrządy zmieniane już z dwa razy,i po za cieknącymi pompami wtryskowymi i świecami żarowymi zero problemów z silnikami.no ale zawsze są wyjątki o reguły i przepraszam za off topic.


_________________
bez T4 nie ma kariery <lol>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 17 sierpnia 2019, 19:29 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Nie słyszałem nigdy o awarii vakum w tym silniku, coś musiało być źle poskładane i się zemscilo. Ja np znam przypadek niedokręconej pompy oleju po zmianie uszczelki miski i stąd problemy były.

Swapuj na tdi po powrocie i zapomnisz o tym szybko co się stało. Pozdr


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 sierpnia 2019, 21:58 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 16 stycznia 2017, 17:13
Posty: 46
model: T4 Transporter
silnik: 2.4 diesel

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Jesli chodzi o osiągi nie mam do tego silnika ZADNYCH zastrzeżeń... demonem .ich nie jest ale wystarczył w zupełności - autostrada 100kmh więcej nie było mi trzeba , przyspieszył OK to w końcu transporter, a nie wyścigowa fura

Jestem w kropce ... chyba spróbuje naprawić pompę i vacuum o ile silnik się nie przytarl - jakoś trzeba będzie to sprawdzić pytanie jak?

Chyba że będzie d..a to wtedy pomyślę nad tym 1.9 TDi ale jak znów mm zaczynać poszukiwania dawcy transporty mechanika to mi się odechciewa :-/

Nie mam jednak wyjścia - za dużo zainwestowalem w to auto...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 sierpnia 2019, 23:54 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Mogłeś mieć zwyczajnegi pecha. Jednemu z Forumowiczów wybuchł niezniszczalny 2.4D (z tego co pamietam to korbowód wyszedł bokiem) w pobliżu Sycylii, a w mojej osobowce 170kkm nalotu, z metalowym lancuchem rozrządu, ścielo sie 6 kolejnych zębów na kole zębatym tego łancucha (wszystko w mgle olejowej) i tłoki rozwaliły głowicę. Moj mechanik 30 lat w zawodzie i pierwszy raz coś takiego zobaczył.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 sierpnia 2019, 10:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 16 stycznia 2017, 17:13
Posty: 46
model: T4 Transporter
silnik: 2.4 diesel

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Tylko ten pech najczęściej zdarza się w najgorszym możliwym miejscu i czasie :(


Ostatnio edytowano poniedziałek, 19 sierpnia 2019, 13:16 przez niebieski-n2, łącznie edytowano 2 razy
po co cytujesz w całości post znajdujący się bepośrednio nad Twoim?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 sierpnia 2019, 19:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Jak to jak, zdjąć rozrząd, wałek pośredni, pompę oleju i vacuum, miskę też i obejrzeć panewki. Nawet można wał na korbach pomierzyć wtedy


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB